Jump to content

Пикаещи Пиезо Дюзи ???


ocio

Recommended Posts

Какво точно се има в предвид когато се каже Пикаеща пиезо дюза.

Не разпръсква както трябва, постоянно изпуска по малко дори и без команда , или ?

 

Кое и как може да доведе до покачване на нивото на маслото ? (изключваме регенерацията на DPF)

- Не разпръсква добре и част от горивото не изгаря и заедно с картерните газовете влиза в маслото.

- Не успява достатъчно бързо да се затвори и продължава да впръсква малко и след горна мъртва точка.

- През цялото време не успява плътно да се затвори и когато двигателя се загаси

  остатъчното налягане в рейката се изцежда в цилиндъра, а от там в маслото.

 

Моля ако на някой са му ясни нещата да осветли и нас!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пикаеща дюза значи да не затваря напълно и оттам пуска повече гориво. покачване на нивото на маслото може да е от гориво в маслото - дефектна дюза, изпуснали о-пръстени...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

- Не разпръсква добре и част от горивото не изгаря и заедно с картерните газовете влиза в маслото.

 

От там промива буталото и цилиндъра  и щото няма мазане-  задира буталото или се разхлопва пистонен болт....може да стане двигател за боклука.

Покачването на нивото на  маслото е най-малкият проблем...

висок разход, неравномерна работа, бял пушек, намалена мощност, загряване... Това са симптомите в комплект.

С такава диагноза шега не бива.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При дизелите с ДПФ покачването на нивото на маслото НЕ Е проблем се убеждавам от доста прочетено, а стандартен факт.

При 4Ф има пасивна и активна регенерация, но ако караш повече градско ще разчиташ по-скоро на по-чести активни регенерации и от там покачване на маслото.

Има други дизели - втората ми кола, за щастие без ангренажна верига, а с ангр. ремък - Мазда 6 2009 г., има само активна регенерация. 

4Ф при повече извънградско може да ти прави 1 активна регенерация (вагкома отчита и БРОИ САМО активните) и на 1000 и повече километра, ама може и да са на 200.

Маздата ги прави на 150-250 км принципно.  Но там е предвидено до какво ниво на щеката е нормално да се вдигне маслото.

 

Вижте - за да не се шашардисваме всички. Няма нужда толкова да си припадаме по колите. Тъпо е регенерацията (АКТИВНАТА) като не завърши, щото известно количество, колкото и МИНИМАЛНО да е то, а то е СМЕШНО МАЛКО, влиза в маслото. Обаче ако регенерацията си завърши нормално, НИЩО НЕ ВЛИЗА в маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета за случаи с по 2л отгоре източено масло.

 

Мисля, че както и да завърши регенерацията влиза нафта, защото тя бива впръскана след завършаване изгарянето и голяма част се изкарва към дпф-а, но малка част все пак остава и протича покрай буталото. Може би като е нова колата по-малка част се стича и не се отразява толкова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, и то доста често. Допълнително впръскване има при изпускателния такт. Така с повишаването на температурата в колекторите и филтъра с тази порция настъпва жегата нужна за изгаряне на мизерията. Слабата проходимост на изпускателната система, в следствие на запушването, създава известно налягане в цилиндъра при такта на изпускане, и нафтицата, която е от най-"проникващите" течности само това и чака- да се процеди между сегментите.

Редактирано от vladi_di
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отплеснахте се по регенерацията. А човека пита защо пикаят дюзите. Лошото според мен е когато нафтата остане в минимални количества между сегмент/бутало/цилиндър и се нагрее достатъчно за да е изпари и самозапали при такт горене. От там силно се повишава температурата в тази точка на сегмент/бутало/цилиндър... може да се стигне до растопяване на алуминия, отвръщане на сегменти, луфт в пистонен болт и задиране на бутало. Та това за пикаещите дюзи... по принцип. За конкретният мотор нямам наблюдения. Не вярвам да е по различно.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако се слага по-тънко масло от предвиденото уж за "по-добро" това може ли по някакъв начин да разпикае дюзите? Щото моя миксер го дават на W40 а аз му слагам лонглайфа W30 уж за по-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, и то доста често. Допълнително впръскване има при изпускателния такт. Така с повишаването на температурата в колекторите и филтъра с тази порция настъпва жегата нужна за изгаряне на мизерията. Слабата проходимост на изпускателната система, в следствие на запушването, създава известно налягане в цилиндъра при такта на изпускане, и нафтицата, която е от най-"проникващите" течности само това и чака- да се процеди между сегментите.

А това повишаване на температурата... как "хубаво" влияе на турбинатора...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я и аз да попитам в на колегата темата... до колкото знам нашите дюзи не се ремонтират и аз съм с 3.0... та ако се свалят и закачат на стенд по някакъв начин чистят ли се или направо нови?..защото и аз имам съмнения че някоя е пропикала / облаци бяло-синкав дим при изстрелване/ също така някой може ли да сподели добър сервиз стенд-чистене?? ако ще се счита за реклама моля да е на лично :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

там е въпроса, че нищо не мога да намеря или не знам къде да търся... ии нещо като пари на брой за ремонт можете ли да ме светнете? :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между 7 и 12 градуса след мъртвата точка е пост инжекцията при регенерация, ако дюлзите пикаят, това продължава до 30-40 градуса и заради това влиза нафта в маслото. Повече от 10.5 литра източени от V6 не съм виждал :) :) :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, и то доста често. Допълнително впръскване има при изпускателния такт. Така с повишаването на температурата в колекторите и филтъра с тази порция настъпва жегата нужна за изгаряне на мизерията. Слабата проходимост на изпускателната система, в следствие на запушването, създава известно налягане в цилиндъра при такта на изпускане, и нафтицата, която е от най-"проникващите" течности само това и чака- да се процеди между сегментите.

Ко каза?ко? хахахах стига глууупости:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пост инжекция за регенерация няма, но може да има инжекция след главната, за да коригира вредните емисии и звука.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...