Jump to content

А8 2010+ скоростна кутия


baba

Recommended Posts

Колеги, а това?

аз верно че не разбирам полски, ама тва специално го разбрах :D

Skrzynia biegów 7-biegowa automatyczna S tronic

8-biegowa automatyczna Tiptronic

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на колко водки са били, като са го писали поляците  :hilezh:

Абсолютно всички са с 8 степенен типтроник. Дори и S8 plus. 

Ако на колегата му е полезно, като инфо, специално за дизела, серийно се слага спортен диференциал при 4.2TDI. При 3.0TDI е опционално. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгледа да, само два модела намерих 0BK и 0BL в SSP 457 - и двата модела са 8степенни с хидротрансформатор...

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорим за С-троник, много ми беше странно като гледах ревюта на новото Кю7 и казваха, че умишлено са избрали 8-ст автомат пред С-троника за да не трошат комфорта.

Аз да си призная С-троник не съм карал, но наистина ли е неудобен при ниски скорости и за шофиране в накъсан цикъл, например в града?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги ще предпочета хидротрансформатор пред дсг, все пак лимузината е за комфортно придвижване, а не да се ходи на писти и да сменя за под 100 милисекунди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сядал ли си в А/S6 4G, А/S7 за да сравниш некомфортното придвижване с Stronic ?

Темата е широка, на кратко и двете технологии си имат положителни и не толкова страни.

Хидротрасформатора носи лаг, по-бавно смяна, повишени захуби и разход. Позитивно поема повече въртящ момент и може би да се каже по-плавно работи.

Stronic по-бърз, има съединители, които се изностват особено с голям въртящ момент, но няма подобни загуби и повишение на разход, също така обаче кутия има малко по-високо тегло от ZF8 140vs90 кг

 

Хубавото на ZF8 е че голяма част от негативите са изчистени и е реално един от най-добрите, ако не и най-добрия конвенционален автомат....но усещането за лаг и бавене като седне човек от двоен съединител на него си остава леко неприятно и ластично усещане...особено като се насложи и с турбо мотор. 200мс не са като 8.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

S - tronic съм карал за малко, а по принцип сега съм с 6hp26 и 6hp19, и за бензин е малко кофти, ама за дизела си заспива хидротрансформатора. С-троника не ми харесва това, че малко като на състезание, смисъл предпочитам да има лаг, плавност, неусетност, от това да е като с реален съединител.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заради нютоните предпочитам зф. Ес трониците са капризни и нервни. Карам го на А7 3.0тди Много е бърз верно, но ако я ремапна няма да издържи добавените сто нютона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи, как ще я ремапнеш. Модела в твоята кола носи до 700нм , има стейдж3 проекти по 370-380кс дизели без грижи.

В S моделите имаше и към 1000нм DL501 на въпроси, колко държат отговора беше "незнаем, понеже още не сме виждали проблеми"

Та това, че със 100нм ще и дойде много на твоята...малко излишно се притесняваш. Мoята има 160нм над стоковите(при все че носят още ~200кс) карам я близо година така, не съм видял да не ги издържа ;)

Миналата година в тази тема също го коментирахме, погледни ми постовете м/у 11 и 13 страница. В общи линии всичко се свеждa до едни "притеснения" без реални факти показващи проблеми от повишена мощност.

Не искам да те разубеждавам от ZF хубава кутия е 8HP, но ако единствената прчина за смяната ти са притесненията от ремап-а не си струва.

Относно, колко са кекави двойните съединители, има една кола 16.4 SS която серийно излиза с 7ст кутия с 1500нм...вярно не е точно същата като в 3тди, ама при желание може.

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...