Jump to content

Покупка на AUDI A8 2004 - 2005


Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

Планувам да си закупя AUDI A8 2004 - 2005 тази година и искам да попитам няколко въпроса относно тази кола:

 

1. Има ли смисъл изобщо да си купувам "индивид" който е с газ/бензин или дизелът е за предпочитане?

2. Какви впечатления бихте споделили като шофъори на този модел?

3. Някакви често срещани проблеми с модела?

4. Автокъща или частно лице?

5. Максимум допустими километри?

6. Неща за които да внимавам на огледа специални за този модел?

7. Каква цена е твърде ниско и би предположила че колата вероятно има някакви проблеми?

 

Това е за сега. Ако се досетя още нещо ще ъпдейтна. Нещо такова смятам да закупя: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11456746229142465&slink=cvb9dh

 

Благодаря предварително за мненията колеги!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо разбери какви екстри се предлагат за този модел и съответно дали държиш на повече от тях или ти е безразлично.

След това вече идва изборът между бензин/дизел. За мен по-добре е бензинов мотор с газ. По-лесно и евтино е за поддръжка

В момента има една на 19к с пълен S8 пакет и ако не е тотален сриФ, си заслужава да се поразгледа, одеве мернах обявата.

Често срещани проблеми са окачване и автомат. Второто боли повече.

Според чужди форуми тези проблеми идват около и след 300 000км

Още не карам такава, но съм чел доста.За проблемите на дизелите не съм чел, не ме вълнува. :)

Гледай внимателно има ли детайли за правене или правени, защото всичко е алуминиево и не е толкова лесно.

моделите след 2005та са за предпочитане, когато са "изчистени" драмите с често горящите модули или както там се казват. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо разбери какви екстри се предлагат за този модел и съответно дали държиш на повече от тях или ти е безразлично.

След това вече идва изборът между бензин/дизел. За мен по-добре е бензинов мотор с газ. По-лесно и евтино е за поддръжка

В момента има една на 19к с пълен S8 пакет и ако не е тотален сриФ, си заслужава да се поразгледа, одеве мернах обявата.

Често срещани проблеми са окачване и автомат. Второто боли повече.

Според чужди форуми тези проблеми идват около и след 300 000км

Още не карам такава, но съм чел доста.За проблемите на дизелите не съм чел, не ме вълнува. :)

Гледай внимателно има ли детайли за правене или правени, защото всичко е алуминиево и не е толкова лесно.

моделите след 2005та са за предпочитане, когато са "изчистени" драмите с често горящите модули или както там се казват. :)

Колега благодаря за изчерпателният отговор. Какво би ми препоръчал относно това дали да закупя от автокъща или от частно лице?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в случая където се продава тази А8 от Слав и тази от автокъщата е, че Слав е на зор финансово и продава изключително запазена и гледана кола на реални километри и в почти перфектно състояние като в същото време е склонен да преговаря цената и към това влизат и няколко чифта гуми което си е чист бонус. Аз по същия начин си продадох токущо автомобилът на частно лице което предпочете да купи моята кола пред такава от магазина защото моята беше практически чисто нова и му я дадох на прекрасната цена от 84000км със чисто новите си гуми и джанти летни + бонус зимни М-кови стелки за БМВ + гумен мат за багажника + пълен комплект RFT зимни гуми чисто нови + чисто нови комплект "М" джанти + оборудвани със вентили + датчици за отчитане налягането в гумите. В случая съм подарил на купувача екстри на стойност 10000лева само и само да си продам автомобила който беше гаранционен и чисто нов SUV със LEF фарове, LED стопове , LED мигачи и LED фарове за мъгла при това Адаптивни последно поколение на БМВ. Така, че мой съвет е купи автомобил като този на Слав и няма да сбъркаш определено. Не мислете , че правя реклама на автомобила му: нито го познавам нито знам нещо за неговото Ауди , но на първо четене изглежда много запазено. Иначе колегата Явор е прав: задължително диагностика и сервиз на Ауди за проверка! Независимо откъде ще си вземеш кола!

Поздрави и успех в покупката!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VIKING_WARRIOR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПП. В случая ако се купи колата от частното лице и купувача и продавача, ще са доволни и взаимно ще са си помогнали двустранно : единият ще допринесе за уравновиловката в семейният бюджет , другият ще продаде кола-мечта на даденият купувач в случая!

Всички ще са доволни!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VIKING_WARRIOR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е, на колко години си?

На 25. Защо?

Разликата в случая където се продава тази А8 от Слав и тази от автокъщата е, че Слав е на зор финансово и продава изключително запазена и гледана кола на реални километри и в почти перфектно състояние като в същото време е склонен да преговаря цената и към това влизат и няколко чифта гуми което си е чист бонус. Аз по същия начин си продадох токущо автомобилът на частно лице което предпочете да купи моята кола пред такава от магазина защото моята беше практически чисто нова и му я дадох на прекрасната цена от 84000км със чисто новите си гуми и джанти летни + бонус зимни М-кови стелки за БМВ + гумен мат за багажника + пълен комплект RFT зимни гуми чисто нови + чисто нови комплект "М" джанти + оборудвани със вентили + датчици за отчитане налягането в гумите. В случая съм подарил на купувача екстри на стойност 10000лева само и само да си продам автомобила който беше гаранционен и чисто нов SUV със LEF фарове, LED стопове , LED мигачи и LED фарове за мъгла при това Адаптивни последно поколение на БМВ. Така, че мой съвет е купи автомобил като този на Слав и няма да сбъркаш определено. Не мислете , че правя реклама на автомобила му: нито го познавам нито знам нещо за неговото Ауди , но на първо четене изглежда много запазено. Иначе колегата Явор е прав: задължително диагностика и сервиз на Ауди за проверка! Независимо откъде ще си вземеш кола!

Поздрави и успех в покупката!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Благодаря за информацията. И аз подробно разгледах колата, но точно в момента нямам намерения да закупувам. Става въпрос за поне след 4 - 5 месеца. Но, ще имам впредвид всчико което ми каза и ще наглеждам купи/продай форума за одерти когато му дойде времето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че на 25 години трябва да имаш солидни доходи за поддръжка на такава сериозна лимузина каквато е А8 независимо колко е нова или стара! Вземи предвид и този факт защото иначе въпросите Ти звучат несериозно и само губене на време на съфорумниците!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма лошо, в такъв случай съвет да се купи чисто ново RS от магазина, да не се заглеждаме по колици до 5к-19к! Звучи несериозно за един прохождащ милионер да си купува такива не скъпи автомобили, освен ако не иска да бъде с low profile и никой да не го заподозре , че е милионер... Добра тактика тогава поздравления! ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VIKING_WARRIOR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да вметна, че на 25 години трябва да имаш солидни доходи за поддръжка на такава сериозна лимузина каквато е А8 независимо колко е нова или стара! Вземи предвид и този факт защото иначе въпросите Ти звучат несериозно и само губене на време на съфорумниците!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Разбирам напълно. Би ли ми казал според теб една примерна цифра в годишни разходи за тази кола - нещо средно, нито в най лошият случай, нито в най-добрия.

Няма лошо, в такъв случай съвет да се купи чисто ново RS от магазина, да не се заглеждаме по колици до 5к-19к! Звучи несериозно за един прохождащ милионер да си купува такива не скъпи автомобили, освен ако не иска да бъде с low profile и никой да не го заподозре , че е милионер... Добра тактика тогава поздравления! ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Без коментар. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много относително млади господине randomzeus! Първото важно нещо е да има пълна автокаско застраховка! След това проверка за една смяна на конвенционални консумативи като масло двигател филтри всички видове, масло раздатка всичко няма да бъде по-малко от 500лева във фирмен сервиз на Ауди! Следват гуми и джанти, накладки ако се управлява автомобила по-спортно или иначе казано "газ-спирачка"... Ако е дизел също има по-специфична подръжка като само смяната на маслото е на много по-чести интервали не както при бензина... Има доста условности!

ПП. Може и един лев да не похарчите за поддръжка и след една година каране по нашите пътища колата да стане гробница, може и много да бъде поддържана какъвто образец примерно е колата на колегата Слав!

Въпрос на манталитет на собственик и шофьор!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Мой съвет е да се насочите към по-бюджетен автомобил от същата година! Няма да Ви е нанагорно за подръжката!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VIKING_WARRIOR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Аз не съм агресивен шофъор тъй като съм осъзнал от доста малък какво е отговорност. Да се убия аз все ми е тая, но да умре някой човек заради мои безсмислени действия е недопустимо. Така че колата ще си е в перфекто състояние след като попадне в моите ръце, стига да нямам пътна среща с някой хормонално дисбалансиран индивид. Мисля че повече от 3к на година едва ли ще отиват за поддръжка ако случа на добра кола. Има време до момента в който това ще стане, но искам да имам една добра база с информация за гърба ми за да направя възможно най-доброто решение.

Благодаря за помощта!

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доброто решение е бюджетен автомобил! За този клас може и да Ви стигнат 3к/годишно, но може и да не случите на машина и няма и 10к/годишно да не Ви стигнат! Това е автомобил със голям агрегат и ходова част и никак не е евтин! А3 или А4 като максимум за Вас за да имате по-малко главоболия! Съдя по себе си: до година-две максимум ще имам възможността да закупя чисто нов А6 последен модел куатро от магазина, но в момента съм лимитирал бюджета си за автомобил А6 3,2FSI Quattro от 2008 година който е на 38000км и има Премиум Гаранция една година! Образно казано: правя си много добре сметката какво мога, не какво ми се иска на този етап от живота ми! Това може да Ви послужи за пример само, не е необходимо да считате мнението ми за миродавно и да го следвате! Според мен А8 даже и на тези години и километри е солидна хапка за Вас! Късмет!

Ето това съм на път да купя като евентуален основен семеен автомобил въпреки, че също предпочитам А8 като комфорт и лукс! Даже си правя разчета на факта , че ще се кара този автомобил само на бензин, защото моето мнение е, че ако е трябвало да има газови двигатели щяха да са измислени вече заводски и щяха да се монтират заводско, не да се слага АГУ на бензинов двигател! Пак повтарям това е мое мнение! И специално аз където живея просто никой не е чувал за АГУ!

8d2f43af856a62e90e9fd8683756dc7d.jpg

c1523b984f4ac292ce1886b068366472.jpg

00d989ded6bef4241a576e2bc68abf83.jpg

fd86e921019b8485d6d136fca03d53e7.jpg

6b75adb8faff9de4a18b713d1e4cca70.jpg

cbf6c5a1114fe3ba864f26aee93d196b.jpg

Sent from my iPhone using Tapatalk

Редактирано от VIKING_WARRIOR
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прегледай ми коментара в тази тема за конректните цифри, ако имаш други въпроси, пиши ги на лично : 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=173737#entry2445666 
 

Мога да допълня само, че от голяма част от изписаното по-горе е вярно (визирам цифрите, не стереотипните коментари за годините).
Всеки карал такъв клас автомобил повече от тест драйв,или возене  на съсъедското дете на абитуриентския му бал, ще потвърди, че няма аналог...
Факт е, че са "финни" машинки които понякога тестват лимитите на търпението,но ако си от типа хора "над нещата",  моментите които ще му се радваш компенсират всичко останало :)))) 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам се почна с кръчмарските сметки.... ма да вметна че годишните разходи по кола като А8 са повече от 3К - само застраховките, данъка и гумите са около тая цена, без обслужване и някое дребно ремонтче.

Редактирано от zlobil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми Господин "Zlobil"!

Именно и аз това се опитах да кажа/подскажа на младежа, че АУДИ А8 без значение коя година и в какво състояние е скъп луксозен автомобил за поддръжка! Няма как да купи в България сносен запазен такъв автомобил, защото целта на тези лимузини е да пропътуват хиляди километри возещи капризни или нормално собственици и често се ползват за служебни коли, което предполага жестока експлоатация от различни шофьори!

Благодаря за единомислието!

Поздрави!

Викинг

:)

ПП. Какъв Zвучен Ник ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Цитиране на предходно мнение!

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уважаеми Господин "Zlobil"!

Именно и аз това се опитах да кажа/подскажа на младежа, че АУДИ А8 без значение коя година и в какво състояние е скъп луксозен автомобил за поддръжка! Няма как да купи в България сносен запазен такъв автомобил, защото целта на тези лимузини е да пропътуват хиляди километри возещи капризни или нормално собственици и често се ползват за служебни коли, което предполага жестока експлоатация от различни шофьори!

Благодаря за единомислието!

Поздрави!

Викинг

:)

ПП. Какъв Zвучен Ник ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Какво бихте ми препоръчали да направя? Благодаря за мненията. Наистина ми помогнах, поразучих повече нещата и ми стана доста по ясно как стоят нещата от финансова страна при закупуване на такъв тип кола.

 

П.С. Ситуацията с А6 (2005 - 2007) подобна ли е?

Прегледай ми коментара в тази тема за конректните цифри, ако имаш други въпроси, пиши ги на лично : 

http://audibg.com/forum/index.php?showtopic=173737#entry2445666 

 

Мога да допълня само, че от голяма част от изписаното по-горе е вярно (визирам цифрите, не стереотипните коментари за годините).

Всеки карал такъв клас автомобил повече от тест драйв,или возене  на съсъедското дете на абитуриентския му бал, ще потвърди, че няма аналог...

Факт е, че са "финни" машинки които понякога тестват лимитите на търпението,но ако си от типа хора "над нещата",  моментите които ще му се радваш компенсират всичко останало :)))) 

Поздрави,

Благодаря много за информацията. Доста помогна.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, който и голям кошер от тези години да си купиш, все ще трябват не малко пари за поддръжка! Това дето колегите описаха по-горе като суми е средно.........без големи драми. Аз няма да изпадам в подробности....но като си купуваш такава кола, трябва да си готов и за финансови харчове в последствие;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ... Кошер! Интересна метафора! Скъпа си е адвкватната поддръжка на такава лимузина това просто е факта за съжаление на автора! Ще го осъзнае като започне да плаща, такава е човешката психология, няма как...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми е какво ви кара да мислите, че поддръжката на а8 е много по-сериозна в цифрово отношение от тази на а6 3.0тди. Застраховки,данъци, гуми и консумативи са над 3к, но те са в този порядък и при а6. И двата модела са с въздушно окачване и с по 100носача(за които цените са еднакви). Дискове и накладки също не са с фрапиращи разлики. Разликата, обаче, в двата модела като комфорт и усещане(било то и "гъзомер") е голяма. До автора - успех в търсенето на а8. Не живееш цял живот и, дори да уцелиш куц екземпляр, нищо не приключва с този факт( най-много да загубиш 3-4-5к).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...