Jump to content

VCDS - грешки и отстраняване


Тома

Recommended Posts

Изчисти грешките и заключи вратата. Изчакай да се приспят модулите. Отключи колата и виж дали пак светват тези индикации. Ако да, провери дали отново грешката е същата. Направи ми впечатление, че и часът и датата ти се нулират. Оправи ги и преди експеримента и после виж, дали пак са се нулирали.

Последно слага Footwell light. Тя се активира при споменатите от теб обстоятелства и за времето, което спомена. Според мен, там е разковничето. С какви крушки е? Свето-диодни или стандартни? Изключи ги софтуерно и пробвай пак с чистене на грешките, приспиване на колата и отключване. Ако всичко тръгне нормално, ще кажеш подробно как са слагани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Всичко направих, но няма ефект. Крушките са обикновени. Това, което ми направи впечатление в  Instruments-Measuring blocks- kanal 04 -Supply voltage( terminal 30) e около 23.2 V, при работещ двигател напрежението е 25.5V.  Това го свързвам с появилата се грешка. 

Някой може ли да каже нормалните стойности за този канал? Къде се намира 30-та клема и с какво е свързана?

Редактирано от bozhan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:shocked:

Това не е добре. Май таблото си е заминало. 

На Terminal 15, колко ти дава при включен контакт?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Най-после и аз си изликувах проблема с кабелите на вратите. При мене проблема се оказа просто окис. След старателно почистване на буксите всичко вече е ок. Сега вече съм спокоен,за първи път след четене с ваг кома колата не дате никаква грешка. Преди все ми набиваше грешки - предни говорители и can gateaway......

Все се канех....и я днес ,я утре....до като най-накрая успях да отделя време и с приятел който е по в час с електрониката нещата си дойдоха на мястото. Реално не е нещо толкова сложно,но си е пипкава работа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А реално само с контактен спрей ли се размина, или нещо пипнахте по буксите. И при мен има окис.

Sent from my Xperia Z5c using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се появи непостоянна грешка в задна дясна врата. Прегледах кабелите в гумения маншон, перфектни са. За това в петък ще направя пълна профилактика с контактния спрей на всички врати.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Буксите и кабелите ми бяха повече от перфектни. Само изчистихме с кореселин и яко контактен спрей. Замотахме и самите кабели с изолирбант за по-сигурно да не се накъсат по-нататък с времето. Сега вече всичко повече от добре.

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз имах проблем с бравата на багажника и при мен се оказа окис и сега всичко си работи нормално, само лявата вратата остана да се ремонтира, но като остане време :)

Редактирано от Pharmacist
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочете ли темата? Аз и колегата имаме един и същи проблем с буксата на вратата. Има окис по нея. Има снимки назад.

Sent from my Xperia Z5c using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пръска се в буксата,преди това зачистихме с кореселин. Хубаво би било да се пръсне с въздух под налягане да се махне всичко квото се е насъбрало. Не знам защо но от буксите ми излезе доволно количество вода. Явно тези мущуци не уплатняват толкова добре,макар на външен вид да изглеждат като нови.

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте, имам следните грешки, записани на Ауди А3, 1.6 102 к.с. BGU, 2004 г.

 

Някой сблъсквал ли се е с тях и как ги е отстранил най-вече. Някои от грешките се срещат и на други места във форума и интернет, но не намирам за всички информация или решение.

 

Address 01: Engine        Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
   Part No: 06A 906 033 DT
   Component: SIMOS71 1.6l 2V     9857  
   Revision: --H03---    Serial number: AUX7Z0D1FNP06P
   Coding: 0000075
   Shop #: WSC 40550 146 13292
   VCID: 74E65FD317D733E1FD-8020

2 Faults Found:
17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83) 
            P1290 - 006 - Signal too Small - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Temperature: 87.0°C
                    Temperature: 87.0°C
                    Temperature: 39.0°C
                    RPM: 2752 /min
                    Temperature: 88.5°C
                    Temperature: 88.5°C
                    Temperature: 36.0°C
                    RPM: 960 /min

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) 
            P0118 - 006 - Signal too High - Intermittent
             Freeze Frame:

Readiness: 0010 0001

-------------------------------------------------------------------------------
Address 02: Auto Trans        Labels: 09G-927-750.clb
   Part No: 09G 927 750 BF
   Component: AQ 250 6F           0479  
   Coding: 0000008
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: 76E265DB01AB21F1C3-8022

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent - MIL ON

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No: 1K0 907 379 K
   Component: ESP FRONT MK60      0103  
   Coding: 0019077
   Shop #: WSC 06435 000 00000
   VCID: 3A7AB1EB75338591E7-806E

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent

 

Имам и още 2 грешки - за вентилаторчето към интериорния температурен сензор + за връзката към антенния усилвател (тази не се е повтаряла) , които към момента игнорирам.

 

Грешката в Автоматичната кутия я нямаше преди смяната на масла, гарнитури и т.н. в кутията.

 

Повечко ме притесняват тези покрай радиатора - който също е сменян наскоро. Единият сигнал е прекалено слаб, другия прекалено силен, възможно ли е да е от някакви окислявания някъде по връзките? Предполагам, че няма как да достъгна въпросните сензори, без да се разкачват бая неща по колата...

Редактирано от kup0nq
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Здравейте колеги,от няколко дена ме мъчи един проблем. Търсих инфо в нета,но не успях да намеря нищо конкретно. Колата е А3 8Р МГ2006 2.0ТДИ БКД. Проблема е че ми изчезнаха мигачи,чистачки и темпомат. В началото проблемът се появяваше веднъж на няколко дни,но напоследък не изчезва. Оправяше се от самосебе си. Разбирах че няма да ми работят още като дам на контакт и музиката ми не тръгва сама,трябва да натисна копчето за вкл./изкл. Също като гася колата ми се отключват вратите,не като извадя ключа (както е нормално),излишно е да споменавам че музиката трябва да я изключа аз. Грешките които ми дава като сканирам са:

 

Sunday,15,October,2017,13:03:28:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)
Data version: 20130910


VIN: WAUZZZ8PX6A062850   License Plate: 
Mileage: 291460km-181104mi   Repair Order: 



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 8P (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 55 56 7D

VIN: WAUZZZ8PX6A062850   Mileage: 291460km/181104miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: Cannot be reached 1100
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
7D-Aux. Heat -- Status: Cannot be reached 1100
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 03G-906-016-BKD.lbl
   Part No SW: 03G 906 016 FF    HW: 028 101 190 5
   Component: R4 2,0L EDC G000SG  7364  
   Revision: 12345678    Serial number: AUX7Z0E8FN10GZ
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 06314 000 00000
   VCID: 6CD7223B4F7E2C7E58B-8039

1 Fault Found:
18107 - Powertrain Data Bus 
            P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics
             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Torque: 48.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Voltage: 12.08 V
                    Bin. Bits: 00001100
                    Bin. Bits: 00000000
                    (no units): 1.0

Readiness: 0 0 1 1 1 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 8P0-820-043.lbl
   Part No SW: 8P0 820 043 AC    HW: 8P0 820 043 AC
   Component: KlimavollautomatH19 0360  
   Revision: 097917      Serial number: 8P0820043AC   
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 6DD12F3F746425764F5-8038

2 Faults Found:
00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 291366 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.13
                    Time: 08:04:41

             Freeze Frame:
                        ON

01301 - Control Module for Voice Recognition (J507) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 115
                    Mileage: 291255 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.03
                    Time: 18:04:19

             Freeze Frame:
                        ON


-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect.        Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl
   Part No SW: 8P0 907 279 F    HW: 8P0 907 279 F
   Component: Bordnetz-SG     H36 1201  
   Revision: 00H36000    Serial number: 00000002174607
   Coding: F58A5F068214100000000000000000000009FE1F5A0500
   Shop #: WSC 00130 219 60497
   VCID: 408FA68B1376181ED43-8015

   Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 B  Labels: 1KX-955-119.CLB
   Component: Wischer AU350   H01 0130  
   Coding: 00062736
   Shop #: WSC 00130  

   Subsystem 2 - Part No: 4E0 910 557   Labels: 8K0-955-559.CLB
   Component: REGENLICHTSENSORH10 0050  
   Coding: 00141886
   Shop #: WSC 00130  

2 Faults Found:
00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 291468 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.15
                    Time: 13:00:00

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 12.00 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 291468 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.15
                    Time: 13:00:00

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 12.00 V
                        ON
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Cannot be reached

 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 F    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H10 0120  
   Revision:   H10       Serial number: 2800105820885E
   Coding: 7D0F0B48070100
   Shop #: WSC 06314 000 00000
   VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F

3 Faults Found:
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            012 - Electrical Fault in Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 291468 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.15
                    Time: 13:00:28

00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 291468 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.15
                    Time: 13:00:29

00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 133
                    Mileage: 291468 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.15
                    Time: 13:00:30

 

------------------------------------------------------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 8P0-959-801-MAX1.lbl
   Part No: 8P0 959 801 F
   Component: Tuersteuerger.  H10 0040  
   Coding: 0000120
   Shop #: WSC 06314 000 00000
   VCID: 3E73D87369826EEEA6F-806B

3 Faults Found:
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

 

------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 8P0-959-433.lbl
   Part No: 8P0 959 433 B
   Component:    KSG          H03 0040  
   Coding: 188000186D288505488A016300
   Shop #: WSC 06314 000 00000
   VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E

   Subsystem 1 - Component:   Sounder n.mounted     

   Subsystem 2 - Component:       NGS n.mounted     

   Subsystem 3 - Component:      IRUE n.mounted     

1 Fault Found:
00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 
            004 - No Signal/Communication
-------------------------------------------------------------------------------
Address 7D: Aux. Heat
Cannot be reached

End 

В началото мислих да сваля модула и да напръскам буксите с контактен спрей,но все си мисля че проблема не е там. Ако може съвет или да ме насочите към човек във Варна,който разбира,ще съм благодарен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне на 10 места из логът е написан проблемът ти! Колата няма комуникация с компютърът под волана (16-Steering wheel).  Той транспортира по CAN-а  на колата командите от лостчетата (мигачи и чистачки) и положението на клемореда. Проблемът ти може да се реши лесно. Просто възстанови CAN комуникацията на модулът с колата. Според мен е лоша връзка в буксата (черната, точно до жълтата от към предницата). Работа за 15 минути.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и благодаря за бързата реакция. Извини ме,но нямам идея за коя букса става въпрос и къде се намира.. Някъде в таблото под волана предполагам

Едит: Ако правилно съм разбрал,тази букса се намира на самия steering wheel модул или бъркам

Редактирано от Nekov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да започнеш да разглобяваш, първо профилактично подмени бушонът на модула. Той (бушонът) се намира в бушониерата в торпедния отсег (в дясно от акумулатора) Търсиш бушон F2 и го подменяш. 5 Ампера е. Ето ти и подсказка кой е, оградих го в червено:

 

Screen_Shot076.png

Ако нищо не се оправи така, ще напиша и подробно как да стигнеш до модулът (steering wheel) и какво да провериш по него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага след работа направих тест с бушона. Извадих стария (видимо здрав) и сложих друг. Влязох в колата и всичко беше наред. Върнах стария бушон и пак проверих всичко наред ли е-да всичко работеше отново. Дали е случайност просто да му е дошло времето да си заработят лостчетата незнам. Утре ще проверя отново,но според мен е по-добре да погледна и модулът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накарах те да смениш бушонът, за да раздвижиш слабото място. Там ти е проблемът, щом целия модул изчезва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно :razz: Ще споделя ако проблемът се появи отново. Забелязах че има празни места на които нямаше бушони,нормално ли е това? След малко ще дам позициите им

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление избързах да се радвам,покарах колата,спирах-гасих я,после пак палих и всичко бе точно. Угасих я да взема лаптопа да изчистя грешките,но в момента в който дадох на контакт разбрах,че отново не работят лостчетата.. май няма да ми се размине срещата с модула. Грешките от направената сега диагностика са същите,няма смисъл да ги поствам отново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам,но не знам как мога да си редактирам постовете или да ги изтрия,за да не цапам толкова темата. Искам само да попитам,има ли вариянт да стигна до модула без да свалям волана? Не е проблем да го сваля,но ако може и без..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес отново работеше всичко. Свалих волана и стигнах до модула,свалих го и махнах черната букса,напръсках я хубаво със спрея. Видимо всичко изглеждаше Ок,върнах всичко на място,закачих акумулатора и дойде ред за тест.. ии отново не работят... някакви други идеи,вече започвам да се отчайвам.. ако знам на 100% че е модула,направо го сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/17/2017 at 1:24, Nekov написа:

Върнах стария бушон и пак проверих всичко наред ли е-да всичко работеше отново.

Надявам се не си оставил стария бушон! 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...