audi4774 Публикувано 8 Март 2016 Доклад Share Публикувано 8 Март 2016 Здравейте колеги. Днес претапицирах клапите на парното,а радиаторчето е ново, обаче парното си е все така не топли както трябва. Колата е 1.8s 91 г. Колата е на брат ми,а аз имам същата и преди година и правих същата интервенция,но в моята кола е баня. Какъв може да е проблема. Всички маркучи парят,а парното е слабо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 И 2та ли са еднакво топли които влиза и излиза от радиаторчето на парното,ако не са има втздушна възглавница в него,аз решавам проблема като покарам 2,3км малко на по височки обороти Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 какво е новото радиаторче? преди 2 дена смених(ново радиаторче)на едно поло,на 90гр. спокойно си държах радиатора за парното с ръка,изобщо не се загряваше,ако си сложил подобно за 20 лв.там ще е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 9 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 (Редактирано) Преди 17 часа, audi4774 написа: Ами и двата маркуча са еднакво топли те парят,а и постоянно има въздух в системата. Дали може проблема да е в главата ? . Редактирано 9 Март 2016 от audi4774 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 (Редактирано) Вече срещам да се продават радиаторчета нови за 13 лева! Не знам от какво са направени, но здравата логика показва, че това не само че няма да топли, но и всеки момент може да се спука. Колата трябва да се обезвъздуши, за да е сигурно, че трябва да се търси нещо друго. Няма да обяснявам как се обезвъздушава Б4 и Б3, защото е правено 1000 пъти. Който не знае как, трябва да нелее антифриза до белега, да кара докато включат перките, да остави колата, и на другата сутрин да долее антифриз, защото ще е спаднал доста. Всичко това се прави със затворена капачка, отваря се само сутринта, за да се долее. Така мотора се обезвъздушава сам, ако е наред обаче. Редактирано 10 Март 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Да,но колата постоянно има въздух и немога да си обесня защо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Ако постоянно има въздух трябва да прегрява, тогава няма добра циркулация. Твоята загрява ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HITMAN Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Може да надува гарнитурата на главата и от там да идва въздуха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Не загрява най- много до 88-89° почвам да си мисля че главата е спукана,а от гарнитурата на главата как да духа брат ми я е сменял преди година Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 А маркучите твърди ли са много? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 (Редактирано) Да твърди са и в казанчето антифриза тръгва след фккючване на перката,а преди това не... Редактирано 10 Март 2016 от audi4774 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kraskko Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 (Редактирано) антифриза в казанчето върти след отваряне на термостата.докато е затворен ,антифриза върти само в блока и парното. Редактирано 10 Март 2016 от kraskko Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Ако маркучите ти са твърди, работата не е добре. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Благодаря,а гарнитура глава или главата е спукана... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Трябва да провериш в сервиз за наличие на изгорели газове в антифриза. Тогава ще се разбере, дали е гарнитура. А дали е спукана главата, докато не се свали не може да се каже. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgiiii Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Колегата Коко ми даде идеа за лесна проба да разбереш дали е радиаторчето. купуваш едно за 13 лв. Вадиш маркучите от радиаторчето на колата и ги слагаш в радиаторчето за 13 лв. Естествено без да инсталираш евтиното радиаторче - само под капака го държиш за пробата. И ако тръгне горещия антифриз отгоре до долу по него ще развереш дали твоето в колата или пък нещо от клапите не ти е проблем. Ако и евтиното не се загрява ще знаеш, че проблема е по глави и т.н. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 10 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Радиаторчето е добро за 40 лв някъде го е взел брат ми. Значи проблема е в главата или гарнитурата. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amadeo Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Не там, а, смених термостат с нов преди дни, така кола няма обезвъздушавене, водата ври, каквото и а правя не може да е обезвъздушавене, сложих стария термостат ооооо богове заспа си, няма и за 5 мин се обезвъздуши, така че го погледни него? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 11 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Ще го погледна Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 11 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Не е от термостата беат ми го е сменял... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 Това че термостата е сменен не означава нищо. Те са много бъгави. Вземай Wahler. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sklepi Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Аз термостатите ги пробвам във гореща вода дали работят. Ако сменяш с нов направи такъв тест за всеки случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 12 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Днес пробвах в топла вода и си отваря. Не е от термостата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
koko60 Публикувано 12 Март 2016 Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 (Редактирано) Трябва да се мери с термометър кога точно отваря, освен това е много важно клапата на колко мм ще се отвори напълно, при вряща вода. По спомен трябваше да се отвори около 7-8мм. Предишния ми термостат отваряше точно на 87 гр., ама само 4 мм. Колата загряваше. Редактирано 12 Март 2016 от koko60 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi4774 Публикувано 13 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Благодаря тея дни като ми остане време ще го пробвам това. А от къде да взема такъв термометър...? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване