Jump to content

Струват ли си тези ксенони?


Ringanar

Recommended Posts

Здравейте!
Върти ми се идея да заменя стоковите крушки с тези : http://xenon.bg/product/901/xenon-express-turbo-h1-ksenon-sistema-h1-za-kola-ac-tip-55w-450-svetlina-malki-balasti-12-m-palna-garantsia.html, но не знам до колко си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безмислен въпрос. Защо? Защото до момента въпросните "ксенони" като система, недостатъци и предимства са обсъждани милиарди пъти и единствения и последно валиден извод е, че ДА, струва си. Меко казано. В смисъл който досега не си е сменил газовите лампички с "ксенонови", само той не е прогледнал.

С малката уговорка, че китайския вариант е на лотариен принцип, може да работи добре, може и да не работи добре. Може едната лампа да работи, другата не. Може единия баласт да не работи, другия да. И комбинации от вариантите, въпрос на късмет. Лотариен. Последните година-две-до три, нещата при китайците като че ли идват на мястото си, но лотарията си важи с пълна сила, въпреки ветровете на "качествената" промяна.

Слагай смело, резервните лампи не струват милиони.

И не ги слагай на рефлектор, това се монтира на лупа.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И си вземи примерно 6000-6500 келвина. 
Аз се излъгах и си взех крушки с 5000 келвина, защото фабричния ксенон е с 4300. Е да, ама между фабричния и китайския сравнение не може да има. 
Определено не съм доволен, свети жълтеникаво към бяло. Баща ми е с 6500 и неговите светят уникално добре. Ледено бяло със синкав отенък  :hilezh:

Редактирано от SCHwabata
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш си система с AC баласти 35W на 4300К и ще виждаш. Белите и сини лампи от 5000K и нагоре на мокър асвалт и мъгла са пълна греда.

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко над 4300К е пълен кошмар, колкото и да те убеждават колко е фешън .Заводски колите излизат с 4300К, на две коли съм бил с 5000 и 6000, е първото нещо беше да сменя крушките...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко над 4300К е пълен кошмар...............

+1

С приемлив допуск да речем до 5000, НАЙ-много,стига да са (относително) качествени.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и още една малка уговорка - прожекторен фар, с добра настройка. Не че халогенна ламБа на ненастроен фар не вади очите, ама защо да превръщаме порното в криминалистика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави каквото правиш, мисли каква марка и т.н., но основните неща са точно две 
- AC баласт
- 4300К 
Никакви люляци, никакви студено бяло и т,н. светлини !
Задължително лупи (като гледам караш С4, там може и да си късметлия с тях) с ново покритие и ще почнеш да виждаш всичко и всички ! 
Най-големият минус - зимата ще ти се иска да имаш или фаромиещо (което е задължително в такъв случай) или подгрев на фаровете  :hilezh: 
Защото нормалната крушка си стопява снега, ксенон-а това баш не го може !
Добре си се насочил иначе към тази фирма, аз лично имам 2 комплекта от нея, още 10-тина познати съм пратил там ! Не мога да отрека че първоначално се подлъгах по евтиното и точно след седмица вече съжалявах !
Лумените осветеност на AC баластите са доста повече и всичко е както трябва ! 
Не съм имал случай да не запали, нито е изгаряла крушка досега ! Гаранционно ми смениха двете крушки, защото съм идиот и вместо да си проверя бушоните набедих крушките ! Никакъв проблем с това нещо - момчето си ги взе, и ми даде други ! 
Слагал съм и 5000К и в момента съм с 4300К ! Има разлика в ползва на 4300К, но аз искам да виждам .. Там Перник тунек да си карат и с 18000К - най-добре !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Върти ми се идея да заменя стоковите крушки с тези : http://xenon.bg/product/901/xenon-express-turbo-h1-ksenon-sistema-h1-za-kola-ac-tip-55w-450-svetlina-malki-balasti-12-m-palna-garantsia.html, но не знам до колко си струва.

 

На кратко: точно тези НЕ!

 

Предполагам, че ще ги слагаш на А6 Ц4. В лупата на късите не бих ги сложил. В момента съм с точно такъв комплект на дългите. Освен, че аз лично виждам разлика в цвета между двете крушки, цвета далеч не 4300К. От този сайт поръчах и две крушки Н3 3000К. Слагам ги - различен цвят. Пиша мейл, човека вика няма проблем пращам веднага друга крушка. Ами добре, ама тя се оказва с трети цвят.

 

Карам с ксенон на къси и дълги от 6-7 години. Долу-горе преди толкова време си ги бях поръчал от тук. Нямам забележки към цветовете. За 6-7 години съм сменил един баласт и две крушки. По-доволен съм, но незнам в момента какво е качеството на предлаганите от тях компоненти. И преди, и сега не съм имал случай да не запали баласт. В смисъл веднъж не запали и беше свършил. Няма такова нещо, като кеф му да светне кеф му не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между китайския 4300К за 150лв. и оригиналния Xenon Plus 4300K нЕма нищо общо в цвета. 

Не знам как виждате с 4300.. при мен с 5000К разликата между светлината на ксенона и тази на фара за мъгла не е много голяма(като цвят говоря)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От китайски до китайски има много голяма разлика. Те партидите понякога са им различни, ти не знам защо реши, че при всички е така като при теб ?

Пробвал съм слим баласти, не стават...55вата, светят колкото 35 от големите баласти...може би и по-зле. Разкарах ги на първата седмица. Пробвах ЛЕД крушки и те не са ок, освен за габарити, стопове и фарове за мъгла. Просто интензитетът им е по-малък и светят много силно, но на 10м пред колата...

На въпроса за жълтеещия ксенон...Ако някой си спомня времената на соц возилата, имаше мода да се кара с жълти крушки...Ако някой знае защо, ще си отговори и на въпроса, защо 4300К е оптималната цветна температура...?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ползвам от китайските слим AC баласти с крушки 4300K от по-скъпите китайски. Системата ми е 35W и свети повече от задоволително. Купувал съм ги оттук. https://stretrofit.wordpress.com/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я да питам... решил съм да сложа 4300К на късите и 3000К на фаровете за мъгла. От тези 3 секционните съм дето за мъглата са във фара. Какво ви е мнението?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4300К на късите добре - ако досега си бил с халогени разликата е голяма. Аз съм с 35W.  Не се реших да сложа 55W, защото мисля, че ще изпека и без това поизпечените рефлектори. Нямам дневни светлини - карам на къси.

3000К на фаровете за мъгла - от скоро имам такива. Изпитвам смесени чувства. Определено светят повече от халогенните крушки. В мъгла не съм карал кой знае колко, но при дъжд подобряват малко видимостта. Като цяло мнението ми за фаровете за мъгла на А6Ц4 е, че са недомислица. Виж ако бяха изнесени фарове в бронята, като при Ауди 100 например си мисля, че ефекта щеше да е по-голям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А я да питам... решил съм да сложа 4300К на късите и 3000К на фаровете за мъгла. От тези 3 секционните съм дето за мъглата са във фара. Какво ви е мнението?

Аз съм точно така, баластите са ми слим, под фара един върху друг вързани за рога. Става доста културно :D

Ето 3000К снимани в мъгла като десния фар е менте и не свети като Хелата.

75b335cbf5642403.jpg

Ето ги и без мъгла, това зеленото дето се вижда отдясно е дифракция от фалшивата лупа

d600717db1f60812.JPG

 

Редактирано от radi_nrj
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рециклиран Бош фар с полирани стъкла (заради годините) !

post-45697-0-50718700-1453810198_thumb.j

Китайски фар Депо на същата кола отново нови от кашона

post-45697-0-31517300-1453810204_thumb.j

Ксенонът е един и същ в двата случая !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Аз съм с 35W.  Не се реших да сложа 55W, защото мисля, че ще изпека и без това поизпечените рефлектори. ...

E как ще ги изпечеш? Нали ксенона не грее, като халогените?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според търговеца 55W ксенон греел, колкото и 55W халогена крушка. Колко е вярно не знам, но си грее.   Случвало ми се е зимата да се обледенят фаровете, но частта пред лупата е чиста. 55W сложих на дългите светлини. Преди това бях 35W на дългите и голяма разлика с 55W май няма или поне не е пропорционална на ватовете. Още повече, че късите светят постоянно и с 35W щадим повече акумулатора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...