Jump to content

Проблем с дросел АДР


dedosmrad

Recommended Posts

Привет на всички ! След сваляне и почистване на дросела излезе страшна гняс ! С колегата 

ChillToucH искахме да направим адаптация .но няма връзка исписва ERROR ! колегата по късно ще качи снимков материал каква е грешката ... колата върви обаче не е като преди и паленето е малко мъка  :wall: 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://dox.abv.bg/files/listtree- ето и линк към снимката с грешката(не мога да я кажа във форума). Пробвах и на 060, но там няма нищо. Дросела е с жило и трябва уж да е на 098 канал. Колата в началото имаше изписана грешка mixture adaptation, изтрих я и не се появи повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Махни клемата на акумулатора за няколко минути и тогава пробвай да направиш адаптация. Виж и в Engine за други записани грешки преди това и ги махни. Ако не се оправи след няколко опита трябва нов дросел. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така и така я закачате на компа, погледнете показва ли на колко градуса е отворен дросела в 01 група примерно 3-тата позиция. След адаптация и на ненатиснат педал при мен е 3.9  или 4.3 . Не трябва да е повече от 5 градуса. Като свалях моя дросел се сещам, че буксата много трудно успях да я сложа при сглобяването. При тези манипулации не бяхте ли изключили акумулатора? да не сте окъсили нещо? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси , а така има ли проблем при каране разход и така на там .... Върви но няма мощност държи си 900 оборота с паленето е малко трудно , има ли вариянт сама да се адаптира

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Връзка уж има, разчете грешките, може да се направи лог и т.н. Даже в началото на адаптацията даде "... run" и после изкара червените букви и грешката. Когато можем ще пробваме пак.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така изхвърлих два дросела. Първия му падаха много оборотите, а вторият пък засичаше и държеше високи обороти и не ми даваше да се адаптира. Даваше RUN ADP и след това  ERROR. Третия дросел оправи работата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно възможно. Така при мен след прочистване на охладителната система ми изгоря щепсела на перките. Баси обезвъздушаването стана докато го хвана. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ,защото колата оборотите държи като я запала сутрин даржи високи после си пада на 900 ,на празен ход си върви проблема е че няма връзка с ВАГ. Няма нещо тяга неускорява като преди , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ,защото колата оборотите държи като я запала сутрин даржи високи после си пада на 900 ,на празен ход си върви проблема е че няма връзка с ВАГ. Няма нещо тяга неускорява като преди , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ?

 

Какво значи, че няма връзка колега? Казах ти да погледнеш 1-та група 3-та позиция и да видиш на колко градуса е отворен дросела според компа. Естествено като го натискаш трябва да се увеличава. При мен на незапален двигател/загрял без да пипам педала е 4.3 , като го натисна до долу става 85.9 

Погледна ли буксата на дросела?  Има няколко кабелчета, сигурен ли си, че там връзката е наред? 

Как точно го прави това почистване? Има много теми в които е описано как се прави - тук и със снимки - http://passat-b5.ru/showthread.php?t=146275

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.... , самбявам се да е заминал дросела не би ли трябвало да има промяна в оборотите ?

Не е задължително. Ако компа не чете правилно данните е нормално да не върви. Направи го тоя тест дето ти казва колегата и сподели какви стойности ти дава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на колегата 

ChillToucH за помоща !!! Всичко е ок , дросела се адаптира в работата на мотора и вървенето на колата има огромна разлика ! Цялата "философия" при мен беше , че кабелчетата на буксата бяха опънати под напрежение ! След внимателен оглед и преместване на буксата да не са опънати кабелите , и хубаво почистване с WD40 на буксата - всичко заспа ! Благодаря на всички който се вкючиха в темата !  :flehan:  :flehan:  :zustimm:  :dance:  :dance:  :dance:  :dance: 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксата на дросела ? И WD40 къде пръска - в самата букса ли ?

 

пп. адаптацията на кой канал я правихте ?

Редактирано от Satori
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...