e-Audi Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Здравейте, ако има още някой буден да помогне с идея... не, че утре няма да си отиде при можещ... но ако е възможно просто една бърза онлайн консултация... Та, карам си, паркирам... нищо и никакви проблеми. След два часа тръгвам да се прибирам... брей... няма запалване на мотора. Върти та се къса, но не пали. Все едно е без гориво. Каква може да е причината? Не съм имал проблеми с колата до момента. Пали от раз и в най-студените дни... Бензин е, и само на бензин е карана. Моторът е супер, не се чува дори. Не само сега... Дано не ви подведа, но имам две съмнения, следвам пътя на логиката: Първото е, че почти винаги до сега съм я държал с повече от половината пълен резервоар. Само преди два дни ми се наложи и карах докато ми светна лампичката за гориво. Но днес при първото ми излизане (след тогава) си я заредих. Второто е, че като се качих, когато стана проблема, врътнах ключа - мислих, че е запалила, защото почти винаги не се чува мотора като работи на място, пуснах си късите, радио, климатроник... и след около 5-6 минути включих на задна да излизам, когато разбрах, че тя изобщо не е била запалила... проблем с акумулатор нямам - върти здраво. Пoвече за колата - мотор 1800cm3 турбина чист бензин (поради тази причина карам и само коли на бензин, за да нямам проблемите на дизелите). Ще се радвам ако някой може да напише повече за евентуалната причина за не-паленето, на иначе безпроблемния до момента автомобил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Прочети си грешките с VCDS, няма как да се разбере иначе от къде е проблема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
e-Audi Публикувано 9 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 (Редактирано) На 09/03/2016 at 22:47, VBI написа: Цитиране на предходно мнение! Да, това и мисля утре да направя най-напред... с "можещия" Ако някой може да ме насочи в Пловдив за компютър? Казаха ми на бул. Южен... Редактирано 11 Март 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitaka7717 Публикувано 9 Март 2016 Доклад Share Публикувано 9 Март 2016 Имах един познат на гости и той по същия начин.Изчистиха грешките и запали.При него единствено топлиния датчик беше дал фира но доколко той има връзка с това палене при бензинов мотор идея нямам. Sent from my HTC One mini 2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MOON Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 (Редактирано) При мене се получи почти по същия начин, ама в движение. както си житках и угасна.... Няма палене. След като се заслушах, установих, че бензиновата помпа изобщо не върти. При мен задължително преди палене подкачва. Така, че дай на контакт и се заслушай за помпата. С това мога да съм полезен аз. Редактирано 10 Март 2016 от MOON Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Ако ти трябва още Ваг-Ком ми се обади - 0878450063 Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
МИТАКА1654 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Откачи входящият маркуч на бензина и виж дали има налягане на горивото! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Бензинова помпа или датчик колянов вал,помпата не се лови с диагностика,но се проверява лесно от човек който знае какво прави. Провери си и бушоните за всеки случай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 Помпата е свалена и утре търсим друга , тази е блокирала не е изгоряла ама не става , мъчих я сега паднаха няколко като медни парченца ама не мърда . Дайте акъл помпа от кой друг двигател също става ? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 10 Март 2016 Доклад Share Публикувано 10 Март 2016 От 1.8 20v май е същата,но при положение че се намира помпа от 1.8т за 30-40лв и 5 минути търсене, не си струва да се търсят заместители Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mangov Публикувано 11 Март 2016 Доклад Share Публикувано 11 Март 2016 При мен датчика за температурата беше свършил и даваше че е постоянни -10 до -15 градуса и поддавайки много гориво я давеше. Пробвай да стуснеш с клещи малко маркуча за гориво ако така запали все едно нищо й няма виж как са ти температурите на компютъра където ги дава Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
e-Audi Публикувано 12 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Март 2016 Оценка Супер(7)+ за потребителя на форума strakov_m Уникален човек, с голямо "Ч", и много ги усеща... Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 Интересна тема, ще споделя и аз какво става при мене.Двигател 1.8 Т работи отлично почти не се чува.Карах преди 1,9тди, и още се бъркам.Натискам по малко педала на газта при потегляне и често гася колата......Ако веднага почна да въртя да запали отново -върти ,но не пали.Пробвал съм да въртя стартера 10-20сек и почва да припалва малко по малко аха аха да запали,но не..........Научих и чалъма.Паля 1 цигара и чакам-даже за застраховка излизам от колата и я заключвам:))))))))След няколко минути влизам въртя и пали от раз.