Jump to content

Разглобяване на таблото с уредите


pif

Recommended Posts

  • 2 months later...

Колеги, здравейте и добре заварил. 

 

Искам да ви попитам в какво може да се корени следният проблем и дали може да се оправи или трябва ново табло с уреди. 

 

Смених два пъти датчик за температурата на водата, първоначално показваше градусите, след това започна да ги показва когато си поиска. 

Същото е с показателя за нивото на бензина. Показва нивото когато си поиска. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, много е вероятно да няма хубав контакт на крачетата на стабилизатора напрежение.

Позачисти го, също и под гайките на уредчетата за температурата и бензина.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, много е вероятно да няма хубав контакт на крачетата на стабилизатора напрежение.

Позачисти го, също и под гайките на уредчетата за температурата и бензина.

 

Ще пробвам, колега. 

 

Къде точно се намира стабилизатора напрежение и краченцата за които говориш? 

 

Току що пробвах да дам накъсо буксата. Като закъся две от крачетата, светва лампата за температурата на водата, а както и по друг начин да го закъсявам, стрелката за температурата не мърда. 

Редактирано от victor4o4
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ограденото с червено на снимката е стабилизатора.

И недей дава никакви букси на късо да не ревеш после.

6357150B.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегите, благодаря много за мненията. 

 

Зачистих посоченият по-горе датчик и гайките на уредите и започна да отчита температурата. Да се надяваме, че ще остане така поне още 500 хиляди :))) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Благодарности на колегата Pif за подробния снимков how-to материал. С негова помощ разглобяването става бързо (и безопасно). За смяна на счупено зъбно колелце времето от-до се вмества в рамките на 30-на минути. Добавка към неговата точка/снимка 6 е моя скоростомер с номер 893 190 и една малка подробност: кода в долния десен ъгъл (закрит от черния ринг в събрано състояние, видим в разглобено) е 0030. post-5254-0-64471100-1380439636_thumb.jp

Стрелката се изважда с нормални 7-8 оборота за развъртане. Няма да се счупи нищо. След това просто с върха на пръстите излиза нагоре. При сглобяването се навива пак така. Калибрирането става с леко донавиване към иначе мечтаните 220 км/ч или доразвиване под 20 км/ч. При отускане на стрелката, върха трябва да лежи леко ( с около една ширина на бялата метка) отдолу на стартовите 20 км/ч. post-5254-0-36360600-1380439830_thumb.jp Така при показание на скоростомера 50 км/ч по GPS реално излизат 47, на 60 са 56, 90 са 85, а над 100 разликата е 7 км/ч "в полза на водача". За мен това е добър вариант на размер гуми 185/65R14.

Благодарности на Pif за труда и на Grizzly и Митко от темата за зъбните колелца. :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 months later...

Ограденото с червено на снимката е стабилизатора.

И недей дава никакви букси на късо да не ревеш после.

6357150B.jpg

Аз презапоих този прословут стбилизатор и пак не тръгва пустия горивомер.А както работеше изведнъж стрелката се срина сякаш нещо се откачи или изгоря.Моля ви за друг съвет.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...
  • 1 year later...
  • 2 weeks later...
  • 5 years later...
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...