Jump to content

VCDS - грешки и отстраняване


Тома

Recommended Posts

Вероятно ти е блокирал клапана от вентилацията на резервоара (N80 ако не се лъжа му е номера) в отворено положение или има нужда да се почисти (клеясал). ESP е светнало заради неотчетения от дебитомера въздух, който е минал през въпросния клапан. ESP взима сигнал от много места, включително и от дебитомера за да следи текущото натоварване на двигателя, затова когато има проблем с него се изключва системата. Вероятно в контролера на ABS-a ще имаш записана грешка за грешка в контролера на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 112
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Абсолютно прав беше за грешката в ABS модула включително имаше грешка и в клапан N737 управление  и в  ECU на куатрото,нямам представа обаче дали са свързани всички. Куатрото работи нормално но първо почвам със смяна на N80. Ако не даде резултат ще сваляме ECU-то евентуално за проверка да не би да има корозия и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто свали клапана и виж дали като духнеш в него минава въздух. Ако минава значи има проблем и може да опиташ да го изчистиш с някакъв спрей докато спре да минава въздух без да му е подадено напрежение. Доста често само с почистване със спрей се оправя (спирт, WD40 и т.н.). Огледай добре и двата маркуча, към които е вързан - може да има скъсан такъв и да смуче неотчетен въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 26/03/2018 at 3:52 PM, VBI said:

Просто свали клапана и виж дали като духнеш в него минава въздух. Ако минава значи има проблем и може да опиташ да го изчистиш с някакъв спрей докато спре да минава въздух без да му е подадено напрежение. Доста често само с почистване със спрей се оправя (спирт, WD40 и т.н.). Огледай добре и двата маркуча, към които е вързан - може да има скъсан такъв и да смуче неотчетен 

 

Свалих го,и почистих всичко което видях.

Спря да записва грешки,което означава,че проблема ще е в клапана. Поръчах нов на Райно само не разбирам защо записваше грешки и в халдекса? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно халдекса, както и ESP следят натоварването на двигателя и при проблем с работата на двигателя да записва грешка :nixweiss: . Също така ESP и халдекс работят заедно, така че при проблем в работата на едната система сигурно спира да работи и другата.

 

Все пак следи си грешките от време на време да не се окаже, че има и друг проблем.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В обобщение при мен проблема се оказа този скапан клапан...и все още незнам защо набиваше всевъзможни грешки включително в халдекса! Задължително го проверете преди покупка на ЕКУ-халдекс за 2200лв.

Грешки започващи с P0441 обикновено са свързани с този клапан а от там и всички по веригата. След почистване а вече и заменен с нов грешки не записва никъде и всичко работи коректно.

VBI благодарности за оказаната помощ ! 

 

Редактирано от Misho 82
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Събуждам стара тема... Колата е А4 Б8, чистачките спряха да работят и имам следните 2 грешки: 

00908 - Control Module for Wiper Motor 
            004 - No Signal/Communication

 

01520 - Rain and Light Recognition Sensor (G397) 
            008 - Implausible Signal

Първата е ясна, отишъл си е мотора. Втората възможно ли е да е заради първата, тъй като съм нямал никакви проблеми със сензора. Tози за светлина продължава да си работи, проверих го в measuring blocks, а и фаровете си се вкл/изкл. автоматично. За дъжд не мога да намеря канала, за да видя работи ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...