Един диагностик каза да сменя датчика на Хол.Много грешки показа диагностиката.Друг казва недей пипа там;)Не знам дали другите проблеми са свързани с това,но ще споделя.Когато покарам повече от половин час -тогава изведнъж датчика за охлаждащата течност почва да показва,иначе си стои не мърда.В даден момент включва стрелката на таблото и показва 90 градуса.След като покарам час стрелката на километража почва да се шашка.Започва да рязко да се отклонява и спира да отчита,спира отчитане и на изминати километри..Прибирам се гася колата,след няколко часа примерно ми се налага да тръгна за някъде-всичко си работи,но датчика за охлаждане пак не показва:)))))Моя майстор казва ,че трябва да видим дали някоя маса не прави проблем,но все не остава време да почнем да ровим........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 13 Март 2016 Доклад Share Публикувано 13 Март 2016 @pirata71 - виж си таблото дали не е Jaeger. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Как да го направя,сваля ли се,разглобява ли се,или така мога определя дали е френското?Къде го пише това? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Мисля, че във VCDS го изписва. Свалянето е елементарно - 2 винтчета и отзад има стикер. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
v1per Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 (Редактирано) Да не правя друга тема... Предполагам има разлика в помпите за предно и куатро...мисля и моята е заминала след като днес сутринта запалих и след 10сек пуснах климатика да размразява и колата угасна и нямаше палене. Надявам се е съвпадение това с климатика и няма връзка със случилото се... Редактирано 17 Март 2016 от v1per Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 17 Март 2016 Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 Става и от куатро ! Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitreshkata1 Публикувано 20 Март 2016 Доклад Share Публикувано 20 Март 2016 Пробва ли да я запалиш със спрей за студен старт? А и както каза колегата - помпата се чува винаги ако работи. Sent from my SM-N9005 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Данаилкунев Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 (Редактирано) , ЗДРАВЕИТЕ ИМАМ Следния проблем давам на контакт чека не свети и колата не пали СаЩо така не ходи ток до помпата след езветно време давам на контакт светва си чека и всичко е ок помпата трагва от какво може да е това Редактирано 23 Февруари 2022 от Данаилкунев Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 23 Февруари 2022 Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2022 (Редактирано) Симптоми на проблем с релето което захранва компютъра , същото захранва и помпата. Не дава грешки защото е преди компа, реле 30 при повечето бензинови мотори , струва от 5 до 30лв ново или презапояване. Колега пишете какъв е двигатела. Редактирано 23 Февруари 2022 от jiko58 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ерик2464 Публикувано 17 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 17 Януари 2023 Мойта кола въртеше до откат ,но не можеше да запали,проверих всичко бобина,свещи,гриво ,филтри и.т.н,всичко си беше наред,а между другото акумулатора ми е 91Ан,и накрай реших по стария метод,почерпих карбуратура със бензин и запали от раз ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ерик2464 Публикувано 18 Януари 2023 Доклад Share Публикувано 18 Януари 2023 На 9.03.2016 г. at 23:41, e-Audi написа: Здравейте, ако има още някой буден да помогне с идея... не, че утре няма да си отиде при можещ... но ако е възможно просто една бърза онлайн консултация... Та, карам си, паркирам... нищо и никакви проблеми. След два часа тръгвам да се прибирам... брей... няма запалване на мотора. Върти та се къса, но не пали. Все едно е без гориво. Каква може да е причината? Не съм имал проблеми с колата до момента. Пали от раз и в най-студените дни... Бензин е, и само на бензин е карана. Моторът е супер, не се чува дори. Не само сега... Дано не ви подведа, но имам две съмнения, следвам пътя на логиката: Първото е, че почти винаги до сега съм я държал с повече от половината пълен резервоар. Само преди два дни ми се наложи и карах докато ми светна лампичката за гориво. Но днес при първото ми излизане (след тогава) си я заредих. Второто е, че като се качих, когато стана проблема, врътнах ключа - мислих, че е запалила, защото почти винаги не се чува мотора като работи на място, пуснах си късите, радио, климатроник... и след около 5-6 минути включих на задна да излизам, когато разбрах, че тя изобщо не е била запалила... проблем с акумулатор нямам - върти здраво. Пoвече за колата - мотор 1800cm3 турбина чист бензин (поради тази причина карам и само коли на бензин, за да нямам проблемите на дизелите). Ще се радвам ако някой може да напише повече за евентуалната причина за не-паленето, на иначе безпроблемния до момента автомобил. Ако имаш аларма,провери дали изключва,иначе няма да запалиш ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване