dedosmrad Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Привет на всички ! След сваляне и почистване на дросела излезе страшна гняс ! С колегата ChillToucH искахме да направим адаптация .но няма връзка исписва ERROR ! колегата по късно ще качи снимков материал каква е грешката ... колата върви обаче не е като преди и паленето е малко мъка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 http://dox.abv.bg/files/listtree- ето и линк към снимката с грешката(не мога да я кажа във форума). Пробвах и на 060, но там няма нищо. Дросела е с жило и трябва уж да е на 098 канал. Колата в началото имаше изписана грешка mixture adaptation, изтрих я и не се появи повече. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedosmrad Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Махни клемата на акумулатора за няколко минути и тогава пробвай да направиш адаптация. Виж и в Engine за други записани грешки преди това и ги махни. Ако не се оправи след няколко опита трябва нов дросел. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Нямаше други грешки. Може да пробваме с махането на клемта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 буксата предполагам сте я откачали? добре ли я сложихте? да не сте прекъснали някой кабел? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedosmrad Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Ще пробваме с клемата на акумулатора и ще проверим буксата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 така и така я закачате на компа, погледнете показва ли на колко градуса е отворен дросела в 01 група примерно 3-тата позиция. След адаптация и на ненатиснат педал при мен е 3.9 или 4.3 . Не трябва да е повече от 5 градуса. Като свалях моя дросел се сещам, че буксата много трудно успях да я сложа при сглобяването. При тези манипулации не бяхте ли изключили акумулатора? да не сте окъсили нещо? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedosmrad Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Ми не колега странното е че колата върви държи си 900 оборота обаче няма мощност , и няма връзка с ВАГ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 12 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Ами опитайте както предложи колегата по-горе с откачане на акумулатора може пък да зацепи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedosmrad Публикувано 12 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Февруари 2016 Мерси , а така има ли проблем при каране разход и така на там .... Върви но няма мощност държи си 900 оборота с паленето е малко трудно , има ли вариянт сама да се адаптира Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
becinko Публикувано 13 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 13 Февруари 2016 Ако няма връзка с вага няма да се адаптира сама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 Връзка уж има, разчете грешките, може да се направи лог и т.н. Даже в началото на адаптацията даде "... run" и после изкара червените букви и грешката. Когато можем ще пробваме пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 14 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 14 Февруари 2016 И при мен е същото, май дроселът вече е заминал. Ще следя темата,ако все пак намерите начин да го адаптирате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leo Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Аз така изхвърлих два дросела. Първия му падаха много оборотите, а вторият пък засичаше и държеше високи обороти и не ми даваше да се адаптира. Даваше RUN ADP и след това ERROR. Третия дросел оправи работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Хмм и всичко това от едно чистене? Колегата каза, че преди това не е имал ядове. Почистил го е и вече не бачка O.o Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 15 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 15 Февруари 2016 Що пък да не е съвпадение ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 16 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Напълно възможно. Така при мен след прочистване на охладителната система ми изгоря щепсела на перките. Баси обезвъздушаването стана докато го хвана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedosmrad Публикувано 16 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 16 Февруари 2016 Интересно ,защото колата оборотите държи като я запала сутрин даржи високи после си пада на 900 ,на празен ход си върви проблема е че няма връзка с ВАГ. Няма нещо тяга неускорява като преди , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thekiller Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 аз съм с 1,8 ADR 125k. като запаля сутрин държи на студено 1100 и после пада на 900 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fx rookie Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 Интересно ,защото колата оборотите държи като я запала сутрин даржи високи после си пада на 900 ,на празен ход си върви проблема е че няма връзка с ВАГ. Няма нещо тяга неускорява като преди , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ? Какво значи, че няма връзка колега? Казах ти да погледнеш 1-та група 3-та позиция и да видиш на колко градуса е отворен дросела според компа. Естествено като го натискаш трябва да се увеличава. При мен на незапален двигател/загрял без да пипам педала е 4.3 , като го натисна до долу става 85.9 Погледна ли буксата на дросела? Има няколко кабелчета, сигурен ли си, че там връзката е наред? Как точно го прави това почистване? Има много теми в които е описано как се прави - тук и със снимки - http://passat-b5.ru/showthread.php?t=146275 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 17 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 17 Февруари 2016 .... , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ?Не е задължително. Ако компа не чете правилно данните е нормално да не върви. Направи го тоя тест дето ти казва колегата и сподели какви стойности ти дава. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 19 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Така, успяхме да го адаптираме и колегата ще каже дали вървежа се е оправил . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedosmrad Публикувано 19 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2016 Искам да благодаря на колегата ChillToucH за помоща !!! Всичко е ок , дросела се адаптира в работата на мотора и вървенето на колата има огромна разлика ! Цялата "философия" при мен беше , че кабелчетата на буксата бяха опънати под напрежение ! След внимателен оглед и преместване на буксата да не са опънати кабелите , и хубаво почистване с WD40 на буксата - всичко заспа ! Благодаря на всички който се вкючиха в темата ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 21 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 21 Февруари 2016 (Редактирано) Буксата на дросела ? И WD40 къде пръска - в самата букса ли ? пп. адаптацията на кой канал я правихте ? Редактирано 21 Февруари 2016 от Satori Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване