Jump to content

Проблем с централното - вакуум помпата


topssi

Recommended Posts

Здравейте, вчера трябваше да махам акомулатора от колата и след като го сложих пак не можах да си заключа колата. 

Алармата си работи, но вратите не се заключват. Търсих в интернет и разбрах къде е вакуум помпата на централното. Свалих я и вече цял ден я оглеждам обстойно. Не разбирам много от токове, но всичко гледах в интернет.

Мерих си съпротивлението на резисторчетата докато бях закачил буксите и без да искам дадох единото на късо - ПОМПАТА ПРОРАБОТИ. Демек имам изпържил резистор?

Проблемът не е в предпазител, защото на буксата идва ток като натисна "заключване".

Някой има ли логично обяснение? 
Тенкю ин адвенс. 

Редактирано от topssi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не става. Алармата май е някакъв хибрид от фабричната и афтърмаркет. Дистанционното не е това на ключа, а отделно. А пък ключа ми става само за багажника. При заключване на багажника не се вкл. централното, а се заключва само багажника.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип трябва и от багажника да отключва и заключва, поне при мен беше така, но може да не го прави заради микроключетата.

 

Е как може една работеща ключалка да нямаш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колата е отскоро в мен и още и откривам побългаряванията. На този въпрос не мога да си отговоря и аз, но ключът става само за багажника... Има вероятност ключалките да са "клеясали", защото не са ползвани от 10тина години.
Въпросът е някой дали знае при заключване от къде минава токът преди да стигне до вакуум помпичката ?

Редактирано от topssi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са клеясали обикновено това става с външната обвивка, а не самия патрон.

 

Виж като се опитваш да въртиш ключа дали мърда правъъгълния отвор(където е капачето).

Ако не мърда значи той спира ключа, а не самия патрон. С голяма плоска отверка внимателно го напъваш наляво надясно докато мръдне. Ако и след това не става е вече от ключа.

 

Аз така месеци пръсках задната ключалка със спрей и не и не. Като се позагледах видях, че не мърда рамката, напънах я малко и се оказа, че ключалката работи перфектно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще пробвам, колега ;)

 

А по темата - разчетох се из форума и май проблема може да е от управлението (кутията) на афтърмаркет алармата, която се вплита в ел.инсталацията на оригиналната аларма. Един руснак пише, че при свалянето на акумулатора се получавало така. Още търся причината.
Пожелайте ми успех !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова нещо.

Алармата използва инсталацията и симулира отключване и заключване с ключ - закачат се на кабелите от микроключетата на ключалката в шофьорската врата.

 

Мисля, че с компютър ще се види дали от алармата се получава сигнал за отключване и заключване.

 

Отвори лявата врата, махни гумата на кабелите и виж дали има допълнителни. Даже е доста вероятно да са там снадките.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отвори лявата врата, махни гумата на кабелите и виж дали има допълнителни. Даже е доста вероятно да са там снадките.

 

Моите снадки са точно в маншона. Кабелчетата са зелен с кафяво и кяфяв с бяло. Управлението е по-маса (-).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Днес ме сполетя късметът и колата започна да се заключва. Централното не работеше и от ключа и това ме навежда на мисълта,че някъде има проблем по кабелите. Благодаря на всички' които се включиха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...