BaCeTo Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Здравейте! От известно време съм се позапалил по съответния модел. Търся бензиново(може и с газ) с двигател от по-горе посочените.Бюджет около 15000лв. Какво имат като слабо място, което не е за пренебрегване. Тук май няма ръчки, но с какъв автомат са. Гледам на някои обяви пише скорости F1. Това някаква по-хубава кутия ли е? И въобще какви са ви мненията за тези двигатели и коли като цяло. Ето и някои примери:http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449829080939137&slink=cgqf2ohttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454314018225182&slink=cgqf2ohttp://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450886379203863&slink=cgqf2o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 Всички са с пера( ф1, както е написано в последната обява). Има много теми за 4.2 д3, ако поразтърсиш има какво да се прочете. Хубава кочина за возене, ама трудно да се намери в БГ кола, която да няма нужда от връщане към живота. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manchorov Публикувано 6 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2016 4.2 е за предпочитане според мен.Ама гледай да не е УНИКАТ или КАТО НОВА Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Daniel_Atanasov Публикувано 7 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 7 Февруари 2016 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=178631#entry2531631 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 (Редактирано) Колега според мен това Ф1 е не много полезно. Като стъпнеш тя или върви или не. Файдата от Ф1 е никаква. Аз карам 4.2 мотора с нормални скорости. Имат си ръчен режим и спортен мод да държи повече оборотите и толкоз. Ако вземеш гледай да е без соларен люк. Аз съм с такъв люк и когато е на слънце лятото след много много часове на въртене на въздуха, моторчето на вентилатора прави мизерии и не работи както трябва.Много важно е да гледаш окачването как е. Покарай я...ослушвай се за тропания..и особено да не е клекнала. Въздушните амортисьори са скъпи.Не знам за 3.7 как е но 4.2 си е нормалния стандарт мисля аз. Има си добър въртящ момент но пък си гори добре. особено както е L серсията с повечко килограми УспехSent from my LG-H950 using Tapatalk Редактирано 8 Февруари 2016 от Georgiiii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vectra Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 Аз карам 4.2тди с пера и е много хубаво когато искаш да изпреварваш- не мърдаш ръце от волана. Окачването в БГ се прави за без пари- 300-350лв рециклиране на възглавница и същата сума за компресор. Всякакви тампони, шарнирчета и т.н. също са относително евтини за такъв автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 8 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2016 според мен пък по-готина екстра от соларния шибедах няма ... тва да влезеш в колата и да ти е приятно хладничко е перфектно! Само такива гледай, дреме ти за некво моторче, че се троши. Мойта е толкова стара и нямам никакви проблеми със соларния люк. 4,2 е доказан мотор с добро вървене и надеждност. Ориентирай се към него, пък и избора там е много по-голям. На мен любимите ми екстри: - печка - влизаш сутринта и колата е топла (вън е студ)- летен пакет (със соларен люк) - изолация, така че телефона ти да няма gps сигнал вътре в колата- подгряване на волана - несравнимо готино при -20 оС окачванете верно е важно, защото са много елементи и хич не са евтини. По-важно е да видиш скоростната кутия, как сменя предавките, дали се чуват звуци, ритания или подобни ... там е голямата тесла, щото е времеемко за правене и частите са изключително скъпи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване