Jump to content

AUDI A3 8PA 1.6(102) и 1.9 tdi (105)


Recommended Posts

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453729256501573&slink=ci780d

Отзиви и мнение за двете. Слаби места и кое е по икономично и надежно.

Мнение и за конкретни обяви:

http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11453497966311207&slink=ci780d

Редактирано от nevensk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата е постна, като помен!

Километрите, и на двете не са релани, предполагам знаеш.

Аз бих погледнал 2-рата. Първата я отписвай!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И двата двигателя са надеждни когато се поддържат както трябва. 

Въпросът кой е по-икономичен при сравнение на бензинов с дизелов двигател, без да уточниш колко км караш годишно и на какви отсечки, би затруднил дори врачка... При 1.9 TDI има повече потенциални скъпи ремонти (почвайки от турбо, маховик и т.н.). Повече за модела можеш да научиш ТУК.

 

Конкретните обяви:

 

Първата е страшно базова от към екстри! Извън фарове за мъгла, подлакътник и релси на покрива друго няма. Няма дори борд компютър. За сметка на това обаче изглежда доста запазена и свежа за годините, пробега и цената.

 

Втората има поне начален набор от важни екстри, но изглежда бая амортизирана... пробегът и отдавна не е такъв. 

 

И двата екземпляра поне спрямо снимките имат дефект в задната чистачка! (не се среща много рядко)

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бензиновите 1.6 (102) 8PA как стои въпроса със  скоростните кутии  че за по- старите с 1.6  VW и  Audi има проблем със скоростните кутии.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата бензиновата воланът с нещо е омагьосван,сега масово на мода е джамбазите да свалят воланите и да ги дават на бояджий да ги пръскат с едни специални "бодита" след това леко състаряват на определени места за да имитира малко износване на база върнатите километри.При положение,че салона не е протрит и скъсан този номер с волана работи много добре.Колега търси си бензинов мотор както е казал и колегата в по горния пост с дизелите ще имаш само проблеми защото масовото са на много километри,докато бензина е по малко проблемен дори и той да е с доста пробег.Успех с покупката и да попаднеш на читав автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При бензиновите 1.6 (102) 8PA как стои въпроса със  скоростните кутии  че за по- старите с 1.6  VW и  Audi има проблем със скоростните кутии.

 

Визираш скоростните кутии в Golf 4 1.6 8V и А3 8L 1.6 ;)

Не, такъв проблем няма в A3 8P при който и да е двигател.

 

П.с. в рамките на шегата, но тъй като ме накара да се усмихна и няма как да не си го запазя за следващия бензин vs. дизел спор  :hilezh: :

5m3xUWF.jpg

 

:flehan:

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично мнение колега.Не ме кефи дизеляка особено ако е ПД.Това,че го карам си има други причини,и те не са свързани с това дали ми харесва или не. :) Виж ако говорим за КР и новите 1.8 тфси и 2.0 тфси бих избрал дизела.Единственот хубаво на 1.9 тди 105 коня според мен е разхода нищо друго не виждам в него.

Редактирано от manchorov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да питам на първата бензиновата, на тези недъгавите релсички на тавана има ли възможност да се сложат напречни греди за ски багажник? Има много А3-ки с такива слим рейки, но имат ли реално приложение или закачането пак става с планки под вратите?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е приложението им - не са недъгави, а предназначени именно за напречни греди и багажник на покрива. Не си очаквал профил тип Жигула надявам се :) други "не-слим" релси при A3 8P и въобще Ауди няма.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено съм се насочил към 1.6 (102). Днес видях бензиновата отвън и отвътре хваща око но нещо като я запалих не ми харесва, годината и не е реална но то повечето автоджамбази ги правят по-нови в нета ! И с това газово от Италия малко ме съмнява отличното и състояние!

Май ще търся друга без газово а  ако реша аз ще си сложа това че няма избор с този двигател!

Редактирано от nevensk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разход на гориво - градско 9.7 (10.9) Литра/100 км Разход на гориво - извънградско 5.6 (5.6) Литра/100 км Разход на гориво - комбинирано

7.1 (7.6) Литра/100 км по книга

Редактирано от nevensk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комбиниран разход по спесификация: 6,7–8,0 при гориво 95. 

 

Реален разход спрямо потребителски показания за заредени литри / изминати километри:

IG5pfoL.jpg

 

Т.е. среден 7.88 л./100

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с ГИ на въпросният 1.6 MPI .... Разходът ми е 11/100 на газ....смесено -градско и извънградско. Но аз не я жаля....140-180 магистрала....в града на високи обороти на трета предавка,че и на втора....иначе ако си я карам спокойно....около 80-100 на 5-та...разхода си е завиден...отива под 10.... На бензин е долу горе сходна ситуацията.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Редактирано от venomcorp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 years later...

Здравейте, виждам че има тема точно затова, което се двуемя затова ще пиша тук и се надявам някой да отговори, та и аз се чудя между 1.6 102кс с газ или 1.9tdi 105, и в двата случая фейслифтовата а3ка, та въпросът ми е понеже правя по мин. 28к км годишно кое ще ми е по-изгодно от към разход и части, какво би могло да се прецака ( чувал съм че бензиновите горят масло?)

от към вървеж също как са двете коли?

и двете са с 5 скорости, извънградско примерно 140-160 какви обороти държат? Вървят ли горе долу? 1.9 знам че има опции за засилване, а при 1.6 има ли? Благодаря предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От към усещане за вървеж двата двигателя нямат нищо общо въпреки ,че са приблизително еднакви коне. Все който е карал турбо дизел и след това бензин без турбо усеща разликата. Много ясно ,че дизела държи по- ниски обороти на високи скорости. Ако ще се кара със 140-150 км 1.9 tdi е колата. Бензиновата с такава скорост ще си хапва масло. На атмосферен бензино двигател никой не слага чип !

Единствен плюс на 1.6 бензин е ,че може да се сложи евтина газова. При годиишен пробег от 28 к бая ще се пести сравнено с дизела.. За ремонти няма смисъл да се говори .. при стари коли на много километри... всичко може да излезе по всяко време. Според мен , това са двата най- евтини двигателя за подръжка при това Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...