Jump to content

Странен проблем с парното


audi4774

Recommended Posts

Здравейте колеги. Днес претапицирах клапите на парното,а радиаторчето е ново, обаче парното си е все така не топли както трябва. Колата е 1.8s 91 г. Колата е на брат ми,а аз имам същата и преди година и правих същата интервенция,но в моята кола е баня. Какъв може да е проблема. Всички маркучи парят,а парното е слабо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 2та ли са еднакво топли които влиза и излиза от радиаторчето на парното,ако не са има втздушна възглавница в него,аз решавам проблема като покарам 2,3км малко на по височки обороти

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво е новото радиаторче?

преди 2 дена смених(ново радиаторче)на едно поло,на 90гр. спокойно си държах радиатора за парното с ръка,изобщо не се загряваше,ако си сложил подобно за 20 лв.там ще е проблема.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 17 часа, audi4774 написа:

 

Ами и двата маркуча са еднакво топли те парят,а и постоянно има въздух в системата. Дали може проблема да е в главата ?

.

Редактирано от audi4774
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече срещам да се продават радиаторчета нови за 13 лева! Не знам от какво са направени, но здравата логика показва, че това не само че няма да топли, но и всеки момент може да се спука. Колата трябва да се обезвъздуши, за да е сигурно, че трябва да се търси нещо друго. Няма да обяснявам как се обезвъздушава Б4 и Б3, защото е правено 1000 пъти. Който не знае как, трябва да нелее антифриза до белега, да кара докато включат перките, да остави колата, и на другата сутрин да долее антифриз, защото ще е спаднал доста. Всичко това се прави със затворена капачка, отваря се само сутринта, за да се долее. Така мотора се обезвъздушава сам, ако е наред обаче.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да надува гарнитурата на главата и от там да идва въздуха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не загрява най- много до 88-89° почвам да си мисля че главата е спукана,а от гарнитурата на главата как да духа брат ми я е сменял преди година

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Да твърди са и в казанчето антифриза тръгва след фккючване на перката,а преди това не...

Редактирано от audi4774
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

антифриза в казанчето върти след отваряне на термостата.докато е затворен ,антифриза върти само в блока и парното.

Редактирано от kraskko
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да провериш в сервиз за наличие на изгорели газове в антифриза. Тогава ще се разбере, дали е гарнитура. А дали е спукана главата, докато не се свали не може да се каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Коко ми даде идеа за лесна проба да разбереш дали е радиаторчето. купуваш едно за 13 лв. Вадиш маркучите от радиаторчето на колата и ги слагаш в радиаторчето за 13 лв. Естествено без да инсталираш евтиното радиаторче - само под капака го държиш за пробата. И ако тръгне горещия антифриз отгоре до долу по него ще развереш дали твоето в колата или пък нещо от клапите не ти е проблем. Ако и евтиното не се загрява ще знаеш, че проблема е по глави и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не  там, а,  смених термостат с нов преди дни, така кола няма обезвъздушавене, водата ври, каквото и а правя не може да е обезвъздушавене, сложих стария термостат ооооо богове заспа си, няма и за 5 мин се обезвъздуши, така  че го погледни него?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз термостатите ги пробвам във гореща вода дали работят. Ако сменяш с нов направи такъв тест за всеки случай.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да се мери с термометър кога точно отваря, освен това е много важно клапата на колко мм ще се отвори напълно, при вряща вода. По спомен трябваше да се отвори около 7-8мм. Предишния ми термостат отваряше точно на 87 гр., ама само 4 мм. Колата загряваше.

Редактирано от koko60
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...