bsdnikolov Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Изчисти грешките и заключи вратата. Изчакай да се приспят модулите. Отключи колата и виж дали пак светват тези индикации. Ако да, провери дали отново грешката е същата. Направи ми впечатление, че и часът и датата ти се нулират. Оправи ги и преди експеримента и после виж, дали пак са се нулирали. Последно слага Footwell light. Тя се активира при споменатите от теб обстоятелства и за времето, което спомена. Според мен, там е разковничето. С какви крушки е? Свето-диодни или стандартни? Изключи ги софтуерно и пробвай пак с чистене на грешките, приспиване на колата и отключване. Ако всичко тръгне нормално, ще кажеш подробно как са слагани. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bozhan Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 (Редактирано) Всичко направих, но няма ефект. Крушките са обикновени. Това, което ми направи впечатление в Instruments-Measuring blocks- kanal 04 -Supply voltage( terminal 30) e около 23.2 V, при работещ двигател напрежението е 25.5V. Това го свързвам с появилата се грешка. Някой може ли да каже нормалните стойности за този канал? Къде се намира 30-та клема и с какво е свързана? Редактирано 14 Април 2016 от bozhan Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Това не е добре. Май таблото си е заминало. На Terminal 15, колко ти дава при включен контакт? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Най-после и аз си изликувах проблема с кабелите на вратите. При мене проблема се оказа просто окис. След старателно почистване на буксите всичко вече е ок. Сега вече съм спокоен,за първи път след четене с ваг кома колата не дате никаква грешка. Преди все ми набиваше грешки - предни говорители и can gateaway...... Все се канех....и я днес ,я утре....до като най-накрая успях да отделя време и с приятел който е по в час с електрониката нещата си дойдоха на мястото. Реално не е нещо толкова сложно,но си е пипкава работа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 28 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 А реално само с контактен спрей ли се размина, или нещо пипнахте по буксите. И при мен има окис. Sent from my Xperia Z5c using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 На мен ми се появи непостоянна грешка в задна дясна врата. Прегледах кабелите в гумения маншон, перфектни са. За това в петък ще направя пълна профилактика с контактния спрей на всички врати. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Буксите и кабелите ми бяха повече от перфектни. Само изчистихме с кореселин и яко контактен спрей. Замотахме и самите кабели с изолирбант за по-сигурно да не се накъсат по-нататък с времето. Сега вече всичко повече от добре. Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pharmacist Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 (Редактирано) Aз имах проблем с бравата на багажника и при мен се оказа окис и сега всичко си работи нормално, само лявата вратата остана да се ремонтира, но като остане време Редактирано 29 Април 2016 от Pharmacist Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LTPetrov Публикувано 29 Април 2016 Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Къде го пръскате този контактен спрей? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 29 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Април 2016 Прочете ли темата? Аз и колегата имаме един и същи проблем с буксата на вратата. Има окис по нея. Има снимки назад. Sent from my Xperia Z5c using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 30 Април 2016 Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 Пръска се в буксата,преди това зачистихме с кореселин. Хубаво би било да се пръсне с въздух под налягане да се махне всичко квото се е насъбрало. Не знам защо но от буксите ми излезе доволно количество вода. Явно тези мущуци не уплатняват толкова добре,макар на външен вид да изглеждат като нови. Изпратено от моят LG-D855 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Тома Публикувано 30 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Април 2016 Може малко силикон да се сложи. Но нека първо да оправя кабелите. Нямам време за тях. Sent from my Xperia Z5c using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 16 Септември 2017 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2017 (Редактирано) Здравейте, имам следните грешки, записани на Ауди А3, 1.6 102 к.с. BGU, 2004 г. Някой сблъсквал ли се е с тях и как ги е отстранил най-вече. Някои от грешките се срещат и на други места във форума и интернет, но не намирам за всички информация или решение. Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl Part No: 06A 906 033 DT Component: SIMOS71 1.6l 2V 9857 Revision: --H03--- Serial number: AUX7Z0D1FNP06P Coding: 0000075 Shop #: WSC 40550 146 13292 VCID: 74E65FD317D733E1FD-8020 2 Faults Found: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83) P1290 - 006 - Signal too Small - Intermittent Freeze Frame: Temperature: 87.0°C Temperature: 87.0°C Temperature: 39.0°C RPM: 2752 /min Temperature: 88.5°C Temperature: 88.5°C Temperature: 36.0°C RPM: 960 /min 16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62) P0118 - 006 - Signal too High - Intermittent Freeze Frame: Readiness: 0010 0001 ------------------------------------------------------------------------------- Address 02: Auto Trans Labels: 09G-927-750.clb Part No: 09G 927 750 BF Component: AQ 250 6F 0479 Coding: 0000008 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: 76E265DB01AB21F1C3-8022 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent - MIL ON ------------------------------------------------------------------------------- Address 03: ABS Brakes Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl Part No: 1K0 907 379 K Component: ESP FRONT MK60 0103 Coding: 0019077 Shop #: WSC 06435 000 00000 VCID: 3A7AB1EB75338591E7-806E 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent Имам и още 2 грешки - за вентилаторчето към интериорния температурен сензор + за връзката към антенния усилвател (тази не се е повтаряла) , които към момента игнорирам. Грешката в Автоматичната кутия я нямаше преди смяната на масла, гарнитури и т.н. в кутията. Повечко ме притесняват тези покрай радиатора - който също е сменян наскоро. Единият сигнал е прекалено слаб, другия прекалено силен, възможно ли е да е от някакви окислявания някъде по връзките? Предполагам, че няма как да достъгна въпросните сензори, без да се разкачват бая неща по колата... Редактирано 16 Септември 2017 от kup0nq Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Здравейте колеги,от няколко дена ме мъчи един проблем. Търсих инфо в нета,но не успях да намеря нищо конкретно. Колата е А3 8Р МГ2006 2.0ТДИ БКД. Проблема е че ми изчезнаха мигачи,чистачки и темпомат. В началото проблемът се появяваше веднъж на няколко дни,но напоследък не изчезва. Оправяше се от самосебе си. Разбирах че няма да ми работят още като дам на контакт и музиката ми не тръгва сама,трябва да натисна копчето за вкл./изкл. Също като гася колата ми се отключват вратите,не като извадя ключа (както е нормално),излишно е да споменавам че музиката трябва да я изключа аз. Грешките които ми дава като сканирам са: Sunday,15,October,2017,13:03:28:62939 VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator VCDS Version: Release 12.12.0 (x64) Data version: 20130910 VIN: WAUZZZ8PX6A062850 License Plate: Mileage: 291460km-181104mi Repair Order: -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Chassis Type: 8P (1K0) Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 55 56 7D VIN: WAUZZZ8PX6A062850 Mileage: 291460km/181104miles 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: Malfunction 0010 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: Cannot be reached 1100 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 55-Xenon Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 7D-Aux. Heat -- Status: Cannot be reached 1100 ------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKD.lbl Part No SW: 03G 906 016 FF HW: 028 101 190 5 Component: R4 2,0L EDC G000SG 7364 Revision: 12345678 Serial number: AUX7Z0E8FN10GZ Coding: 0000072 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 6CD7223B4F7E2C7E58B-8039 1 Fault Found: 18107 - Powertrain Data Bus P1699 - 000 - Missing Message from Steering Wheel Electronics Freeze Frame: RPM: 0 /min Torque: 48.0 Nm Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Voltage: 12.08 V Bin. Bits: 00001100 Bin. Bits: 00000000 (no units): 1.0 Readiness: 0 0 1 1 1 ------------------------------------------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 AC HW: 8P0 820 043 AC Component: KlimavollautomatH19 0360 Revision: 097917 Serial number: 8P0820043AC Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 6DD12F3F746425764F5-8038 2 Faults Found: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 4 Reset counter: 133 Mileage: 291366 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.13 Time: 08:04:41 Freeze Frame: ON 01301 - Control Module for Voice Recognition (J507) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 115 Mileage: 291255 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.03 Time: 18:04:19 Freeze Frame: ON ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl Part No SW: 8P0 907 279 F HW: 8P0 907 279 F Component: Bordnetz-SG H36 1201 Revision: 00H36000 Serial number: 00000002174607 Coding: F58A5F068214100000000000000000000009FE1F5A0500 Shop #: WSC 00130 219 60497 VCID: 408FA68B1376181ED43-8015 Subsystem 1 - Part No: 8P1 955 119 B Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer AU350 H01 0130 Coding: 00062736 Shop #: WSC 00130 Subsystem 2 - Part No: 4E0 910 557 Labels: 8K0-955-559.CLB Component: REGENLICHTSENSORH10 0050 Coding: 00141886 Shop #: WSC 00130 2 Faults Found: 00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 133 Mileage: 291468 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.15 Time: 13:00:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.00 V ON ON OFF OFF OFF 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 133 Mileage: 291468 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.15 Time: 13:00:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.00 V ON ON OFF OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Address 16: Steering wheel Cannot be reached ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951 Component: Gateway H10 0120 Revision: H10 Serial number: 2800105820885E Coding: 7D0F0B48070100 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F 3 Faults Found: 00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 012 - Electrical Fault in Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 133 Mileage: 291468 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.15 Time: 13:00:28 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 133 Mileage: 291468 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.15 Time: 13:00:29 00483 - Control Module for Auxiliary Air Heater 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 133 Mileage: 291468 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.15 Time: 13:00:30 ------------------------------------------------------------------------------ Address 42: Door Elect, Driver Labels: 8P0-959-801-MAX1.lbl Part No: 8P0 959 801 F Component: Tuersteuerger. H10 0040 Coding: 0000120 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 3E73D87369826EEEA6F-806B 3 Faults Found: 00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 012 - Electrical Fault in Circuit 01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 008 - Implausible Signal - Intermittent ------------------------------------------------------------------------------ Address 46: Central Conv. Labels: 8P0-959-433.lbl Part No: 8P0 959 433 B Component: KSG H03 0040 Coding: 188000186D288505488A016300 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 3B75D1677A907BC6811-806E Subsystem 1 - Component: Sounder n.mounted Subsystem 2 - Component: NGS n.mounted Subsystem 3 - Component: IRUE n.mounted 1 Fault Found: 00466 - Control Module for Steering Column Electronics (J527) 004 - No Signal/Communication ------------------------------------------------------------------------------- Address 7D: Aux. Heat Cannot be reached End В началото мислих да сваля модула и да напръскам буксите с контактен спрей,но все си мисля че проблема не е там. Ако може съвет или да ме насочите към човек във Варна,който разбира,ще съм благодарен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Поне на 10 места из логът е написан проблемът ти! Колата няма комуникация с компютърът под волана (16-Steering wheel). Той транспортира по CAN-а на колата командите от лостчетата (мигачи и чистачки) и положението на клемореда. Проблемът ти може да се реши лесно. Просто възстанови CAN комуникацията на модулът с колата. Според мен е лоша връзка в буксата (черната, точно до жълтата от към предницата). Работа за 15 минути. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 (Редактирано) Здравей и благодаря за бързата реакция. Извини ме,но нямам идея за коя букса става въпрос и къде се намира.. Някъде в таблото под волана предполагам Едит: Ако правилно съм разбрал,тази букса се намира на самия steering wheel модул или бъркам Редактирано 16 Октомври 2017 от Nekov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Преди да започнеш да разглобяваш, първо профилактично подмени бушонът на модула. Той (бушонът) се намира в бушониерата в торпедния отсег (в дясно от акумулатора) Търсиш бушон F2 и го подменяш. 5 Ампера е. Ето ти и подсказка кой е, оградих го в червено: Ако нищо не се оправи така, ще напиша и подробно как да стигнеш до модулът (steering wheel) и какво да провериш по него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 16 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 16 Октомври 2017 Веднага след работа направих тест с бушона. Извадих стария (видимо здрав) и сложих друг. Влязох в колата и всичко беше наред. Върнах стария бушон и пак проверих всичко наред ли е-да всичко работеше отново. Дали е случайност просто да му е дошло времето да си заработят лостчетата незнам. Утре ще проверя отново,но според мен е по-добре да погледна и модулът. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Накарах те да смениш бушонът, за да раздвижиш слабото място. Там ти е проблемът, щом целия модул изчезва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Ясно Ще споделя ако проблемът се появи отново. Забелязах че има празни места на които нямаше бушони,нормално ли е това? След малко ще дам позициите им Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 За съжаление избързах да се радвам,покарах колата,спирах-гасих я,после пак палих и всичко бе точно. Угасих я да взема лаптопа да изчистя грешките,но в момента в който дадох на контакт разбрах,че отново не работят лостчетата.. май няма да ми се размине срещата с модула. Грешките от направената сега диагностика са същите,няма смисъл да ги поствам отново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 17 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2017 Съжалявам,но не знам как мога да си редактирам постовете или да ги изтрия,за да не цапам толкова темата. Искам само да попитам,има ли вариянт да стигна до модула без да свалям волана? Не е проблем да го сваля,но ако може и без.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fifipaldi Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Няма. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Днес отново работеше всичко. Свалих волана и стигнах до модула,свалих го и махнах черната букса,напръсках я хубаво със спрея. Видимо всичко изглеждаше Ок,върнах всичко на място,закачих акумулатора и дойде ред за тест.. ии отново не работят... някакви други идеи,вече започвам да се отчайвам.. ако знам на 100% че е модула,направо го сменям. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 На 10/17/2017 at 1:24, Nekov написа: Върнах стария бушон и пак проверих всичко наред ли е-да всичко работеше отново. Надявам се не си оставил стария бушон! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване