Jump to content

Аудио система - не работят задните говорители и събууфера


kuhak

Recommended Posts

Здравейте колеги отскоро съм собственик на ауди а3 8p 2004 3врати..проблема е следния че отзад не свири абсолютно нищо нито буфера нито колоните вчера разглобих отзад корите за да видя дали всичко е свързано и да всичко беше свързано както трябва..тонколоните и буфера седят като чисто нови сякаш никога не са свирили свалих оригиналното сд което е концерт 2 и отзад всичко си е 6 дали не са изключени от вага/ако има такава опция/...някой ако може да ми даде съвет къде да търся проблема нека сподели.
Благодарство.

Редактирано от Moonland
РЕДАКТИРАНО ЗАГЛАВИЕ.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 69
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Хмммм....няма да е лошо да я боднеш към лаптопа и да видиш дали набива грешки. Ако нещо по електрониката не е ок ще си го покаже.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма записани грешки към аудио системата и като цяло но ми казаха че може да трябва адаптация? Но и ако с нея не стане евентуално къде може да е проблема?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът НЕ ти е софтуерен - или кабелен, или ти е изгорял усилвателя, който се намира в самия събууфер.

 

wIBEOm5.jpg

 

Той захранва както самия събууфер, така и задните говорители. Странно е обаче, че не ти е записало грешка. Разбира се не е изключено и проблема да е в самия касетофон, но това е малко вероятно.


П.с. Моля те в бъдеще слагай по-описателни заглавия на темите си.


П.п.с. Добре дошъл в A3 8P клуба  :bia:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за заглавието а самия усилвател който е при буфера сменя ли се и от къде може да бъде закупен евентуално варианта да са изключени от вага отпада ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом няма грешка, значи има нещо "горублянско". Грешка винаги записва.

Или колегата го закачат с шанав кабел (KKL) и той не може да прочете радиото и буфера.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за заглавието а самия усилвател който е при буфера сменя ли се и от къде може да бъде закупен евентуално варианта да са изключени от вага отпада ли?

 

Няма никакъв начин да ги "изключиш" от VCDS колкото и да искаш. 

Да, сменя се. Не се продава отделно. Аз имам още моя (изваден поради ъпгрейд на аудио системата) и може да стане твой, но според мен вероятността причината да е в него не е огромна, така че първо изясни от къде точно е проблема. И аз намирам за странно, че нямаш записани грешки... почни от това да изясниш всъщност защо. Влизаш ли въобще успешно в модула на аудио системата и в модула радио?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Попринцип не знам кабела дали е шано но винаги ми хваща грешки и проблеми и досега каквото сами направили с него съм нямал проблем..също така в настройките на касетофона нямам опция да нагласям "middle само "bass ,"trible не знам на какво се дължи това ?

Няма никакъв начин да ги "изключиш" от VCDS колкото и да искаш.

Да, сменя се. Не се продава отделно. Аз имам още моя (изваден поради ъпгрейд на аудио системата) и може да стане твой, но според мен вероятността причината да е в него не е огромна, така че първо изясни от къде точно е проблема. И аз намирам за странно, че нямаш записани грешки... почни от това да изясниш всъщност защо. Влизаш ли въобще успешно в модула на аудио системата и в модула радио?

Да влизам в модула и мога да барам разни работи но нямаше време тъй като кабела е на приятел и ще мога да закача колата отново в петък/събота и тогава вече ще стане ясно последния път нямаше абсолютно никви грешки в модула на радиото а буфера и колоните отново не свириха
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни пак с кабел, защото това, че хем влизаш в двата модула, хем няма грешки е доста странно. 

Иначе настройка за средни няма. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще погледна пак и ще пиша в края на идната седмица че тогава ще мога да закача колата кажи няква ценичка за усилвателя все пак да имам едно наум

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@bsd звучи ми на проблемът при мен с масата и включване на друг пин в concert- ът ? Не помня дали и задните ми не свиреха освен буфера тогава... Мисля, че е вариант.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При baha беше изгорял управляващия плюс на радиото за суб-буфера. Преместих му пинът в управляващия плюс на CD changer-а и така пуснахме отново суб-буфера и задните говорители. Но и до ден днешен си му седи записана грешка в радиото за този плюс.

Редактирано от bsdnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще пробвам по този начин за да видя дали ще има няква разлика предполагам че няма да има разлика в работата на касетофона след като разменя пинчетата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да разместваш пиновете, се увери че там е проблемът. Няма смисъл от безразборно преправяне на инсталацията. Вземи една авто пробна лампа. Закачи щипката и на плюс. С върхът на пробната лампа допри 6-ти пин. Ако тръгнат суб-буфера и задните, чак тогава мести пинът.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При С5 с Концерт ако бъде зададен кодинг за Босе спират да свирят баса и задните тонколони, така че може и софтуерно да се спрат.

Sent from my K920 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен така ми казаха но колегата по горе сподели че немогат да се изключват софтуерно? В петък или събота всичко ще се разбере няма смисъл да гадаем ще пиша пак

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма опция предназначена за това. Какви "странични ефекти" имат грешни кодирания - не знам. Възможно е наистина BOSE кодиране да изключва събууфера и задните колони (BOSE е с отделен, външен усилвател и различно свързване).

Погледни кодирането на касетофона и го пейстни и тук.

Знаеш ли дали това е оригиналния касетофон към колата? Ако е Горублянско "попълнение" от друг автомобил може и да е грешно свързан, и грешно кодиран.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа дали това си е оригиналния касетофон на колата онзи ден като го свалих ми направи впечетление че отстрани има номер приличащ на този на купето но не съм ги сравнявал

Пп:чуда се дали ако направя мост между пиновете който другия колега е казал може да стане няква аномалия или просто да тръгнат ако е грешно свързано

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оу оу оу, можеш да създадеш така "трайна аномалия" в касетофона или усилвателя!! Не свързвай двата пина така! Виж си първо кодировката! Недей да експериментираш. Ако с нея всичко е ок и ако няма никакви записани грешки наистина ,тогава просто премести пина в конектора, не ги свързвай двата на радиото.

Редактирано от Moonland
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казах ти какво да пробваш. Не експериментирай с неща, които не разбираш!!!

........................... Няма смисъл от безразборно преправяне на инсталацията. Вземи една авто пробна лампа. Закачи щипката и на плюс. С върхът на пробната лампа допри 6-ти пин. Ако тръгнат суб-буфера и задните, чак тогава мести пинът.

 
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямаше записани грешки в модулите опитах се с пробната лампа да направя това което казахте ама дадох на късо с нещо и изгоря бушона ...към края на седмицата ще е дам да е погледнат че нещо не успях да разбера с вага точно кво трябва да направя ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

През пробната лампа (авто-пробна лампа) не можеш да дадеш на късо. За това ти казах през нея. За да изгориш бушон, значи си пипал по захранващата букса, не по 20-пиновата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на 2та пина идва ток и на 6 и на 17 обаче сега като погледнах схемата на касетофона има само предни колони ...кой подяволите прави касетофон 2004г само за предни колони ако е така действителност ..?

Пп; сега разбрах че всъщост взимат сигнал от горната букса от която тръгва сигнал към усилвателя..но и на двата пина си идва 9волта.Другия въпрос е дали усилвателя има някъв бушон и ако да къде ...

Редактирано от kuhak
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...