VBI Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Вероятно ти е блокирал клапана от вентилацията на резервоара (N80 ако не се лъжа му е номера) в отворено положение или има нужда да се почисти (клеясал). ESP е светнало заради неотчетения от дебитомера въздух, който е минал през въпросния клапан. ESP взима сигнал от много места, включително и от дебитомера за да следи текущото натоварване на двигателя, затова когато има проблем с него се изключва системата. Вероятно в контролера на ABS-a ще имаш записана грешка за грешка в контролера на двигателя. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Благодаря ти за отговора! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Огледай му и маркучетата - да няма някое сцепено/скъсано. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Абсолютно прав беше за грешката в ABS модула включително имаше грешка и в клапан N737 управление и в ECU на куатрото,нямам представа обаче дали са свързани всички. Куатрото работи нормално но първо почвам със смяна на N80. Ако не даде резултат ще сваляме ECU-то евентуално за проверка да не би да има корозия и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Просто свали клапана и виж дали като духнеш в него минава въздух. Ако минава значи има проблем и може да опиташ да го изчистиш с някакъв спрей докато спре да минава въздух без да му е подадено напрежение. Доста често само с почистване със спрей се оправя (спирт, WD40 и т.н.). Огледай добре и двата маркуча, към които е вързан - може да има скъсан такъв и да смуче неотчетен въздух. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 26 Март 2018 Доклад Share Публикувано 26 Март 2018 Ще го пробвам,имам добра химия под ръка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 27 Март 2018 Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 On 26/03/2018 at 3:52 PM, VBI said: Просто свали клапана и виж дали като духнеш в него минава въздух. Ако минава значи има проблем и може да опиташ да го изчистиш с някакъв спрей докато спре да минава въздух без да му е подадено напрежение. Доста често само с почистване със спрей се оправя (спирт, WD40 и т.н.). Огледай добре и двата маркуча, към които е вързан - може да има скъсан такъв и да смуче неотчетен Свалих го,и почистих всичко което видях. Спря да записва грешки,което означава,че проблема ще е в клапана. Поръчах нов на Райно само не разбирам защо записваше грешки и в халдекса? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 28 Март 2018 Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 (Редактирано) Вероятно халдекса, както и ESP следят натоварването на двигателя и при проблем с работата на двигателя да записва грешка . Също така ESP и халдекс работят заедно, така че при проблем в работата на едната система сигурно спира да работи и другата. Все пак следи си грешките от време на време да не се окаже, че има и друг проблем. Редактирано 28 Март 2018 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 (Редактирано) В обобщение при мен проблема се оказа този скапан клапан...и все още незнам защо набиваше всевъзможни грешки включително в халдекса! Задължително го проверете преди покупка на ЕКУ-халдекс за 2200лв. Грешки започващи с P0441 обикновено са свързани с този клапан а от там и всички по веригата. След почистване а вече и заменен с нов грешки не записва никъде и всичко работи коректно. VBI благодарности за оказаната помощ ! Редактирано 3 Април 2018 от Misho 82 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 3 Април 2018 Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Радвам се, че успях да помогна . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mad_max Публикувано 4 Април 2018 Доклад Share Публикувано 4 Април 2018 Здравейте! Ако може малко помощ за тези грешки Колата е А3 1.6 FSI 2004 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Addicted2009 Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 Събуждам стара тема... Колата е А4 Б8, чистачките спряха да работят и имам следните 2 грешки: 00908 - Control Module for Wiper Motor 004 - No Signal/Communication 01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397) 008 - Implausible Signal Първата е ясна, отишъл си е мотора. Втората възможно ли е да е заради първата, тъй като съм нямал никакви проблеми със сензора. Tози за светлина продължава да си работи, проверих го в measuring blocks, а и фаровете си се вкл/изкл. автоматично. За дъжд не мога да намеря канала, за да видя работи ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 21 Май 2020 Доклад Share Публикувано 21 Май 2020 И що реши, че моторчето е чао? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване