Jump to content

Audi Q7 4.2 FSI


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

решил съм да сменям колата (до момента 10-та година карам А4) със семейна и за момента съм се спрял на Q7. Критериите ми са прости:

  • да е 7 местна
  • смятам да и сложа ГИ
  • да има сервизна история
  • и разбира се да ми хареса визуално ^_^  - нещата под капака оставям на професионалистите

Стигаме до същността на въпроса ми -  днес гледах тази кола. Ето ги и впечатленията ми:

 Положителни:

  • колата е обслужвана само в порше запад.
  • Впечатленията ми от собственика видимо не би се циганил за колата и какво и слагат - видимо беше над тези неща
  • преди да спрат колата са направили ремонт за 12К
  • след като се возихме на павета с наистна прилични дупки и напукани легнали полицаи вътре нямаше никакви шумове и се чувствах доста комфортно

Негативни:

  • кожата е сравнително износена, има драскотини по пластмасата, дори липства малко парченце на дръжката на едната задна врата което може да се види на снимките. Таблото от своя трана е перфектно. И най-грозното беше подлакетника - половинката която е пластмасова беше направо олющена (явно е имала някакво гумено поктритие)
  • сериозно притеснение имам че колата не е карана от 07.2014. И интересното беше че докато карахме се включи алармата че стопа е изгорял. Отделно спирачките(+ като седнах) скърцаха, но това ми се струва нормално тъй като не е карана.
  • боята на покрива изглежда като изгоряла от слънцето - почти като матирана

Какво мислите? Струва ли си да я взема и доколко негативите са поправими? Какво да очаквам при условие че колата не е карана от повече от година и половина? Ако се сетите нещо друго което пропускам ще се радвам да го напишете.

 

Благодаря на всички включили се (и на тези които си изгубихе времето да прочетат толкова текст :) )

 

--Георги

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тия кожи,можи олющени soft touch покрития се правят.В случая плюс за мен е реалната сервизна история в Порше.

За газ нямам идея въпрос на приоритети! А все пак имаш и прилична сума за ремонт която вече ти е спестена

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И е поуморена доволно.

 

Би ли обяснил малко по-подробно кое те навежда на тези мисли по снимки?Ако наживо си я виждал и знаеш нещо драсни някой ред,аз не видях нещо уморено,по-скоро нормални забележки за кола  2ра ръка - нови в магазина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето там е разликата м/у мен и теб.

И не ме навежда нищо на никакви мисли, очевадно е че колата е УМОРЕНА и то доста.

Редактирано от Iven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си струва колега за бензинова версия,относно газовата уредба може да се постави и  не е от евтините и работи едновременно и на газ и на бензин,ако не е от най добрите уредби и не е настроена както трябва постоянно ще има поблеми със фазите на газоподаването.Смо газовата е над 2300 лв.Разхода на газ също няма да е малък,също ще си гори и бензин и сметнати и двата разхода заедно пак не излиза евтино и с последваща продажба след време от твоя страна също ще бъде тегаво защото към бензиновите версий почти няма интерес.Този мотор си има също своите болежки и слаби места и подръжката му не е много евтина.Един от най-добрите мотори на тези джипки е 4.2 тди.Вярно че ценовия диапазон на запазените джипове от 4.2 тди е висок.Аз ще споделя моето мнение,че не си заслужава бензинова версия на модела,но всеки сам си преценява. Дори и бензинов мотор,пробега също не му е малък и може да се очакват драми.Тези мотори имат и завишен разход на масло.Все пак преценката си е твоя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като цяло съм далече от такава кола, ама ше дам мнение щото е безплатно :hilezh:

Първоначално много ми хареса, след всеки следващ преглед ми се струва все по-умореничка наистина. Ако с тия 12к за последен ремонт се има предивд окачване, дискове и накладки (както пише в обявата), то трябва да ти е ясно, че с тоя гюм дискове и накладки ще сменяш много често, според зависи колко караш - на 2 или дори всяка година и те ще са прилична сума, за да са качествени.

Другото нещо важно е, тая история дето я има в Порше, трявбяа да я прочете някой дето разбира от модела. Да види проблемните възли дали са обработвани своевремено и какво може да се очаква да се предаде в скоро време.

Волана си е баш от тая кола, и си е износен бая от дясно където се държи на 9 часа ..

Редактирано от petrishki
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жоре, и на мен ми изглежда малко позахабена тая кола, някак си не те грабва като я видиш, а и като гледам как вървят цените в мобилето хич не е евтина, виж ги и тея двете (ако някой е ходил да ги гледа може да сподели):

http://m.mobile.bg/details/21455054646125888

тази ми изглежда доста запазена и е купуваана от тука, бих отишъл да я видя

http://m.mobile.bg/details/21452291153999795

Сега не знам как е тоя двигател 3.6 fsi за това купе, но според мен ще е достатъчен за нормално каране, не е състезателна кола все пак

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За волана може и да си прав.

Защото съм вилждал и бежав, какъвто цвят е и салона.

Но бяха американски, но тук в европа има и с черен волан, и светъл салон както е и тази.

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=218968129&climatisation=&scopeId=C&interiorColors=BEIGE&zipcode=&adLimitation=&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=1900&makeModelVariant1.modelId=15&pageNumber=1&ticket=ST-8080160-u9dUBXo1NzkPZGAYi6gp-mycas47-3_c01_4201

 

П.П. 

Има и тук.

Редактирано от Iven
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето там е разликата м/у мен и теб.

И не ме навежда нищо на никакви мисли, очевадно е че колата е УМОРЕНА и то доста.

 

Е аз нали затова питам.Кажи очевадните неща,човек се учи докато е жив.

 

Първоначално много ми хареса, след всеки следващ преглед ми се струва все по-умореничка наистина.

 

А според теб кое точно я дефинира като такава?

 

на мен ми изглежда малко позахабена тая кола

 

Ти си точен,има следи от употреба,повече от на някои от същите години.

 

Като цяло я дайте дефиниция на "Уморена"?

а)лош външен вид

б)лош екстериор+интериор

в) а+б+следи от претърпяни ПТП,неграмотно направени

г)каквото реално искате да кажете с тази модна напоследък квалификация

 

Не ме разбирайте погрешно,не се заяждам,не защитавам продавача,а искам да си изясня някои работи.Не всеки може да разбере какво точно искате да го посъветвате само с едно "уморена".Кажете какво виждате не както трябва и му кажете какво да гледа на следващата,след като ги разбирате нещата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а)лош външен вид


б)лош екстериор+интериор


в) а+б+следи от претърпяни ПТП,неграмотно направени


г)каквото реално искате да кажете с тази модна напоследък квалификация


 


Ти сам си отговаряш, реално и ти си наясно какво значи уморена кола.


Конкратния термин е точно и на място.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад в ляво са се возили доста, ДОСТА --> дръжката няма ПАРЧЕ пластмаса и колана виси като на мойто б6 предния ... и не говоря в средата, където е куката, а долу - просто не го дърпа пружината както трябва, амортизация яко.
Задната броня е правена и се вижда колко е правена, долните фарки и луфтовете примерно. Даже не знам такъв ли трябва да й е цвета :lupe:
Отпред в дясно предната броня има фугичка поне половин един сант.
Колегата сам е казал за подлакътника, боята на тавана и прочие.

Колата изглежда добре щото е готина :) Според мене 300к км са много на такова возило и си му личат отвсякъде. Ся някой ше каже двигателя може да изкара още толкова. .. Ми да, може и да може, ама интериора няма да може ... 30 илядо жълтици не са малко пари. Ако ще се търси такава джипка и ще се кара още много (щом ще се слага газ) по-добре да се търси някоя под 180к - 200к км но там вече парите са други... Иначе взимаш тая след 3-4 години каране и с тоя мотор няма да им вече кой да ти я купи.

Пак казвам, това е лично ЛЮБИТЕЛСКО мнение. На живо може да е друго и може да има по-логични обяснения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 И аз да налея масло в огъня: според регистрационния номер колата в никакъв случай не е произведена през 2007-ма, тази серия са от началото на 2006-та. Ако данните за първоначална регистрация в сервизната книжка и талоните се разминават- лошо за бъдещия купувач  :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен последно е карана от жена и тва с колана е така заради детското столче, както и външния вид. Направо си е стръв за шаран на гола кука, предвид че е от представителство...и какво се продава реално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи 4.2 на 300к е труп най-голям вече.... а факта че почти всички карат B5/6 1.8Т/1.9...на 300-400к е друга бира?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друга е мн ясно. На 300-400к км се очакват сано проблеми. Правя си б6-цата през два месеца. Интересно е тва Ку като трябва да ремонтираш толко често, колко мангиз ще глътне :-D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам ама на мен изобщо не ми изглеждат амортизиран колата, просто закопчалката се дописа до седалката. А това на дръжката е вероятно от някакъв превозван предмет. Личи определено, че там се е возил някой понеже има разлика между лява и дясна седалка, обаче тия заключения колко е мъртва колата... 

Аз лично виждам едни откровено скапани снимки, които не казват нищо на практика, може да става, а може и да не става джипката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос за един милион, тая седалка колко км е видяла и колко голям човек я е карал?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Аз знам такава седалка в подобен вид на Q7-2008г. на реални 160 000км. кара се от човек тежащ 95кг. Това може да е ефект от често слизане и качване. Това не е критерий.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад в ляво са се возили доста, ДОСТА --> дръжката няма ПАРЧЕ пластмаса и колана виси като на мойто б6 предния ... и не говоря в средата, където е куката, а долу - просто не го дърпа пружината както трябва, амортизация яко.

Задната броня е правена и се вижда колко е правена, долните фарки и луфтовете примерно. Даже не знам такъв ли трябва да й е цвета :lupe:

Отпред в дясно предната броня има фугичка поне половин един сант.

Колегата сам е казал за подлакътника, боята на тавана и прочие.

Пак казвам, това е лично ЛЮБИТЕЛСКО мнение. На живо може да е друго и може да има по-логични обяснения.

 

Холмс,аз Уотсън бих могъл да ти кажа следното:

Този колан и липсата на парче почти 100% са щети от детски ръчички и столче.Я ми кажи,когато качиш някой отзад  той слага ли си колан?При мен положението е - слага се колан само на детето,друг никой не ползва.

Задната броня правена - ми тя и предната сигурно е правена,вероятно заради това и не е донапасната,но този половин сант с линийка на монитора по снимка ли се вижда?

Подлакътник - ами нали е карана,как да е като нов?Ако се претапицира като нов ще дойде мнението "Тая е обиколила планетата и тоя лъже за пробега и за да го скрие е претапицирал това или онова"

Боята на тавана ако е изгоряла от слънцето си е забележка заради дълъг престой и т.н.,но това не я прави тотал щета - какви чудеса правят бояджии за добри пари....

Прочие... Кое е това нещо по снимки или в кълбото?

Правят се някакви коментари за нещо по снимки,което е доста нелепо.Както нещо добро може да излезне боклук на снимки,така и нещо лошо може да излезне мечта.Не видях нито един съвет обаче какво точно да погледне,както автора така и някой друг,който търси подобна кола.

Не познавам собственика на колата и ми е все тая дали някой ще купи конкретно тази или не,но вместо помощ този раздел е обърнат на една голяма тема:"типични горублянски лафове".

И по-важното:говори се за коли 2ра употреба със отпечатък на време и експлоатация,не за нови.Тези,дето не са уморени са на по различна цена в магазина.Замислете се малко.

Редактирано от Reroll
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятно изненадан съм от броя мнения и гледни точки и като цяло много ми помогнахте. След като прочетох всичките мнения (няколко пъти :) ) мисля че  ще поразгледам още варианти преди да взема решение.

 

Надявам се че не е проблем да оставим отворена темата за някакъв период от време за да мога да споделям други впечатления и да получа още мнения - лично на мен би ми било полезно

 

Много благодаря за всички професионални и не дотам професионални мнения, както и за кратките коментари, критики и малки спрове :) . Ще ви държа в течение и се надявам да не ви отегча

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още нещо преди да купуваш

  • смятам да и сложа ГИ

Запознай се хубаво с позитивите и негативите от това при тези мотори(FSI), да не стане после, че правиш сметките без кръчмар.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...