Цанчо Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Имай в предвид, че тези шпилки са калибровани в долната си част с цел да фиксират петата точно. Оплескал си я с тази пукнатина, дано има повече материал надолу да се навие нова шпилка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 2 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Сега гледам че в мегапартс има цяла глава за 60 лева. Ако я взема и ползвам от нея вала и всички пети ще се напаснат ли точно? Понеже ме съмнява ако взема само 1 пета от някъде да дойде както трябва работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 ...... На гарнитурата пише 4 стъпки: на 4 кг, на 6 кг, + 90 градуса и после още 1 път 90 градуса. Мой приятел майстор ми каза да я загрея преди да изпълня последната стъпка. Така ли трябва да е?Имаше едно клипче сложено от лошия данчо за глави на душегуп и там наистина го правеха на загрял мотор последното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Според мен спуканата глава е по-големия проблем... За този мотор стягането е без загряване по принцип. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Проблема наистина е сериозен. Според мен единственото правилно решение е друга глава с вала и петите. Дори да се навие нова шпилка едва ли петата ще застане както трябва. Аз обаче не мога да си обясня как е стягал колегата, че да изкърти шпилката така.Принципно затягането се прави с динамометричен ключ с около 3 кг. Сигурно има и ред на затягане. Аз лично никога не съм използвал динамометричен ключ за тази процедура, защото момента е малък и за да не стане белята, ключа трябва да е наистина качествен, а не съм разполагал с такъв. Затягането го правя малко по малко на всички шпилки. Притискам с едната ръка вала и петата, а с другата завивам. Окончателното затягане го правя по усет, като почти не използвам рамото на гедорето - държа го в края където е камъка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 2 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 Днес викнах баща ми на помощ Дойде с бормашината, флекса и метчиците и сътворихме нещо, което се надявам да държи. Пробихме дупка 2 см надолу, сложихме нова шпилка, ползвахме старата пета, като върху нея сложихме планка. Мисля хвана добре и здраво. Сега ще налея маслото и ще тествам и довечера ще кача снимка. Двигателя с ключа се върти добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 2 Март 2016 Доклад Share Публикувано 2 Март 2016 (Редактирано) За протокола... всяка пета(черупка) си е сама за себе си. Незаменима е. Ако се наложи смяна се купува чисто нова и с бор-щанга се калиброва. Нито една стара няма да отговори при замяната. Редактирано 2 Март 2016 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 3 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 (Редактирано) Ето така направихме петата. Надявам се да държи стабилно. Вчера като я запалих малко се давеше, тракаше, тресеше, на газ гръмна няколко пъти и мислех че съм объркал паразитния вал. Сутринта гледам сцепило е кутията на въздушния филтър и гофрирания маркуч. Мина един приятел майстор прегледахме центровката и всичко е наред. Оказа се че е блокирал дебитомера. Намерих 2 обяви за втора употреба дебитомер и на двете по 200 лева и реших да пробвам да ремонтирам моя. Отворих моя и шкурих, пилих, раздвижвах и се подобри. Залепих маркуча и сложих дебитомера без кутията. Колата заработи на бензин добре. Сега ще залепя кутията с поксипол, ще изолирам всичко с черен силикон и ще го оставя да съхне до утре. Надявам се гърмежите на газ да са били от затворения дебитомер и да нямам проблеми. Писна ми от тая кола. Идваше ми да викна надин да я взимат. Без майтап. Благодаря на всички за търпението, съветите помощта Редактирано 3 Март 2016 от Marto_180 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Аве тоз разпределителен вал що е такъв ръждив? Вчера отваряхме моята и моя е такъв.. Майстора се бъзика че карам с калпаво масло Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 3 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 Нямам идея. не го отчитам за нещо нередно . Колата ми заработи, но само на първи и втори цилиндър. Утре ще вадя свещите, но ме съмнява да са те. На 1 месец са, както и кабелите, капачката и палеца. Но интересното е че от кабелите на 3 и 4 цилиндър ме удари ток, а цилиндрите не работят. А от първи и втори цилиндър(работещите) не удря ток. Да не са избили кабелите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 3 Март 2016 Доклад Share Публикувано 3 Март 2016 човек, смени главата и си карай колата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Мисля, че няма да имам нужда от нова глава. Планката държи и според мен е в пъти по здрава от здрава пета. Единствено ме притеснява двата сантиметра нова резба да не изпусне, но ще си покаже с времето. Всичко заработи нормално. Бях объркал кабелите на 3 и 4 цилиндър и за това не работеха. Струва ми се, че няма достатъчно мощност, но може и да се внушавам понеже няколко дни карах кола 2.5 16v. В понеделник ще запиша час за центровка на делкото за всеки случай. Оставих я днес да работи на място да включи перките и това се случи към 105 градуса по показания на таблото. Те се управляват от датчика, който е долу на радиатора нали? В понеделник ще поръчам и него, да пробвам да оправя високата температура. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 И тук датчиците са няколко вида по-рано или по-късно да пускат перките, с 2 или 3 крачета... Защо не пробваш да смениш първо сивия датчик на тройника и тогава този на радиатора, сивия е по-евтин. Ако сменяш този на радиатора си купи отделно и дифтунка за него, поне в моя нямаше - самата дифтунка е стотинки. Не взимай най-евтиния датчик, че ще береш ядове. Аз избрах датчик за радиатора Феби, тези на тройника са ми Делфи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Аз сега при ремонта смених уплътнението на датчика на радиатора. Беше обикновено гумено сплескано и нацепено. Взех от железарията едно О пръстенче, което пасна за 25 стотинки. Сивия датчик на тройника дава информация за температурата на уреда на таблото нали? Мисля че той отчита вярно, понеже термостата отваря на 90 градуса по показания на таблото, колкото трябва да бъде, ако не се лъжа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SinisteR Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Най-точна информация ще имаш с термометър, потопен в казана, след като е завъртяла перките. Така ще установиш, кой лъже в цялата схема! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 При тези градуси ако отворя казана, няма ли да излезе половината антифриз навън? Обикновено ако разхлабя капачката на загрял мотор, започва да кипи и изхвърля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
samsung Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Аз съм отварял капачката на загрял мотор ,вдига се леко нивото и толкова Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Утре ще пробвам тогава. Имам мултицет със сонда, на която дават отклонение 0,75%, което е под 1 градус при тази температура. Но имам спомен че при 100 градуса като отворя капачката и започваше да извира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 5 Март 2016 Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 На 105 градуса ти включи първа степен на перките ли? Много внимавай, ако развиваш капачката на антифриза. Ако си заредил системата с вода вместо антифриз - изобщо не го прави. Развий първо половин оборот и то ще си проличи, дали ще започне да изхвърля. Спорен е въпроса какво е налягането в охладителната система, но спор няма, че е под налягане. Нормално е да изхвърли течността, ако развиеш капачката.Другото е, че на празен ход охлаждането е лошо. Циркулацията е слаба и е нормално мисля, да има разлика между температурата горе на главата и тази долу на радиатора. При 2-3000 оборота картинката сигурно ще е различна. Според мен тези 105 градуса изобщо не са проблем и не мисля, че са критични за мотора. Друг е въпроса, че при мен първа степен се включва на 95-96 градуса по показания на климатроника. Уреда на таблото си стои на 90. Този проблем имаше ли го преди ремонта? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 5 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 5 Март 2016 Забелязал съм, че преди при 100 градуса включваше перката и охлаждаше до 95. Сега включи при 103-104 може би. Не знам колко е точно отчитането на таблото. Източих цялата система и налях 2 литра антифриз концентрат и останалото вода. Мисля че първа степен включи. Втора съм чувал единствено при загасен мотор лятото в жегите. Мисля да потърся датчик за радиатора, който включва на по ниска температура. Примерно 92-95 градуса. Ако има такива. Утре ще пробвам да измеря температурата с уред, да видя да не ме лъже таблото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genttogsg Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Другото е, че на празен ход охлаждането е лошо. Циркулацията е слаба и е нормално мисля, да има разлика между температурата горе на главата и тази долу на радиатора.Знаеш ли дали при празен ход и отворил термостат,през малкият маркуч трябва да трябва да се вижда струята вода в раз. съд?Защото при мен само при повишаване на оборотите се вижда струята.Термостата отваря при 90 гр. а след това работи на отметката след 90,която трябва да е 100.Тогава се включва и перката.Датчиците за показанието на темп. и за термошалтера са нови ОЕМ.Може ли помпата да е към края си?Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 6 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 При мен и на празен ход си има струя. Появява се от време на време по някое мехурче, но през повечето време е плътна струята. Направих опит. Само че не можах да отворя капачката на разширителния съд при отворен термостат. Забучих сондата в радиатора. До 96-97 градуса отчитането на таблото и това на мултицета бяха еднакви. После мултицета започна да отчита повече, отколкото таблото. Перките включиха по показания на таблото от 103- 104 градуса, както вчера, но мултицета показваше 117, което е притеснително. Когато спряха таблото показваше 100 градуса, а уреда 102. Или и двата датчика са за смяна или ме излъга сондата. Утре направо ще взема този за радиатора и ще замеря пак. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 6 Март 2016 Доклад Share Публикувано 6 Март 2016 Нещо нереално ми се струва цялата работа. Отворена система трудно достига температури над 100градуса. Получава се бурно кипене. А на 117 градуса трябва отдавна да е изхвърлило антифриза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto_180 Публикувано 7 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Смених датчика. Взех Meyle. Вентилатора се пусна при 100 градуса по табло и при 104 на мултицета. Има подобрение. Минах и на центровка на делкото и мисля, че всичко вече е наред Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 7 Март 2016 Доклад Share Публикувано 7 Март 2016 Аз сега при ремонта смених уплътнението на датчика на радиатора. Беше обикновено гумено сплескано и нацепено. ...Не трябва ли да е клингеритено това уплътнение? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване