Jump to content

VCDS - грешки и отстраняване


Тома

Recommended Posts

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Проблемът ти не е в модула , а в слаба връзка. Това е гадна работа , защото няма как да знаеш със сигурност къде точно е прекъсването. Има си техника да се разбере с точност къде е...ама си иска специалист.

Редактирано от venomcorp
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няколко дни вече проблеми не е имало,да се надявам скоро и да няма :) Междувременно си оправих и Auxiliary Heater-a (благодарение на подробното описание в другата тема) че много ме дразниха грешките свързани с него. На Output Test-a изкара 1000W ,но постепенно след това започнаха да падат и Амперите и Ватовете (дали е нормално нямам идея). Останаха ми още някои грешки с които се боря,но без успех. Ще постна само тях:

Chassis Type: 8P (1K0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 37 42 44 46 52 55 56 7D

VIN: WAUZZZ8PX6A062850   Mileage: 291510km/181135miles

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 0010
09-Cent. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
37-Navigation -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: Malfunction 0010
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
55-Xenon Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: OK 0000
7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000
 
----------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 8P0-820-043.lbl
   Part No SW: 8P0 820 043 AC    HW: 8P0 820 043 AC
   Component: KlimavollautomatH19 0360  
   Revision: 097917      Serial number: 8P0820043AC   
   Shop #: WSC 00000 000 00000
   VCID: 6DD12F3F746425764F5-8038

1 Fault Found:
01301 - Control Module for Voice Recognition (J507) 
            004 - No Signal/Communication
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100100
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 115
                    Mileage: 291255 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.03
                    Time: 18:04:19

             Freeze Frame:
                        ON
-----------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 1K0-907-530-V1.clb
   Part No SW: 1K0 907 530 F    HW: 1K0 907 951 
   Component: Gateway         H10 0120  
   Revision:   H10       Serial number: 2800105820885E
   Coding: 7D0F0B48070100
   Shop #: WSC 06314 000 00000
   VCID: 2A5BE423850AF24EEA7-807F

1 Fault Found:
00470 - Combination comfort Databus in Single Wire 
            011 - Open Circuit
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101011
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 140
                    Mileage: 291512 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.20
                    Time: 13:38:41
---------------------------------
Address 42: Door Elect, Driver        Labels: 8P0-959-801-MAX1.lbl
   Part No: 8P0 959 801 F
   Component: Tuersteuerger.  H10 0040  
   Coding: 0000120
   Shop #: WSC 06314 000 00000
   VCID: 3E73D87369826EEEA6F-806B

2 Faults Found:
00943 - Heated Exterior Mirror; Driver Side (Z4) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
01552 - Motor for Central Locking; Drivers Door (V56); Lock 
            012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent

Тази грешка на климатроника (J507) ми излиза от скоро,другите откакто имам кабел и сканирам за грешки. За шофьорската врата съм проверявал кабелите в гофрето и са перфектни,както и на пасажерската врата. Отварял съм и кората за да напръскам с контактен спрей буксуте които влизат към ?модула? на моторчето за стъклото. Не съм отварял към бравата да напръскам и там, а може би трябваше.. Шофьорската и пасажерската врата ги дава на 1 wire и се променя 1-2-1-2 . Може би затова е грешката в Can Gateway. Ще се радвам ако успея да ги оправя и тези неща,че се дразня да ми светят в червено..

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се променя 1-2-1-2 значи толкова си гледал гофрираният сноб кабели на вратите . В кабелният сноб ти е проблема - отваряш пак и този път се стараеш , описано е в темата какво се прави и аз минах през това . За каква грешка в климатроника говориш , не виждам такава? Явно колата ти е с вграден микрофон , който в момента явно е откачен защото не го намира....или някой се е заигравал с кодировката на модула ако се е мъчил с някакъв ретрофит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега гледал съм ги един по един кабелите,мсншона го бутам максимално към вратата и дърпам кабелите с буксата към мен-скъсано не се вижда и в 2-те врати. Единствения микрофон за който знам е за BOSE-то (който следи за шум в купето). Не намерих от къде мога да променя кодировката на климатроника или от къде да деактивирам този микрофон:nixweiss: както написах по-горе грешката се появи от нищото,вече бях инсталирал RNS-Eто. То беше с някакъв хакнат софт Х--- за SDS,но му сложих 0650 понеже си търсише микрофона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми както казах явно нещо не си направил като хората  с кодировката , а за маншона  - моите също не бяха скъсани , но ги чистихме с керосин и контактен спрей и взеха че се оправиха. Чети темата , писал съм там си спомням за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой да има идея защо може да излизат такива грешки в лога? Отоплението си работи като хората, но от време на врема като сканирам и излизат:

 

Address 08: Auto HVAC       Labels: None
Control Module Part Number: 8J0 820 043 S    HW: 8J0 820 043 S
  Component and/or Version: J255  Klima 1 Zone  0050
           Software Coding: 1572868
            Work Shop Code: WSC 01236 785 00200
                      VCID: 36763A87D84788B2F57C80D-8062
2 Faults Found:

01853 - Heated Seat; Left Front (Z45) 
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 53
                    Mileage: 116675 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.03.16
                    Time: 07:50:45

             Freeze Frame:
                    Temperature: 13.0°C

01854 - Heated Seat; Front Right (Z46) 
            007 - Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100111
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 53
                    Mileage: 116819 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.03.20
                    Time: 09:56:42

             Freeze Frame:
                    Temperature: 6.0°C

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почти съм убеден на 100% че е от бушона - тези които са отстрани на таблото в колата. Смени си го и би следвало да нямаш ядове. За всеки случай си провери и буксите на двете седалки .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

окей, ще го проверя довечера, както и буксите, мерси за инфото. Стори ми се странно, че си работят, но то всичките intermittent грешки са доста досадни...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 16.09.2017 г. at 10:11, kup0nq написа:

1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module 
            013 - Check DTC Memory - Intermittent - MIL ON

 

 

 

Колата днес направо полудя, не знам дали е свързано с мокрото време, ама след 20 метра светнаха лампите за ESP, двигател + не отчиташе покачването на температурата на охладителната течност (нищо, че сменихме единия датчик и уж временно се оправиха неща). На един светофар изгасих и запалих, след което температурата се отчете правилно. Остана да свети само лампата за двигателя, но светнаха и скоростите в червено.... Като поведение не се усеща никаква разлика. Изтрих грешките в средата на маршрута ми и до края нямах никакви индикации по таблото. Въпросната грешка е записана в модулите на скоростите и ABS-а. В двигателя има само за датчик G62 (G83 го сменихме). Имате ли някакви идеи? В сервиз като вляза, не ми отразяват проблемите. В интернет форумите има безобразно много обяснения, но всичките са комбинирани с допълнително записани грешки в ABS-а, в MAF, задни светлини, горивни помпи, термостати, ламбди сонди и какво ли не още. При смяната на температурния датчик, хората ми казаха, че всички кабели са ОК. Накъде да се насоча? Някакви бушони някъде? Няма никакви модификации по колата, освен някакъв имобилайзер допълнително слаган наскоро от застрахователя. Пипана е веднъж в D bros и веднъж в D&N в Младост - не в някой квартален ЕТ. гараж. Довечера ще пусна и точната грешка с проблемния датчик G62 в двигателя - къде се намира той?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

виж си първо екуто на колата - намира се под кората на чистачките. Много често дава рандомгрешки заради не добре уплътнен капак или кабелите към него .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10/24/2017 at 9:27, venomcorp написа:

почти съм убеден на 100% че е от бушона - тези които са отстрани на таблото в колата. Смени си го и би следвало да нямаш ядове. За всеки случай си провери и буксите на двете седалки .

 

поразгледах из кодирането и видях, че в central electronics модула не е чекнато  heated seats installed. Чекнах го, запаметих и това излезе:

 

ddress 09: Cent. Elect.       Labels: 8P0-907-279-23-H.lbl
Control Module Part Number: 8P0 907 279 H    HW: 8P0 907 279 H
  Component and/or Version: Bordnetz-SG     H46 1802
           Software Coding: A9828E8280141C0003180000180000000009EE075A250802
            Work Shop Code: WSC 01236 785 00200
           Additional Info: 8J1955119   Wischer AU354   H05 0060   
                      VCID: 4292929F848F251249F40CD-8016
Fault Codes have been Erased

1 Fault Found:
02092 - Enabling Heated Seat 
            009 - Open or Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 191
                    Mileage: 126751 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.10.25
                    Time: 02:16:00

             Freeze Frame:
                        ON
                    Voltage: 12.00 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF

 

Погледнах бушона (в отсека на двигателя е, 25А), изглежда наред. Има ли смисъл да опитам да го сменя, ако няма видими белези да е изгорял?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Бушонът за подгрев на седалките 100% не е в моторния отсег!

2. Махни отметката. По подразбиране не трябва да има отметка там.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

странно, така ми излезе след гледане в manual-а:

 

http://knigaproavto.ru/shemy/en/audi/tt/18-audi-tt-8j-2006-2014-fuse-box-diagram.html

 

Окей, ще го махна. Предвид, че и двете седалки дават такива грешки понякога, предполагам че самия контролер на климатика може да е причината, понеже вероятността и двата кабела да са се прецакали изглежда по-малко вероятно. Мерси за инфото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 months later...

Добър Вечер колеги,а можете ли да кажете с коя версия сте на VCDS и какъв security access code ползвате защото нещо немога да намеря pin-a за мойта кола,ползвах 27971 и дръги и все нестава

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пинът не можеш да го извадиш с VCDS. Трябва ти доста по-мощен и скъп кабел и софтуер. Все пак сме по CAN и с дилърски ключ ;) .

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Колеги, набива ми грешка:

 

Address 17: Instruments 

 

1 Fault Found:

00003 - Control Module

005 - No or Incorrect Basic Setting / Adaptation

Freeze Frame:

Fault Status: 01100101

Fault Priority: 6

Fault Frequency: 1

Reset Counter: 255

 

В рос-тек гледах за възможни идеи за оправяне, но нещо не ми се получава. Към момента трия грешката - а тя се появява веднага, без да паля/мърдам автомобила. Ресетвам сервизния интервал - не помага. Променям стойностите в каналите, които са дадени в рос-тек )42, 43,44,45 И 49) - пак не става нищо.

 

Някакви идеи на какво се дължи и как да реша проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какво е станало, че така са се скапали... сменях масло май на километри на които е набита първата грешка... освен в сервиза да са пипали и мазали.... Аман от майстори....

 

Как да видя къде е мазано по оборудването? В момента съм с това, като Coding-ът не ми е променен спрямо предишни логове.

 

Address 17: Instruments        Labels: 8P0-920-xxx-17-MY8.clb
   Part No SW: 8P0 920 931 F    HW: 8P0 920 931 F
   Component: KOMBIINSTR. VDO H20 0640  
   Revision: D0H20001    Serial number: 2248G001015890
   Coding: 0000123
   Shop #: WSC 80093 222 69422
   VCID: 3662A5DB412B61F103-8062

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това само ме кара да не стъпвам повече в тези D&N, дори за смяна на масло... :) просто как е въможно най-удобните ми подобни места да са пълна скръб и да трябва да бия път дори за елементарни услуги, не знам... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P0441-Power train 

Evaporative Emission control system incorrect 

Purge flow

Днес светна ESP за момент,след повторно запалване изчезна но записа това,идея? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...