Nekov Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Не,разбира се преди малко приборите отново проработиха.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 (Редактирано) Проблемът ти не е в модула , а в слаба връзка. Това е гадна работа , защото няма как да знаеш със сигурност къде точно е прекъсването. Има си техника да се разбере с точност къде е...ама си иска специалист. Редактирано 18 Октомври 2017 от venomcorp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 18 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2017 Бихте ли ми препоръчали добър специалист във Варна? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Няколко дни вече проблеми не е имало,да се надявам скоро и да няма Междувременно си оправих и Auxiliary Heater-a (благодарение на подробното описание в другата тема) че много ме дразниха грешките свързани с него. На Output Test-a изкара 1000W ,но постепенно след това започнаха да падат и Амперите и Ватовете (дали е нормално нямам идея). Останаха ми още някои грешки с които се боря,но без успех. Ще постна само тях: Chassis Type: 8P (1K0) Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 55 56 7D VIN: WAUZZZ8PX6A062850 Mileage: 291510km/181135miles 00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000 01-Engine -- Status: OK 0000 03-ABS Brakes -- Status: OK 0000 08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010 09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000 15-Airbags -- Status: OK 0000 16-Steering wheel -- Status: OK 0000 17-Instruments -- Status: OK 0000 19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010 25-Immobilizer -- Status: OK 0000 37-Navigation -- Status: OK 0000 42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010 44-Steering Assist -- Status: OK 0000 46-Central Conv. -- Status: OK 0000 52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000 55-Xenon Range -- Status: OK 0000 56-Radio -- Status: OK 0000 7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000 ---------------------------------------------- Address 08: Auto HVAC Labels: 8P0-820-043.lbl Part No SW: 8P0 820 043 AC HW: 8P0 820 043 AC Component: KlimavollautomatH19 0360 Revision: 097917 Serial number: 8P0820043AC Shop #: WSC 00000 000 00000 VCID: 6DD12F3F746425764F5-8038 1 Fault Found: 01301 - Control Module for Voice Recognition (J507) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 115 Mileage: 291255 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.03 Time: 18:04:19 Freeze Frame: ON ----------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530-V1.clb Part No SW: 1K0 907 530 F HW: 1K0 907 951 Component: Gateway H10 0120 Revision: H10 Serial number: 2800105820885E Coding: 7D0F0B48070100 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F 1 Fault Found: 00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 011 - Open Circuit Freeze Frame: Fault Status: 01101011 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 140 Mileage: 291512 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.20 Time: 13:38:41 --------------------------------- Address 42: Door Elect, Driver Labels: 8P0-959-801-MAX1.lbl Part No: 8P0 959 801 F Component: Tuersteuerger. H10 0040 Coding: 0000120 Shop #: WSC 06314 000 00000 VCID: 3E73D87369826EEEA6F-806B 2 Faults Found: 00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 012 - Electrical Fault in Circuit 01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Тази грешка на климатроника (J507) ми излиза от скоро,другите откакто имам кабел и сканирам за грешки. За шофьорската врата съм проверявал кабелите в гофрето и са перфектни,както и на пасажерската врата. Отварял съм и кората за да напръскам с контактен спрей буксуте които влизат към ?модула? на моторчето за стъклото. Не съм отварял към бравата да напръскам и там, а може би трябваше.. Шофьорската и пасажерската врата ги дава на 1 wire и се променя 1-2-1-2 . Може би затова е грешката в Can Gateway. Ще се радвам ако успея да ги оправя и тези неща,че се дразня да ми светят в червено.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 След като се променя 1-2-1-2 значи толкова си гледал гофрираният сноб кабели на вратите . В кабелният сноб ти е проблема - отваряш пак и този път се стараеш , описано е в темата какво се прави и аз минах през това . За каква грешка в климатроника говориш , не виждам такава? Явно колата ти е с вграден микрофон , който в момента явно е откачен защото не го намира....или някой се е заигравал с кодировката на модула ако се е мъчил с някакъв ретрофит. