pirata71 Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Рециклираха ми преди седмица рейката- 150лв,труд за сваляне и поставяне 100лв!!При мене капеше леко,докато в един момент шурна през тампоните и край....Маслото събрала 1 л ,но е 3см над максимума-не знам дали пречи това?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 А някой да сподели г/д каква е процедурата по свалянето и нещо по-специално ?Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Изважда се от страната на шофьора със завъртане,неприятни гайки на маркучите,а за завиване кошмар особено едната, после наливам течност,въртиш на място 2 -3 пъти,палиш и гаси почти веднага,доливаш,побере ли повече от половин шише палиш доливаш и си свиркаш.На Б6 капачката натиска цедката, паленията на мотора само на завита капачка, проверката за ниво на загасен мотор.Имам вече едно казанче за дисекция с паднала цедка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Аз нищо не разбрах! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Накратко - 80-100лв е прилична цена Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 23 Февруари 2016 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2016 Колега, преди да предприемеш нещо по рейката, провери си десния тампон на дв. От личен опит. Смених цялата предница дори и тампоните на ст. щанга включително и вътрешните накрайници и тампоните на амортесвьорите и продължаваше да тропа. Лакализирах проблема след смяната на тампоните на дв. Бяха се разпаднали. От тогава никакво тропане. Колегата който ти каза, че рейката ти е последна грижа е прав. Успех. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 24 Февруари 2016 Автор Доклад Share Публикувано 24 Февруари 2016 (Редактирано) Благодаря ти много за това мнение! Десният тампон е сдал багажа и в петък съм си запазил час за смяна. Честно казано това моето тропане едва ли е от там, но ще го сменя. Така или иначе е изпуснал. Редактирано 24 Февруари 2016 от nurv Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 2 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Срам не срам тропането беше от десен тампон на двигател и един горен носач. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 И моята хлопа чак дрънчи..требе го видя тоз тампон Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sladura_vkp Публикувано 4 Март 2016 Доклад Share Публикувано 4 Март 2016 радвам се, че ти бях полезен. Успех Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
malkoto jivotno Публикувано 4 Април 2016 Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Добрееее,да се вкл и аз.И при мен го има това тропане а предницата е уж чисто нова.Като купих колата я закачих на вагком и ми даде някаква грешка по тампон на двигателя-че е останал втрърден или мек не помня,но най вероятно и при мен ще се окаже това проблема.Въпроса ми къмколега автор на темата е-ти такъв тампон ли сменя който се втрърдява и омеква или не и колко пари го купи?Да знам какво ме очаква Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nurv Публикувано 5 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Април 2016 Има маркер на самият тампон. Не съм майстор, но доколкото разбрах даже има течност в него и моят беше изпуснал дори (зелена е течността). Иначе аз взех тампон Lemforder около 130 лева беше. Цените започват от около 50 лева за Topran до 240 лева оригинален от Порше. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tsborissov Публикувано 10 Април 2016 Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 И при мен тропаше без течове, особено при малки неравности и имаше свободен ход / луфт - при по-висока скорост (над 90) трябваше постоянно да се балансира с волана, много неприятно. Натегнаха я леко, но проблема остана. Диагнозата - износен гребен и опорни втулки - тотал щета. Взех една от VW Passat b5 (ZF 8D1422052B) и работата заспа - никакво трополене и луфтове, волана супер лек. Тази, която извадих от колата беше 4B1422065G с дължина 1060 mm с вътрешните накрайници, а от пасата - 1020 mm, но това не е проблем. Разликата се обра с външните накрайници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване