Mitko_Stefanov Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Здравейте колеги!! Карам А6 от близоз 2 години и преди 10 дни изведнъж ми се скапаха скоростите. Бяхме на зимен поход на Узана. Нагоре по завоите на прохода никакъв проблем, отлично сцепление и скорост, но на слизане по едно време просто скоростите спряха да влизат нормално. В Габрово вече на светофарите първа въобще не искаше да влезе, а втора влизаше трудно, та използвах нея за потегляне. Веднъж влезе ли скоростта няма никакъв проблем с шофирането. Най трудно влиза задна, може би 1 път от 10 опита. Няколко дни преди това при смяна на масла филтри и т.н. забелязахме че отдолу колата е брутално омаслена без да капе но явно се е насъбирало с години. Майстора каза че най вероятно е семерина на коляновия вал за смяна. Самия проблем със скоростите дойде няколко дни след това и се почудих дали не е свързано. Да е изтекло масло от скоростната кутия, знам ли.... Първия майстор при когото отидох беше този дето ми обслужи колата и той реши, че е изтекло маслото на кутията, но аз имам съмнения за съединител. Малко твърд е и отделя много високо горе, но той така си отделял винаги. По - странното е, че на моменти когато имам нужда от по- мощно ускорение при изпреварване двигателя се наемва вдига обороти но колата не ускорява както нормално. За миг вдига до 4 - 5 хил оборота и без да ускори после пак си ги връща на около 3 хил. Дали трудната смяна на скоростите е от заминал съединител, или е нещо друго? Колата все пак може да се кара и така, защото все пак скоростите, макар и трудно, влизат. Какво мислите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
His Shadow Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Съединител 100% Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 27 Януари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Януари 2016 Съединителя се е предал, както казва колегата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko_Stefanov Публикувано 28 Януари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2016 Мамка му знаех си, а тъкмо я бях подготвил да я продавам, защото заминавам както всяка година за 7 - 8 месеца в Англия и този път не искам да я оставям в гараж за толкова дълго време. Сега няма да имам и време да оправям съединителя за да я продам, защото наближава да заминавам. Пък и без това бях решил да я продам за 3200, което за 4х4 не е лоша цена никак даже. Ама така не си струва да дам 500 - 600 лева за ремонт и 2 седмици след това да я продам. Няколко дни преди да се срине съединителя дойде купувач да я гледа и я хареса, но не му стигаха паричките и го отложихме. Добре че не я купи човека, че дето последните пари ще си даде, ами и да му се срине съединителя на десетия ден... В краен случай мога да сложа около 2 хил лева и който иска да си смени съединителя за негова сметка. Хем да си знае че е с нов съединител. Много благодаря за отговорите, и аз имах съмнения за съединител, но вие разсеяхте съмненията ми и вече съм сигурен. Благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko_Stefanov Публикувано 2 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 А дали има вариант, при който да е износен само феродовия диск? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Е то главно това е износено. Може да замажеш положението само с неговата смяна. Все пак провери и някоя помпа да не изпуска. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 (Редактирано) Ако му изпуска помпата(ите) по-скоро ще има проблем с вкарването на скоростите. Редактирано 2 Февруари 2016 от DJANO Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitko_Stefanov Публикувано 2 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Аз имам проблем с вкарването на скоростите... Влизат, но много трудно, Често от първия път си влизат, но трябва много голяма сила да вложа, а задна влиза 1 път от 10. Понеже съм с 6 степенна кутия, задна е надолу и на мястото на 1, но влиза много трудно, а дори трябва да изгася колата и да вкарам задна при изгасена кола, чак тогава влиза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 2 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2016 Ами огледай помпите, според мен и другите компоненти трябва да се сменят - лагер, притискател. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване