Jump to content

Акумулатор А4 Б8 (смяна/живот)


KKachovski

Recommended Posts

Моята кола е 2010 година и доколкото виждам е с първоначалния си акумулатор. (вече на 6 години) В ММИ менюто си седи на 100% към момента,но не знам до колко е истина.Въпросите са следните:

-колко е живота на този акумулатор и някой сменял ли е вече?

-има ли особеност при подмяната? 

-трябва ли да бъде определена марка/модел освен това, че задължително трябва да бъде AGM?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз съм сменял на 5години в б8, но беше избил клетка.

- 4/5/6/7 зависи от екплоатация условия и куп фактори.

- има хубаво е да е оригинален и се програмира модела за да знае компа, как да го зарежда като сила на ток-а 

- вземи оригинален 500-600лв, но иначе рискуваш да смениш след това два по 300+ примерно 100ah-ви...AGM е задължителен само за коли със старт-стоп иначе не.

 Едит:На ММИ не разчитай за реални показатели на този агрегат ;) 

Редактирано от DStealth
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди два месеца сменях моя акумулатор в Порше/ Аутохит- Ст.Загора/ за 105ah оригинален платих 415лв. Оказа се, че плюсовия кабел е за смяна. Заредих стария и вече два месеца не е мръднал, а е на 5г.

Редактирано от ivelin_1976
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Паднали са, явно афърмаркетите, които също могат да се програмират ги натискат с продажбите.

Моя 105ah преди над година с отстъпката беше повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Моя издъхна вчера,оказа се оригинален чисто бял и не пише нищо на него.Сега ми казаха,че трябва да си взема BOsch S5A с висок стартов ток 760 А,който бил 70Ah,та мисълта ми е не е ли малко 70 ампер часа за тоя мотор и прочетох за този акумолатор че е за СТАРТ-СТОП СИСТЕМА.И дали трябва да се обу4и компа за този акумолатор?мотора е 2.0 TDI-143 к.с.CAGA,колата е без старт-стоп система.

Редактирано от djbobara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 hours ago, congo said:

....

п.с. Може ли накой да ми услужи с една зареждачка за не повече от седмица. Искам да проверя дали не си купих нов ... напразно :steinigung:

 

Имам зареждачка, ако ти трябва още и си тук по празниците обади се

Редактирано от Elbi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Вчера ми донесаха 70 амперовия и се оказа малък и се ядосах и нямах рулетка да го премеря. :wall: в каталога на Бош за модела има 5 вида акумулатори :steinigung:,по големия размер е на дължина е 393мм и е 105 ампера,а в друг каталог видях,че има и 95ампера с дължина 353мм.После взех рулетка  и Неможах да отключа багажника да го премеря стария каква дължина е?с ключа се отключва само шофьорската врата.

http://www.bosch-automotive-catalog.com/bg/internet/ECAT/vehicle-info/-/vehicle/equip/AUD/1732/999phr66tva3ugfmb9p2m3r6t46quqll#equipment-tab-10

Редактирано от djbobara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моя 7 години изкара,и пак така се наложи точно през багажнка да отворя (тапичката),  https://www.youtube.com/watch?v=RRN_O7SrXeU ,   за да мога да поставя новият. Другото задължително е да се отиде до ауди за програмиране на новата батерия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха сега ,на моята бракма на задната седалка облегалка не се сваля.

Възможно ли е де се подаде ток от двигателният отсек с помощен акумулатор, и да отворя багажника с бутона?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 5/20/2016 at 11:12 AM, nort said:

И моя 7 години изкара,и пак така се наложи точно през багажнка да отворя (тапичката),  https://www.youtube.com/watch?v=RRN_O7SrXeU ,   за да мога да поставя новият. Другото задължително е да се отиде до ауди за програмиране на новата батерия.

На мен ми казаха 2ма "разбирачи'',които се занимават само с аудита и електроника по тях,че на А4 не се обучава акумулатора.Само на А8 и Q7 се обучавали,било трик на АУДИ???.В Порше като им звъннах ми казаха 50 лв.?

Редактирано от djbobara
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 27.05.2016 г. at 2:38 PM, djbobara said:

На мен ми казаха 2ма "разбирачи'',които се занимават само с аудита и електроника по тях,че на А4 не се обучава акумулатора.Само на А8 и Q7 се обучавали,било трик на АУДИ???.В Порше като им звъннах ми казаха 50 лв.?

Да , 50лв, толкова ми взеха.Един час работа :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 5 months later...

Здравейте, имам ауди а4 б8 2010г. тока на акумулатора е 13.1 а на динамото 14.7. Въпроса ми е дали да търся еладжия или да объчавам компютъра защото мисля че е сменен акумулатора не е оригиналния

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Извинете,но не разбрах какъв акомулатор трябва за  А4- Avant- 2010г  -2.0 -TDI -143 к.с. със старт/стоп система ? Колко струва и трябва ли да се бъзика компютъра? Благодаря!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъп е 350-400 Varta ,Bosh води се гелов .По принцип може да ти сложат обикновен но няма да ти важи гаранцията .А това с кодиране не го знам как става при положение ,че слагаш пак със същите параметри ,защо трябва да се прави.?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За момента,да не чуе дявола нямам проблем с акумулатора. Интересувам се, просто ако или когато се наложи да знам какво може да се очаква! Защото ако няма нужда да от настройки на компа, може човек и сам да си смени батерията! И ако се налага какви са те и как става номера? Също кои параметри наистина са важни и трябва да се спазват,защото се пишат различни неща и това може да заблуди човек?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...