Jump to content

Цялостен ремонт на ауди 80 б4


Mariqnski

Recommended Posts

Здравейте колеги!

От няколко месеца ми се върти идеята да си направя цялостен ремонт на ауди-то вместо да си копувам друг бирник като а3 1999 или а4.

Колата има доста забележки по външния вид от към боя, за това от там да започнем пребойдисване.

След това, задните амуртисьори са "клекнали". Предница е за цялостен ремонт,  или иначе казано цялото окачване.

Следващото нещо е двигателя. Има теч покрай семерина на скорустната кутия и двигателя, поне мисля че  е от там.  И ми се струва че би било хубаво да се отвори целия двигател и да се сменят гумучки гарнитура и т.н

А да, б4 2000кубика 115 коня АБК двигател, края на 1992.

Също така, ако направя всичко това бих искал да добавя някой глезутии като например табло с бод от а3 или а4 с датчици за температура врати и т.н...

И забравих, джанти 16 на ауди с ниско профилни гуми ( например)

Споделете колеги да се хващам ли да правя тази щуротия и колко ще ми излезе 2000-3000 лв?

В момента съм в русе и ако има  някой колега от тук да сподели за сервизи, майстори и цени....

Чакам мнения!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 3000 едва ли, но в 6000лв. може и да се вместиш до някъде. За кола с тези размери, само пребоядисването ти е поне 700лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само боята ще хване 800 1000лв. с материали поне така ми предлагат на мене за цялото купе за моята е комби. Само за пълна ревизия на главата дадох 400 лв. но за целият ДВГ не смятам да излезе повече от 700 800лв.  Теч от към скоростната кутия може да е семеринг на скоростната може и от блока отзад на маховика без да се  види не може да се каже нищо. Но сам си прецени къде да оставиш колата . Амортисиори сменях на предницата, кормилни накрайници, тампони на носачите . после съм сменял тампоните на магарето близо 580 лв с материали и труд ми излезе . За отзад тампоните на моста и амортисиорите ми изляза близо 400 материали и труд. Сам си сметни колко е разхода 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=181466&hl= ето тема само за главата.

Редактирано от Achoo
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнението на Chevi-то накрая, като удариш тотала и ще си поне едни 5 хил лв за нещата, които изброяваш, а и бъди сигурен, че ще ти изскочат още.
А за боя, ако някой ти предлага за 800-1000 лв тичай в обратната посока, защото след 1 до 2 г пак на нищо няма да прилича. Аз наскоро правих проучване за боядисване и общо взето за що годе приличен резултат офертите са от 1500-1600 лв. нагоре.
Разбира се с помощ от приатели, ако си сръчен не взимаш най-оригиналните части и с много компромиси би могъл да влезеш и в по-малък бюджет.
Всичко зависи от това, колко си заслуажа колата и колко държиш на нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремонт на мотора,пълна ревизия на главата и нов комплект съединител е 1 000лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да,един месец изкарах в гаража.Главата само ходи на сервиз за шлайф,смяна водачи на клапани и гумички.Това ми коства 200лв. като в цената влизат водачите(16бр.) и гумичките.Останалите 800лв. заминаха за сегменти,гарнитури,лагери,семерини,масло и филтър и съединител(притискателен,феродов диск и лагер).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега колеги... да разбирам че ако бутна двигателя, ще стане лошо... и ще ми стъпи на много пари.... да не говорим за пребоядисване и т.н ... ?

Да се хващам ли на хорото... ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаха ти зададе въпроса на месеца :hilezh:  Ние как да ти кажем да се хващаш ли или не нито ти знаем колата, нито финансово можеш ли да я понесеш, нито колко ти е на сърце. На този въпрос може само ти да си отговориш, а ние ти дадохме повод за размисъл и ориентировачно, кое - колко.
Аз лично, ако ще набивам толкова пари бих потърсил кола "проект" нека пак е някоя Б4 щом те влече, но нещо в което малко повече да си заслужава да наливаш пари, някое куатро, купе куатро с хубави двигатели и т.н. но това си е мое мнение! ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, Мариянски!

2007 година си купих Б4 , АБК, авант. Продадох я лятото на 2010 година. За това време и смених: комплект съединител-Закс, Дебитомер-Бош-чисто нов / рециклиран в Испания/, карета с маншони - 1 външно и 1 вътрешно на ГКН, радиаторче на парното, казанче на антифриза, задни дискове с накладки-АТЕ, помпа горна на съединителя-АТЕ, моторче и каскада на парното, рециклирах изпарител - Ловато, монтирах и Ланда-емулатор, напълно и обслужих главата и изпускателната система, заредих с фреон климатика, обслужих клапите на парното, смених и мокета, предни амортисьори-Боге, всичко по предницата, подмених спирачната течност като прекарах през всяко цилиндърче по 1 литър такава и др. дреболии, които сега не си спомням. Не , че модела е лош, чисто и просто попаднах на такъв екземпляр. Всички ремонти без обслужването на главата си ги правих сам. Автомобила не беше най-перфектния но ми беше на сърце.

Една сутрин слизам до гаража и си фантазирам: ще купя 4 лети джанти-600 лв. , едни летни гуми 15 цола-400 лв., ще я боядисам цялата 800-1200 лв., хидравлика за смяна-150 лв., да ми монтират дюзи и компютър и може би изпарител за газов инжекцион  и .....

Обявих я за 2500 лв и я продадох след броени дни. . Купувача пое всички разходи по прехвърлянето, до сега нищо не е пипал освен АБС-а и където ме види все ме черпи. Към парите от продажбата добавих планираните за ремонта и си купих от Дупница Ауди А4 авант.

Като чета какви ремонти планираш и ако ти харесва Б4 като модел ще си позволя един съвет. Сега в нета има няколко /3-4/ добри Б4 авант 1,9 ТДИ, едната даже е 200 коня. Купуваш някоя от тях , пък ако ти се ще да направиш нещо със собствените си ръце и да получиш удовлетворение от това и монтираш едно куатро и ти си човека.

Решението си е твое.

Успех и пиши!

Лека вечер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 400 лв ми легна на мен само ремонта на двигателя.Основни,биелни лагери,сегменти всички кичета,гумички на клапаните,шлайф на главата и нови повдигачи.До сега съм се сдобил и с останалите екстри по интериора пълни комплекти.3-те уреда за 120лв,темпомат 150лв и борд на таблото за 150 лв.Следва намирането на рекаро салон и три секционни фарове.Така че към 3000 лв може и да те оправят.Незнам за 6000 както казва колегата по-горе сигурно трябва да сложиш и 1,8Т от А4.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...