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nekov Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Колега гледал съм ги един по един кабелите,мсншона го бутам максимално към вратата и дърпам кабелите с буксата към мен-скъсано не се вижда и в 2-те врати. Единствения микрофон за който знам е за BOSE-то (който следи за шум в купето). Не намерих от къде мога да променя кодировката на климатроника или от къде да деактивирам този микрофон както написах по-горе грешката се появи от нищото,вече бях инсталирал RNS-Eто. То беше с някакъв хакнат софт Х--- за SDS,но му сложих 0650 понеже си търсише микрофона. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 20 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 20 Октомври 2017 Ми както казах явно нещо не си направил като хората с кодировката , а за маншона - моите също не бяха скъсани , но ги чистихме с керосин и контактен спрей и взеха че се оправиха. Чети темата , писал съм там си спомням за това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 някой да има идея защо може да излизат такива грешки в лога? Отоплението си работи като хората, но от време на врема като сканирам и излизат: Address 08: Auto HVAC Labels: None Control Module Part Number: 8J0 820 043 S HW: 8J0 820 043 S Component and/or Version: J255 Klima 1 Zone 0050 Software Coding: 1572868 Work Shop Code: WSC 01236 785 00200 VCID: 36763A87D84788B2F57C80D-8062 2 Faults Found: 01853 - Heated Seat; Left Front (Z45) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 3 Reset counter: 53 Mileage: 116675 km Time Indication: 0 Date: 2017.03.16 Time: 07:50:45 Freeze Frame: Temperature: 13.0°C 01854 - Heated Seat; Front Right (Z46) 007 - Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100111 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 53 Mileage: 116819 km Time Indication: 0 Date: 2017.03.20 Time: 09:56:42 Freeze Frame: Temperature: 6.0°C Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 почти съм убеден на 100% че е от бушона - тези които са отстрани на таблото в колата. Смени си го и би следвало да нямаш ядове. За всеки случай си провери и буксите на двете седалки . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 окей, ще го проверя довечера, както и буксите, мерси за инфото. Стори ми се странно, че си работят, но то всичките intermittent грешки са доста досадни... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 На 16.09.2017 г. at 10:11, kup0nq написа: 1 Fault Found: 01314 - Engine Control Module 013 - Check DTC Memory - Intermittent - MIL ON Колата днес направо полудя, не знам дали е свързано с мокрото време, ама след 20 метра светнаха лампите за ESP, двигател + не отчиташе покачването на температурата на охладителната течност (нищо, че сменихме единия датчик и уж временно се оправиха неща). На един светофар изгасих и запалих, след което температурата се отчете правилно. Остана да свети само лампата за двигателя, но светнаха и скоростите в червено.... Като поведение не се усеща никаква разлика. Изтрих грешките в средата на маршрута ми и до края нямах никакви индикации по таблото. Въпросната грешка е записана в модулите на скоростите и ABS-а. В двигателя има само за датчик G62 (G83 го сменихме). Имате ли някакви идеи? В сервиз като вляза, не ми отразяват проблемите. В интернет форумите има безобразно много обяснения, но всичките са комбинирани с допълнително записани грешки в ABS-а, в MAF, задни светлини, горивни помпи, термостати, ламбди сонди и какво ли не още. При смяната на температурния датчик, хората ми казаха, че всички кабели са ОК. Накъде да се насоча? Някакви бушони някъде? Няма никакви модификации по колата, освен някакъв имобилайзер допълнително слаган наскоро от застрахователя. Пипана е веднъж в D bros и веднъж в D&N в Младост - не в някой квартален ЕТ. гараж. Довечера ще пусна и точната грешка с проблемния датчик G62 в двигателя - къде се намира той? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 Намерих сензора... отдясно на двигателя е - http://www.catcar.info/audivw/?lang=en&l=c3RzPT17IjEwIjoiQnJhbmQiLCIyMCI6IkFVREkiLCI0MCI6IkF1ZGkgQTNcL1MzXC9TcG9ydGJhY2tcL3F1LiBFdXJvcGUiLCI1MCI6IjIwMDQiLCI2MCI6IkVuZ2luZSIsIjcwIjoiMTIxNzcifXx8c3Q9PTcwfHxicmFuZD09YXV8fG1hcmtldD09UkRXfHxtZGw9PUEzICAgfHxFcGlzPT00MTJ8fEVpbnNhdHo9PTIwMDR8fE1haW5Hcm91cD09MXx8QmlsZHRhZmVsPT0xMjE3N3x8R3JhZmlrPT0wMTIxNzc0MTI%3D Ще го сменя и ще видим какво ще стане.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 24 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 24 Октомври 2017 виж си първо екуто на колата - намира се под кората на чистачките. Много често дава рандомгрешки заради не добре уплътнен капак или кабелите към него . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 25 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 25 Октомври 2017 На 10/24/2017 at 9:27, venomcorp написа: почти съм убеден на 100% че е от бушона - тези които са отстрани на таблото в колата. Смени си го и би следвало да нямаш ядове. За всеки случай си провери и буксите на двете седалки . поразгледах из кодирането и видях, че в central electronics модула не е чекнато heated seats installed. Чекнах го, запаметих и това излезе: ddress 09: Cent. Elect. Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl Control Module Part Number: 8P0 907 279 H HW: 8P0 907 279 H Component and/or Version: Bordnetz-SG H46 1802 Software Coding: A9828E8280141C0003180000180000000009EE075A250802 Work Shop Code: WSC 01236 785 00200 Additional Info: 8J1955119 Wischer AU354 H05 0060 VCID: 4292929F848F251249F40CD-8016 Fault Codes have been Erased 1 Fault Found: 02092 - Enabling Heated Seat 009 - Open or Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01101001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 1 Reset counter: 191 Mileage: 126751 km Time Indication: 0 Date: 2017.10.25 Time: 02:16:00 Freeze Frame: ON Voltage: 12.00 V OFF ON OFF OFF OFF Погледнах бушона (в отсека на двигателя е, 25А), изглежда наред. Има ли смисъл да опитам да го сменя, ако няма видими белези да е изгорял? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 1. Бушонът за подгрев на седалките 100% не е в моторния отсег! 2. Махни отметката. По подразбиране не трябва да има отметка там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vanu Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 странно, така ми излезе след гледане в manual-а: http://knigaproavto.ru/shemy/en/audi/tt/18-audi-tt-8j-2006-2014-fuse-box-diagram.html Окей, ще го махна. Предвид, че и двете седалки дават такива грешки понякога, предполагам че самия контролер на климатика може да е причината, понеже вероятността и двата кабела да са се прецакали изглежда по-малко вероятно. Мерси за инфото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spr87 Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 Добър Вечер колеги,а можете ли да кажете с коя версия сте на VCDS и какъв security access code ползвате защото нещо немога да намеря pin-a за мойта кола,ползвах 27971 и дръги и все нестава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 6 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 6 Февруари 2018 (Редактирано) Пинът не можеш да го извадиш с VCDS. Трябва ти доста по-мощен и скъп кабел и софтуер. Все пак сме по CAN и с дилърски ключ . Редактирано 6 Февруари 2018 от bsdnikolov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Колеги, набива ми грешка: Address 17: Instruments 1 Fault Found: 00003 - Control Module 005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation Freeze Frame: Fault Status: 01100101 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset Counter: 255 В рос-тек гледах за възможни идеи за оправяне, но нещо не ми се получава. Към момента трия грешката - а тя се появява веднага, без да паля/мърдам автомобила. Ресетвам сервизния интервал - не помага. Променям стойностите в каналите, които са дадени в рос-тек )42, 43,44,45 И 49) - пак не става нищо. Някакви идеи на какво се дължи и как да реша проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Да, на некоректни параметри за оборудването в адаптационните канали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Е какво е станало, че така са се скапали... сменях масло май на километри на които е набита първата грешка... освен в сервиза да са пипали и мазали.... Аман от майстори.... Как да видя къде е мазано по оборудването? В момента съм с това, като Coding-ът не ми е променен спрямо предишни логове. Address 17: Instruments Labels: 8P0-920-xxx-17-MY8.clb Part No SW: 8P0 920 931 F HW: 8P0 920 931 F Component: KOMBIINSTR. VDO H20 0640 Revision: D0H20001 Serial number: 2248G001015890 Coding: 0000123 Shop #: WSC 80093 222 69422 VCID: 3662A5DB412B61F103-8062 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bsdnikolov Публикувано 16 Март 2018 Доклад Share Публикувано 16 Март 2018 Казах, адаптационни канали. Не помня някъде да съм споменавал, кодинг. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
venomcorp Публикувано 17 Март 2018 Доклад Share Публикувано 17 Март 2018 С една дума е променил някой байт някъде и сега..бам грешка щото хардуерно издиша. Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 18 Март 2018 Доклад Share Публикувано 18 Март 2018 това само ме кара да не стъпвам повече в тези D&N, дори за смяна на масло... просто как е въможно най-удобните ми подобни места да са пълна скръб и да трябва да бия път дори за елементарни услуги, не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Misho 82 Публикувано 25 Март 2018 Доклад Share Публикувано 25 Март 2018 P0441-Power train Evaporative Emission control system incorrect Purge flow Днес светна ESP за момент,след повторно запалване изчезна но записа това,идея? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване