topssi Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 (Редактирано) Здравейте, вчера трябваше да махам акомулатора от колата и след като го сложих пак не можах да си заключа колата. Алармата си работи, но вратите не се заключват. Търсих в интернет и разбрах къде е вакуум помпата на централното. Свалих я и вече цял ден я оглеждам обстойно. Не разбирам много от токове, но всичко гледах в интернет.Мерих си съпротивлението на резисторчетата докато бях закачил буксите и без да искам дадох единото на късо - ПОМПАТА ПРОРАБОТИ. Демек имам изпържил резистор?Проблемът не е в предпазител, защото на буксата идва ток като натисна "заключване".Някой има ли логично обяснение? Тенкю ин адвенс. Редактирано 24 Януари 2016 от topssi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 24 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Да беше пробвал да заключиш с ключа преди да сваляш помпата. Щеше да разбереш дали работи централното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topssi Публикувано 24 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2016 Не става. Алармата май е някакъв хибрид от фабричната и афтърмаркет. Дистанционното не е това на ключа, а отделно. А пък ключа ми става само за багажника. При заключване на багажника не се вкл. централното, а се заключва само багажника. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 По принцип трябва и от багажника да отключва и заключва, поне при мен беше така, но може да не го прави заради микроключетата. Е как може една работеща ключалка да нямаш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topssi Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 (Редактирано) Ами колата е отскоро в мен и още и откривам побългаряванията. На този въпрос не мога да си отговоря и аз, но ключът става само за багажника... Има вероятност ключалките да са "клеясали", защото не са ползвани от 10тина години.Въпросът е някой дали знае при заключване от къде минава токът преди да стигне до вакуум помпичката ? Редактирано 25 Януари 2016 от topssi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Ако са клеясали обикновено това става с външната обвивка, а не самия патрон. Виж като се опитваш да въртиш ключа дали мърда правъъгълния отвор(където е капачето).Ако не мърда значи той спира ключа, а не самия патрон. С голяма плоска отверка внимателно го напъваш наляво надясно докато мръдне. Ако и след това не става е вече от ключа. Аз така месеци пръсках задната ключалка със спрей и не и не. Като се позагледах видях, че не мърда рамката, напънах я малко и се оказа, че ключалката работи перфектно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topssi Публикувано 25 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Утре ще пробвам, колега А по темата - разчетох се из форума и май проблема може да е от управлението (кутията) на афтърмаркет алармата, която се вплита в ел.инсталацията на оригиналната аларма. Един руснак пише, че при свалянето на акумулатора се получавало така. Още търся причината.Пожелайте ми успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 25 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2016 Няма такова нещо.Алармата използва инсталацията и симулира отключване и заключване с ключ - закачат се на кабелите от микроключетата на ключалката в шофьорската врата. Мисля, че с компютър ще се види дали от алармата се получава сигнал за отключване и заключване. Отвори лявата врата, махни гумата на кабелите и виж дали има допълнителни. Даже е доста вероятно да са там снадките. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 26 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2016 Отвори лявата врата, махни гумата на кабелите и виж дали има допълнителни. Даже е доста вероятно да са там снадките. Моите снадки са точно в маншона. Кабелчетата са зелен с кафяво и кяфяв с бяло. Управлението е по-маса (-). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topssi Публикувано 14 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Днес ме сполетя късметът и колата започна да се заключва. Централното не работеше и от ключа и това ме навежда на мисълта,че някъде има проблем по кабелите. Благодаря на всички' които се включиха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване