ChillToucH Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 098 - по спецификация от ross tech. Имаше и друга врътка с палене, гасене и т.н. В началото пак не искаш да я направи, но после стана. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Не мога да я сваля тая пуста букса - хем е тясно,хем тя почти не се движи... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Не съм свалял досега, колегата си я беше свършил тази работа, аз само пуснах адаптацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dedosmrad Публикувано 22 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Колега , сваляш двата шестограма да свалиш стоиката за жилото. И после с дълга отверка напъваш леко буксата като с другата рака стискаш едновременно палчетата на буксата ! Успех ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 22 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 22 Февруари 2016 Благодаря колега, ще изчакам да дойде уикенда,когато ще имам повече време. А ти напръска буксата(като я свали) с WD40 , така ли ? И Chilltouch каза,че имало някаква врътка с палене и гасене - може ли малко информация и за това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ChillToucH Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 (Редактирано) Принципно я има дадена от Ross Tech. Има моменти в които не можеш да направиш адаптацията... Палиш колата, изгасяш, вадиш ключа, изключваш всичко и наново. Ако има натрупани грешки, триеш и пак същата процедура. Как и защо не знам, но пак казвам описали са го и на тяхната страница. Явно често се среща. Това го бях пробвал и първия път, но не се получи.ПС: Ако си от София мога да помогна за това . Редактирано 23 Февруари 2016 от ChillToucH Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 От Пловдив съм. Имаше набити грешки,но след триене не се появяат пак, само една,но не съм я записал коя е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeksana Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 (Редактирано) Здравейте колеги нов съм във форума.От скоро съм притежател на audi a4 1.8 125 к.с.Колата е добра за годините си много съм доволен но забелязвам че оборотите ми малко падат като работи на място иначе колата си върви прилично.Искам да попитам възможно ли е дросел клапата да е за чистене или примерно някои свещ несъм много наясно с този двигател тъй като до скоро карах дизел. Редактирано 27 Февруари 2016 от jeksana Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Satori Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 Ако оборотите "играят" (примерно от 5-600 до 8-900 и обратно), хубаво е да я почистиш клапата и адаптираш. Най-често е това проблемът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeksana Публикувано 27 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2016 играят много леко но не падат до 500 просто стрелката леко си играе и понякога падат до 600 но ще я почистя някои знае ли колко излиза едно чистене на клапата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jeksana Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 здравейте голеги имам следнич проблем колата гасне в движение случвало се е два три пати днес и дадох малко повече стъпка и тя загасна дросела сам го чистил някои ако има идея моля да сподели колата е ауди а4 1.8 адр Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
victor4o4 Публикувано 26 Август 2016 Доклад Share Публикувано 26 Август 2016 (Редактирано) Колеги, имам подобен проблем с моята Б5-ца. Колата е 125 к.с. с газов инжекцион. Оборотите играят на газ (700-1100), когато е включен климатроника, и сякаш колата се "спъва" понякога, когато я настъпя. На колкото по-висока скорост е перката, и колкото е по-ниска посочената температура, толкова повече играят. Когато работи на бензин проблемът го няма. Редактирано 26 Август 2016 от victor4o4 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Taunusa Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 Голяма грешка! Няма какво да се почиства.Нагар ли е имало, че сте пръскали WD-то? Така при прекаляване с тая смазка има възможност да изгори нещо. На букси само контактен спрей!! От нагар се почиства, но след това се забърсва с чист парцал, иначе резултата при мен от пишман майстори е на лице. Поздрави !!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kostaIliev Публикувано 4 Март 2018 Доклад Share Публикувано 4 Март 2018 (Редактирано) Няма как да влезе спрея вътре спрея. Отварял съм дросел. Имам два у нас и двата работят. Проблема го търсете другаде. Тоя двигател като вземе да прави проблеми е нещо невероятно. Май ще се оттървавам от него в най-скоро време. Редактирано 4 Март 2018 от kostaIliev Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване