Jump to content

Странен проблем с имобилайзер А4 Б5


becinko

Recommended Posts

Здравейте колеги, ситуацията е следната. Лятото си загубих ключа за колата. Очаквах, че имам имобилайзер и ще трябва да си правя нова ампула. Имам ключ без ампула, пробвах без ампула и колата взе, че запали.

Имобилайзера само мигаше, но колата си палеше. След известно време правих разни ремонти и забравих за закача кутийката на имобилайзера, лампата спря да мига колата продължи да си пали и си карах така, без никаква ампула в ключа. Превантивно си закупих ключалки, ключове, кутийка за имобилайзер и всичко необходимо да подменя цялата система. Поради липса на време тази подмяна така и не се осъществяваше...

 

Днес се прояви проблем, който напомня проблемен имобилайзер. Колата пали и гасне. След откачане на клемата на акумулатора за няколко минути пали и няма проблеми до следващото загасяне.

 

Това, което мисля да направя е да закача "новата" кутийка, която имам и да извадя нейната си ампула и да я сложа в моя ключ, въпроса е как се адаптира този имобилайзер към ЕКУ-то. 

 

Дали да следвам тези инструкции  за Имо 1 : http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Immobilizer_I_ECU_Swapping

 

Или тези, който са за Имо 2: http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/immobilizer2.html

 

Някой ако има други идеи, които не са свързани с имобилайзера, ще се радвам да ги сподели.

Поздрави!

 

Все повече си мисля, че съм с Immo 1, обаче как да си изкарам пина е въпроса ако съм с него.
Колата е 1997 год първа регистрация, значи е 1996 (най-първите с ръбатите копчета на климатроника и матовите махагонови лайсни)

Edited by becinko
Link to comment
Share on other sites

Така ,както го описваш проблема е възможно предния собственик да е изолирал имобилайзера и да е сложил емулатор . Ако всичко е оригинално е невъзможно да пали колата при откачане на буксата на имобилайзера ,защото К-линията от компютъра първо минава през имото и от там получава разрешение за палене.

   Има и вариант  да е сменяно таблото с ново ,където имобилайзера е в таблото и кутийката да не е била свързана но и тогава не може да запали без ампула.

    Трябва да огледаш инсталацията зад таблото и около кутийката на имобилайзера за интервенции а също и отпред в кутията на компютъра или дай снимки.

Edited by ru6
Link to comment
Share on other sites

Оказа се, че някой е пипал чипа с паметта на имобилайзера, който се намира в ЕКУ-то. Въпросния файл се е сбозал, смениха ми го с друг уж по-сигурен, сиреч наново ми изолираха имобилайзера и вече няма ядове.

Link to comment
Share on other sites

Колеги,помагайте!
Светна ми лампата на имобилайзера или по-точно-не изгасва!Колата си пали без проблем с всички ключове,грешки не показва.От какво може да е и как да го оправя?
Благодаря предварително!

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
На 31.01.2016 г. at 14:53, veni72 написа:

Колеги,помагайте!
Светна ми лампата на имобилайзера или по-точно-не изгасва!Колата си пали без проблем с всички ключове,грешки не показва.От какво може да е и как да го оправя?
Благодаря предварително!

И при мен е така!

Има ли някакво решение?

Link to comment
Share on other sites

Прочети я с диагностика - има грешка. Най - вероятно имобилайзера е “лекуван” и реално го няма щом колата пали без проблеми въпреки лампата.

Link to comment
Share on other sites

Няма грешки. Таблото е Jaeger с малкия фис. Предполагам,че съм с immo2 ауди а4 б5 2000г дизел.

Във VCDS в модул 17-instrument cluster в канал 023 /2 (второ поле transponder status) ми изписва "0" (1 = Yes
Transponder in key is locked. Key can no longer be adapted to a different Immobilizer System.
0 = No
Transponder in key is not locked. Key has not yet been adapted to Instrument Cluster
(new replacement key)

Link to comment
Share on other sites

Преди 19 часа, pitbul4e написа:

Има ли някакво решение?

Предполагам ,че има. Става с кабел  VAG K+CAN COMMANDER ,който активира и деактивира имобилайзера . След това трябва да обучиш ключа , ако не се получи сменяш транспордера в ключа с нов и пак го обучаваш.Другия вариант е автоключар.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...