dymbo Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Здравейте, мисля да купя А6 с дизелов мотор около 2001-2 г, дайте мнение за 2,5 TDI двигател , казват че имал проблеми с валовете,Кой мотори 2,5 TDI са по здрави нека пишат хора които имат опит с този мотор на колко км, са колите какви проблеми са имали . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Има много теми и дискусии относно този мотор, можеш да потърсиш из форума. Като цяло моторите с букви "B" са по-добре и проблемите им с валовете са изчистени. Но проблема с прословутата помпа VP44 си остава при всички 2.5. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbo_quattro Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 Най-добре 1.9 тди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 дайте мнение за 2,5 TDI двигател Кой мотори 2,5 TDI са по здрави Ауу,как можа да зададеш такива въпроси тук?1.много лош2.няма по-здрави,няма здрави,тия по пътищата,как се движат не знам! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=177060&hl=http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=180576&hl=Има още много, на кратко ако нямаш кинта по-добре пропусни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koky Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 А какво ще кажеш за тази?http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=137363&hl= Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venciii Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 (Редактирано) Мен специално не ме топли тази тема, за себе си съм си преценил, че нямам пари да поддържам душегуб, а и да имам пак бих го пропуснал.За разлика от теб с линковете имам за цел да запозная човека с реалността, че ако си купи гроб ще се наложи да се бръкне може би колкото е дал за колата за да я пооправи и че това не е евтин автомобил за каране, дори самото обслужване не е малко в пари нищо, че пазарната цена е ниска. Редактирано 9 Февруари 2016 от venciii Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AUDI A6 S-line Публикувано 9 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 9 Февруари 2016 A6 1999-2001г. 1.9 TDI AVG мотор, само тук няма да имаш ядове. 2.5 TDI си е малко садо-мазо удоволствие. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tedos1970 Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Колега, преди близо 4 год. бях пред същата дилема - реших да си купя А6 2.5 ТДИ само че 4х4. Като теб поисках мнение във форума. И започнаха същите квалификации "душегуб", "кашкавалени валове", "трошляк" и т.н. в този дух. Но получих и една ценна информация, която си допълних от други места - в края на 2003 г. кобилиците на клапаните са заменени с ролкови, т.е. триенето е заменено с търкаляне. Кодовете на тези двигатели са BAU, BDG и BDH. Така, че си купих такова Ауди А6 2.5 ТДИ 4х4 код на мотора BAU. Купих я на 170000 км. (по километраж, не съм я проверявал за действителни км). В момента е на 215000 и съм сменил само два кормилни накрайника (а не цялото окачване каквото мнение може да срещнеш във форума). Естествено и масло на скоростите и редовната смяна на маслото на ДВГ. Върви перфектно, динамика, ускорение, за стабилност да не говорим - не прави разлика дали е хлъзгаво, мокро или сухо; разход изв.гр. 7.5 - 8.0, гр.-14.0. Пропуснах да уточня, че е автоматик (типтроник естествено). Но с опция за ръчен режим и смяна на предавките от волана - които опции аз често използвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HEPBAKA Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 (Редактирано) Баси якото. Гори 3-4л по малко от 2.7t което заводски идва с поне 50кс разлика, ако не e фейслифт и 80 фейс, без да споменаваме такива като моето с 130-150 коня отгоре.Без да намесваме ГИ че с 17лв минавам 100km на фона на 23-25лв за поне 150кс по вече, спрямо стоков душегуб от първите.Супер е душегуба. Цитиране на предходно мнение! Редактирано 13 Февруари 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PLAMEN_79 Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 (Редактирано) Еее и 1500лв за ГИ къде ги забравяш.а данъка че е и по висок.А и за 2.7 има доста теми с оплаквания от рода "комутатор,прекъсва,работи на по малко цилиндри или грешка в еди коя си ламбда сонда" а и там не забравяй че имаш 2 охлюва.И при 2.5 и 2.7 сумите за ремонт не са малки.Но ако ще се сравнява с 1.9 което е базово от всякъде и на същата цена предпочитам да си троша главата с душегуб и да се глезя с екстрите сега от колкото малко по малко да му насаждам такива. да не говорим че и 1.9 куатро е мисия невъзможна Редактирано 13 Февруари 2016 от PLAMEN_79 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване