Marto7777 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Не става въпрос за мойта кола а за тази на приятелката ми - Golf 3 GTI 115коня - 2E мотора.Сложена е обикновена газ НЕ е инжекцион.С ключето мога да си пускам дали да е на бензин или на газ.Обаче като го пусна на газ неможе да запали в тоя студ.Лятото палеше от завъртане на стартер за 3-4 секунди но сега на тия студове и трябва повече, а акумулатора няма душа и идеята е да не се сменя засега.Има ли вариянт да запали по лесно на газ от 1 оборот в тоя студ ? Благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Голям проблем и разход ли ще е да палите на бензин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 23 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Значи има проблем явно щом неискам да паля на газ.10 литра ги дръпна за 20 паления за по 2 минути.Има проблем някъде и неможе да се открие.Ако някой знае да помага. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Към автора на темата. Колега, когато колата работи на газ, при изпарението на газта в изпарителя силно се понижава температурата. Обикновено дюзата веднага замръзва и газта спира. Затова изпарителя се отоплява с антифриза. Но при палене, няма кой да го стопли. Точно в тези студове е смешно да искаш да палиш директно на газ. Съгласен съм, ако имаш кофа гореща вода и един приятел, той да полива изпарителя, а ти да палиш! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skype68 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Верно бе ,аз на предишната Б4-ка,сутрин зимата сипвах едно шише гореща вода на изпарителя и палех директно на газ,независимо колко под нулата е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Само един ли бутон имаш на това където превключваш от газ на бензин. Аз също съм с обикновена газова и вакумен изпарител ловато. Изпарителя има обогатител за студен старт. До бутона за превключване бензин-газ имам още един бутон чрез който задействам обогатителя. Той пуска повече газ при студен старт на мотора. В тея студове като натисна два пъти обогатителя, пали не от един оборот, а от четвърт! Но този обогатител го нямат всички изпарители. Не е хубаво да се пали на газ, но след като имаш проблем с бензина си е вариант. Мембраните се втвърдяват и скапват, но комплекта нови мембрани не е скъп и можеш и сам да си ги смениш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 (Редактирано) Изпарителя има обогатител за студен старт.Това май го имат само вакуумните изпарители. Понеже една зима изкарах с неработеща бензинова помпа, та си реализирах и аз един "обогатител" на електрическия изпарител. Слагаш едно бутонче - на единият край +12 волта при контакт, а другият край на плюса на газовия клапан. Даваш на контакт, натискаш бутончето за 5-10 секунди, пускаш бутона и въртиш. До петото палене ще разбереш колко да държиш бутона натиснат. При -15 мотора палеше до втория оборот. Оставяш да работи 2 минути на място без да пипаш педала на газта и внимаваш да не го изтървеш да изгасне преди да завърти антифриза, че после няма палене. Ако някой знае да помага.Ама това, което те посъветвах, да захраниш газовата от друго място и да извадиш бушона на бензиновата помпа, направи ли го?Сигурен ли си, че бензина не изтича отнякъде? Редактирано 23 Януари 2016 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Schnura Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 В тия студове на газ се пали единствено като се залее колата с газ и се запали с кибрит (може и със запалка). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 23 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 Това май го имат само вакуумните изпарители. Понеже една зима изкарах с неработеща бензинова помпа, та си реализирах и аз един "обогатител" на електрическия изпарител. Слагаш едно бутонче - на единият край +12 волта при контакт, а другият край на плюса на газовия клапан. Даваш на контакт, натискаш бутончето за 5-10 секунди, пускаш бутона и въртиш. До петото палене ще разбереш колко да държиш бутона натиснат. При -15 мотора палеше до втория оборот. Оставяш да работи 2 минути на място без да пипаш педала на газта и внимаваш да не го изтървеш да изгасне преди да завърти антифриза, че после няма палене. Ама това, което те посъветвах, да захраниш газовата от друго място и да извадиш бушона на бензиновата помпа, направи ли го?Сигурен ли си, че бензина не изтича отнякъде?Не съм захранвал газовата от друго място и не съм вадил бушона на бензиновата помпа.Видях газаджията откъде е взел ток.Прекъснал е кабела на + на бензиновата помпа и оттам взима ток а от копчето друг кабел излиза да продължи веригата.Направих си пробна лампа,за да провера работи ли помпата докато е на газ и се оказа че не работи затова не съм правил други гимнастики.Веднага след смяна на газ тока към помпата спира.Дори при високи обороти и всякакви положения, докато е на газ не стига ток към помпата. Къде се намира този газов клапан за да си направя един обогатител ръчна изработка Само един ли бутон имаш на това където превключваш от газ на бензин. Аз също съм с обикновена газова и вакумен изпарител ловато. Изпарителя има обогатител за студен старт. До бутона за превключване бензин-газ имам още един бутон чрез който задействам обогатителя. Той пуска повече газ при студен старт на мотора. В тея студове като натисна два пъти обогатителя, пали не от един оборот, а от четвърт! Но този обогатител го нямат всички изпарители. Не е хубаво да се пали на газ, но след като имаш проблем с бензина си е вариант. Мембраните се втвърдяват и скапват, но комплекта нови мембрани не е скъп и можеш и сам да си ги смениш.Имам само 1 ключе.Нямам обогатител. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 23 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2016 (Редактирано) Ами на изпарителя имаш една бобинка, която има два кабела. Единият отива на маса (шасито на колата, някоя метална част), а вторият идва от ключа на газовата. Идеята е да пуснеш + 12 волта на кабела идващ от газовата. При това положение клапаните отварят и пускаш газ в колектора. Ако пуснеш малко, ще трябва да въртиш повечко докато запали. Ако пуснеш повече почва да се дави и пак иска повече въртене. Проба-грешка е работата, но обикновено от 5-10 секунди са достатъчни. И поставяш бутон, не ключ. Бутона е това, което прави контакт докато го натискаш, а като го пуснеш прекъсва. След като си сигурен, че помпата спира при работа на газ, отдушника (канистъра) го изолира, освен да имаш теч по бензинопровода не виждам какво друго да е. Невъзможно ми се струва мотора да смучи бензин през инжекторите(рейката). Редактирано 23 Януари 2016 от nedelcho_iliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Ако е с електрически изпарител, тая бобинка я няма , до колкото знам на електрическите изпарители се слага реле за време и се настройва колко секунди да пусне газ преди студения старт на мотора. Редактирано 24 Януари 2016 от quattro88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Незнам какъв е изпарителя.Помня че от предната част имаше 2 кабелчета, но не съм ги гледал къде отиват.Това което забелязах вчера е че самия изпарител взима маса от купето на колата.Хванат е там където е планката която държи акумулатора.Вчера когато я отвих тая планка понеже колата работеше на газ забелязах как докатоо отвивах прищракваше се едно сменя бензин газ и накрая като го отвих напълно колата работеше на бензин.Снимка немога да дам сега защото нямам а в гугъл като напиша изпарител и има 20 вида които приличат на моя или са подобно.Най-разпространения с кръгла форма е.После ще го снимам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 За пореден път Ама това, което те посъветвах, да захраниш газовата от друго място и да извадиш бушона на бензиновата помпа, направи ли го? Ако е с електрически изпарител, тая бобинка я няма , до колкото знам на електрическите изпарители се слага реле за време и се настройва колко секунди да пусне газ преди студения старт на мотора.Е то реле за време има в газовия ключ, ама ако увеличим времето ще започне да се дави когато е топла. Зависи от ключа разбира се. Аз пиша за най-обикновен ключ с ръчно превключване газ-бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Ето снимки на изпарителя.На две местс има жици.Едните са точно на изпаителя а другите са на нещо метално което е закачено за изпарителя.Изпаритела е Ловато.И ба двете места де виждст жичките там при тия синитее плластмаси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Тези сините пластмаси са бобините на газовия клапан и изпарителя. Единият им край е вързан на маса, а другият е към кабела от ключа. Е на този от ключа пускаш + 12 волта и обогатителят е готов. Няма значение на коя бобина ще подадеш напрежение - те работят заедно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marian_Georgiev Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 А не си ли се сещал, че колата много яко се дави в студовете при палене на газ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Незнам как се дави, но просто нямам друг вариянт.Това с бензина от 1 година немога да го установя защо изчезва и какво се случва с него.Така че прибягвам до този вариянт просто защото не виждам друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kolu Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Аз също паля само на газ.Но съм с вакуумен изпарител на "Ловато".И много рядко използвам обогатителя на сместа.Но има една гумичка в изпарителя,която трябва да се сменя от време на време понеже с времето си губи еластичността и се нарушава работата на изпарителя.Казват и "кабърче" щото на това прилича. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Днеска направих обогатителя.Взех му + от халогените и без това не са свързани.Утре ще пробвам и ще видя как е.Временно от копчето съм му пуснал малко по тънки жички по 5см нататък си продължават дебели жици.Много ли ток дърпа тоя изпарител има ли шанс да се стопят ? От тия за музиката по тънките са кабелите които са по 5см. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 0.7 - 0.8 А е тока за една бобинка. Ти имаш 2 или 3 такива (3 ако си с евросонда). Нямам представа за какви кабели питаш, но за 5-10 секунди няма да се стопят. Проблема е, че това се прави с бутон, а не с ключ. Ако го забравиш този ключ включен - компрометираш сигурността. Ако мотора изгасне по някаква причина, газта ще продължи да върви. Другото, което се сещам - тези халогени не работят ли само при включен габарит? В смисъл, когато ще "черпиш" сутрин мотора, трябва да си на габарит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 26 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Трябва да съм на габарит да,но не мисля че е кой знае какво 4 крушки по 5 вата.Кабелите са от тия най тънките за тонколони дето се ползват със силиконово покритие.Иначе не съм ползвал ключе а бутон! Ето снимки на бутона и на тънките кабели (по-тънки са от тези на снимката, иначе са от същия вид) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 27 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Пробвах вчера, но немога да разбера дали аз не задържам колкото трябва или няма ефект от това.Задържам го по 5-6 секунди и пак трябва да върта известно време докато запали.Иначе си светка долу копчето на газовата се едно в момента колата е запалена и работи на газ.И отзад на бутилката го чувам как щраква като натисна копчето.Ще видиме и занапред как ще е Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Не пали ли по-лесно, в смисъл с по-малко въртене? Колко трябва да го държиш натиснато се установява опитно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quattro88 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Когато си я карал и е топла, натисни бутона. Ако тръгне да гасне или изгасне, значи творението ти работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Пробвах вчера, но немога да разбера дали аз не задържам колкото трябва или няма ефект от това.Задържам го по 5-6 секунди и пак трябва да върта известно време докато запали.Иначе си светка долу копчето на газовата се едно в момента колата е запалена и работи на газ.И отзад на бутилката го чувам как щраква като натисна копчето.Ще видиме и занапред как ще еАко задържиш много, ще я задавиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване