Jump to content

A6 дизел


Recommended Posts

Здравейте, мисля да  купя  А6  с дизелов мотор около 2001-2 г, дайте мнение  за 2,5 TDI двигател , казват че имал проблеми с валовете,

Кой   мотори 2,5 TDI  са  по здрави  нека  пишат хора които имат опит с този мотор на колко   км, са колите какви проблеми са имали .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има много теми и дискусии относно този мотор, можеш да потърсиш из форума. Като цяло моторите с букви "B" са по-добре и проблемите им с валовете са изчистени. Но проблема с прословутата помпа VP44 си остава при всички 2.5.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 дайте мнение  за 2,5 TDI двигател 

Кой   мотори 2,5 TDI  са  по здрави  

Ауу,как можа да зададеш такива въпроси тук?

1.много лош

2.няма по-здрави,няма здрави,тия по пътищата,как се движат не знам!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен специално не ме топли тази тема, за себе си съм си преценил, че нямам пари да поддържам душегуб, а и да имам пак бих го пропуснал.
За разлика от теб  с линковете имам за цел да запозная човека с реалността, че ако си купи гроб ще се наложи да се бръкне може би колкото е дал за колата за да я пооправи и че това не е евтин автомобил за каране, дори самото обслужване не е малко в пари нищо, че пазарната цена е ниска.

Редактирано от venciii
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, преди близо 4 год. бях пред същата дилема - реших да си купя А6 2.5 ТДИ само че 4х4. Като теб поисках мнение във форума. И започнаха същите квалификации "душегуб", "кашкавалени валове", "трошляк" и т.н. в този дух. Но получих и една ценна информация, която си допълних от други места - в края на 2003 г. кобилиците на клапаните са заменени с ролкови, т.е. триенето е заменено с търкаляне. Кодовете на тези двигатели са BAU, BDG и BDH. Така, че си купих такова Ауди А6 2.5 ТДИ 4х4 код на мотора BAU. Купих я на 170000 км. (по километраж, не съм я проверявал за действителни км). В момента е на 215000 и съм сменил само два кормилни накрайника (а не цялото окачване каквото мнение може да срещнеш във форума). Естествено и масло на скоростите и редовната смяна на маслото на ДВГ. Върви перфектно, динамика, ускорение, за стабилност да не говорим - не прави разлика дали е хлъзгаво, мокро или сухо; разход изв.гр. 7.5 - 8.0, гр.-14.0. Пропуснах да уточня, че е автоматик (типтроник естествено). Но с опция за ръчен режим и смяна на предавките от волана - които опции аз често използвам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси якото. Гори 3-4л по малко от 2.7t което заводски идва с поне 50кс разлика, ако не e фейслифт и 80 фейс, без да споменаваме такива като моето с 130-150 коня отгоре.

Без да намесваме ГИ че с 17лв минавам 100km на фона на 23-25лв за поне 150кс по

вече, спрямо стоков душегуб от първите.

Супер е душегуба.

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее и 1500лв за ГИ къде ги забравяш.а данъка че е и по висок.А и за 2.7 има доста теми с оплаквания от рода "комутатор,прекъсва,работи на по малко цилиндри или грешка в еди коя си ламбда сонда" а и там не забравяй че имаш 2 охлюва.И при 2.5 и 2.7 сумите за ремонт не са малки.Но ако ще се сравнява с 1.9 което е базово от всякъде и на същата цена предпочитам да си троша главата с душегуб и да се глезя с екстрите сега от колкото малко по малко да му насаждам такива. :) да не говорим че и 1.9 куатро е мисия невъзможна

Редактирано от PLAMEN_79
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...