Jump to content

Мнения за Ауди А8 D3 3,7 vs 4,2


Recommended Posts

Здравейте! От известно време съм се позапалил по съответния модел. Търся бензиново(може и с газ) с двигател от по-горе посочените.Бюджет около 15000лв. Какво имат като слабо място, което не е за пренебрегване. Тук май няма ръчки, но с какъв автомат са. Гледам на някои обяви пише скорости F1. Това някаква по-хубава кутия ли е? И въобще какви са ви мненията за тези двигатели и коли като цяло. Ето и някои примери:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11449829080939137&slink=cgqf2o

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11454314018225182&slink=cgqf2o

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11450886379203863&slink=cgqf2o

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички са с пера( ф1, както е написано в последната обява). Има много теми за 4.2 д3, ако поразтърсиш има какво да се прочете. Хубава кочина за возене, ама трудно да се намери в БГ кола, която да няма нужда от връщане към живота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега според мен това Ф1 е не много полезно. Като стъпнеш тя или върви или не. Файдата от Ф1 е никаква.

Аз карам 4.2 мотора с нормални скорости. Имат си ръчен режим и спортен мод да държи повече оборотите и толкоз.

Ако вземеш гледай да е без соларен люк. Аз съм с такъв люк и когато е на слънце лятото след много много часове на въртене на въздуха, моторчето на вентилатора прави мизерии и не работи както трябва.

Много важно е да гледаш окачването как е. Покарай я...ослушвай се за тропания..и особено да не е клекнала. Въздушните амортисьори са скъпи.

Не знам за 3.7 как е но 4.2 си е нормалния стандарт мисля аз. Има си добър въртящ момент но пък си гори добре. :D особено както е L серсията с повечко килограми

Успех

Sent from my LG-H950 using Tapatalk

Редактирано от Georgiiii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам 4.2тди с пера и е много хубаво когато искаш да изпреварваш- не мърдаш ръце от волана. Окачването в БГ се прави за без пари- 300-350лв рециклиране на възглавница и същата сума за компресор. Всякакви тампони, шарнирчета и т.н. също са относително евтини за такъв автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

според мен пък по-готина екстра от соларния шибедах няма ... тва да влезеш в колата и да ти е приятно хладничко е перфектно! Само такива гледай, дреме ти за некво моторче, че се троши. Мойта е толкова стара и нямам никакви проблеми със соларния люк.

 

4,2 е доказан мотор с добро вървене и надеждност. Ориентирай се към него, пък и избора там е много по-голям.

 

На мен любимите ми екстри:

 

- печка - влизаш сутринта и колата е топла (вън е студ)

- летен пакет (със соларен люк) - изолация, така че телефона ти да няма gps сигнал вътре в колата

- подгряване на волана - несравнимо готино при -20 оС

 

окачванете верно е важно, защото са много елементи и хич не са евтини. По-важно е да видиш скоростната кутия, как сменя предавките, дали се чуват звуци, ритания или подобни ... там е голямата тесла, щото е времеемко за правене и частите са изключително скъпи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...