Jump to content

Алуминиево окачване-ново или втора употреба


Recommended Posts

Колеги дайте мнение кой вариант е  според вас по удачен при алуминиевото окачване.Става въпрос как ще останем доволни от към цена и да успеем да покараме повече километри окачването

 

Най- лесния вариант  е ново окачване,обаче има 20 вида марки евтини,скъпи. За лемфьордер е ясно ама е 1000лв

 

Втора употреба-примерно кола нов внос за части.Свалят ти всичките носачи преглеждаш ги и ако са добре караш-100лв до 200лв

 

И рециклиране на твоите по около 20лв на носач-аз лично не съм много привърженик

 

Дайте мнение ако някои е слагал нова предница-каква марка и колко километра е минал

 

Според вас как е най добре за джоба и за колата е и за нервите на собственика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично 2ра ръка и рециклаж.....никога.

Бих си взел турското АС Метал за 350лв.С моя пробег 15000 годишно, все ще избута 3г.

Сега имам 2 тампона за смяна на моите носачи и то щото, майстора като сменя карета, не ги е стегнал в работно положение и се прееВаха.

И турското и Лемфьодер се предлагат с 1г. гаранция.Ако Лемфьодера се прееВе, ще е многоо болезнено.

За 2г. съм сменил 1 кокал.За сега ще сменям на парче.Ако стане зле...наред.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тоя въпрос какви отговори очакваш :hilezh: :hilezh:

Очаквам хората да кажат как продцедират  при ремонт-явно ти нямаш мнение :huh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Ас Метал ново слагано ново преди 2 години и досега нямам проблеми. Като се има предвид, че колата се кара с 18" джанти и вече няколко пъти съм ги изправял, окачването не е мръднало. С една дума - ДОВОЛЕН!

Ако сменяш на парче според мен не си заслужава да се слага втора употреба, иначе може да попаднеш на някоя ударена със сменяно окачване наскоро, но пак си зависи от цената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Очаквам хората да кажат как продцедират  при ремонт-явно ти нямаш мнение :huh:

Аз отговор имам, просто се чудя как може да се колебаеш между старо и ново окачване. Да си сложиш по-евтино масло ок, ама да качиш старо окачване ми звучи крайно безотговорно. Сега за да не кажеш, че нямам мнение - Denckermann - Ето ти линк: http://denckermann.pl/en/katalog/?action=listProductsByBrands&i=865

 

Намира се целият комплект за около 300лв.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на един приятел сложихме предница АТЕК-на 10 ден един носач беше свършил-320лв

 

Идеята ми е дали е по добре да идеш за около 150лв да вземеш втора употреба окачване оригинално от Английска или Немска кола,става въпрос да е здраво то лесно се вижда когато е свалено.Дали това окачване няма да кара повече от тези който са по 300лв

 

Всеки знае че като си купи кола нов внос няма проблем със носачите докато не се разбият и почне да ги сменя,след това няма спиране,слагаш нов и той я карал 10 000 

Редактирано от Kimi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само едно въпросче да задам: търсил ли си някога в морга/и окачване по начина, който описваш? Там да си се ровиш на воля, да прехвърляш купчините (ако ги има) с "кокъли", да ги напъваш/усукваш/огъваш/изпробваш и да знаеш точно, кой "кокъл" в какво състояние е и колко пробег му остава още? Изобщо на живо виждал ли си как изглежда комплект окачване и знаеш ли къде са му тънките и проблемни места, за които задължително се гледа и които най-много дефектират?

И кое точно му "е лесното" на виждането при свалено окачване, гледаш, пипваш тук-там и решаваш, това да, това не?

(малко повече от един станаха въпросите ^_^ , сори)

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи се един комплект за 300лв. Горните сдават най-бързо багажа. Аз на моята А4-ка смених 3 комплекта заради горните и до макс 10хил. някой се разтропваше. Решението беше един оригинален за 150лв(с отстъпката) и за над 30хил не беше мръднал. Изплаща си 3 смени на неоригиналните, че даже и си напред. Бях решил вече, който от горните се разтропа да го сменям с оригинален, защото явно другите марки не могат да ги уцелят. Долните са достатъчно едри и здрави, за да не си струва да даваш 350лв за нов оригинален.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си комплект Монро..излзиа 450 лв. ако си намериш отстъпка. Това си е много повече доказал се продукт от всички други турски кенефи и всякви подобия на окачване за 300 лв. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък от "турските кенефи" съм си много доволен.

Ти колко турски комплекта смени?

Щото захванах май трето лето с комплект на Ас Метал и още са си мазни и без тракане.

Да не говорим, че и цената им в момента е по-ниска от незнайните китайчета.

(които първо пробвах).

Редактирано от Veselin Milev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как нещо, което струва 300 лв. клиентска цена, което включва 8 носача и болтове към тях, да е по-добро от нещо, което се е доказало в годините при мноооогоо афтърмаркет части и струва 660 лв. комплекта...някак си трудно може да се говори за база за сравнение..та да..турски кенеф е..лично съм си говорил с няколко форумни майстори, които ми казаха, че не е добра идея. Малко е несериозно да се сравнява Монро с точно тези комплекти носачи

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждам че някой колеги вместо да дадат мнение задават само въпроси.

Не искам да се заяждам с никой.Специалисти много

 

Просто ми беше интересно кой как процедира и по колко километри кара

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, аз слагам куча марка НОВО окачване комплект и карам докато някой кокъл даде фирА, после сменям всичко отново. С ново. Куча марка.

Така доволен ли си?

И с какво споделеното ти задоволи интереса?

Всичките постове по-горе, завоалирани къде под въпроси, къде под лирични разказчета и "любезни" подмятания са с една единствена и категорична цел, а именно:

НЯМА по-несериозно(меко казано при това) нещо, от купуване на окачване ВТОРА ръка. Освен ако не е за RS вариант и не се гони сериозна надстройка, там нещата минават в друга категория, не за тази тема.

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С това окачване ставаме за смях на калинките вече. То мине - не мине някой друг месец, и цъфне тема: "Какво да взема?". И се почва старата песен на нов глас.... Най-краткият и точен отговор е -ново и качествено. Като уговорката е, че под качествено не се разбира непременно скъпото. Ако имате два, или повече разбити елемента, без да броим външните накрайници, сменете пълния комплект. С качествено и изпитано. Смяната "на парче" ви прави близки приятели с монтьорите, и като краен резултат по-бедни, и по-недоволни. Втората употреба на "нов внос от Англия, на малко километри" е игра на тото. В повечето случаи след 2-3000 км по нашите пътища са за боклука. Съвсем логично е, ако се замислите.Та по отношение на това окачване има натрупан толкова много опит вече, че ако имате доверие на механика си, просто му се доверете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1

Причината някой да те съветва да сменяш всичко на камара е само ако има изгода от това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Карал съм с Монро, Мейле, Лемфьордер, до сега не съм случай да изкарат повече от 30 000км или 2 години без да се разтропа нещо. На сегашния поройник съм с Беса, кара 3-та година и съм минал 30 000км някъде, само на 17-ки джанти, все още предницата се чувства стегната. Преди 2 седмици започна да вие преден лагер, та смени и двата. Тогава огледах кокалите, всичките са чук, тампоните са стегнати, шарнирите не мърдат, за сега съм доволен. Единствено от Беса-та не сложих накрайниците, а си взех такива на АС Метал, защото имаха вариант без тампон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги съм сменял само на парче. С лемфьродер. Никога не съм сменял втори път един и същ носач.

+1 Същото е при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ли се изразих криво, или ме криво разбрахте....Или Недко иска да ме обиди. :hilezh: :hilezh:

 

Не бе Влади, ти хубаво си написал, че ако имаш повече елементи заминали е добре да се смени всичко - логично е , от олуфтването са тръгнали и останалите. 

 

Моята равносметка за 120 хил. км на такова окачване е 2бр, горни (предни или задни не помня) и 1бр. долен. Като не съм много сигурен каква щеше да е равносметката ако не ме бяха ударили преди 4 години. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...