Jump to content

Акумулатор А4 Б8 (смяна/живот)


KKachovski

Recommended Posts

Здравейте бихте ли ми казали дали този  акомулатор би се събрал, тъй като съм далеч от колата ми и немога да го премеря а в нета не намирам нищо за максимални размери 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...
  • Отговори 77
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Здравейте! Зимата от време на време ми светваше че е ниско нивото на заряд и с каране ще се зареди. Така и правих... До вчера.  ;) когато не запали колата (не беше карана 2дни почти )подадоха ми ток веднага запали,. Карам я 10км и спорам до магазина за авто части. Поръчам си аз акумулатор и викам чак да я приместя на сянка пак не пали. Слагам новия акумулатор всичко ок, но ми прави впечатление че напрежението към акумулатора варира плавно от 13,1 до 14,4!Като сложих новия акумулатор ми показа 70%заряд на ММI Минал съм 300км от вчера и днес заряда ми е на 100% През цялото време следя заряда през OBD то 13,1 до 14,4 Притеснява ме ТОВА.,че пада под 13,7 V за кратко може би ,но пада! През цялото време карам на Климатик, музика..  Но акумулатора си показва 100% на MMI. Престой. И пътуване над 2000км и се притеснява да не да има друг проблем?  Новият акумулатор е 1:1със стария като Ач(95)не е обучаван модула. Да предприемам ли нещо? 

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13.1 е малко

виж го без големи консуматори как е и мери с мултицет.  Ако пак пада значи не е наред алтернатора. Или шайбата му

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че зарядното напрежение пада за кратко до 13,1 волта не е проблем за акумулатора. След като през по-голямата част от времето го държи на 14,4 волта, акумулатора ще се зареди до 100%.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами и в движение забелязвам спад! Но до сега имам 400км вече, все а климатик, музика.. Да не би да е зареден акумулатора и за това да не да качва по високи стойности показва все 100%

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

52 minutes ago, Милчев said:

Ами и в движение забелязвам спад! Но до сега имам 400км вече, все а климатик, музика.. Да не би да е зареден акумулатора и за това да не да качва по високи стойности показва все 100%

 Преди 2 месеца и на мен ми се наложи да сменя батерията. Беше оригиналната Варта на 9 години. Взех същата Варта само, че с малко по-голям стартов ток. Казах си, не е необходимо да я кодирам тя е същата. Минах около 500км и нещо все ме чоплеше да премеря заряда. Беше от 13.5 до 14.9 в зависимост от включените консуматори. Видя ми се доста да зарежда почти 15в затова реших да я прекодирам. След кодирането зарежда 13.1 до 14.4в. Така, че според мен нямаш проблем със зареждането. В чужд форум бях чел, че с оглед на това, че батерията старее се вдига заряда за да я държи постоянно на 100%( не твърдя, че е вярно, но предполагам е така)

Редактирано от ivo totev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за сега ще я карам така, ако нещо почне да пада заряда ще ида да прекодират (като ги знам в ауди Стара Загора как ще ме засилят с няква дата и ми се отщява) Ако някой знае в околностите на С. Загора човек знаещ какво трябва да направи ще съм благодарен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това според мен е ролята на battery management system. Когато акумулатора е напълно зареден да свали волтажа и обратното да кажем след старт на двигателя има голямо количество изгубена енергия затова го повишава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прекодирай я първо, елементарно е:

Отделно, гаранцията на смислен акумулатор е малко утопична. Един път съм се борил с гаранция, и то на Exide... беше такава загуба на време, че щеше да е в пъти по-лесно да си купя нов (както мисля и стана накрая).

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 32 минути, Милчев написа:

Да, за това е ама как да убедя хората продали ми акумулатора,че,, тия коли са тъй"и да ми напишат гаранцията? 

 

Не искат да ти дадат гаранция за новия ли? Какво измерват с мултицета?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, не им харесват стойностите. Показва им когато мериха с мултицет 13,4-13,6V това директно върху акумулатора !

Редактирано от Милчев
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6 hours ago, Милчев said:

Да, не им харесват стойностите. Показва им когато мериха с мултицет 13,4-13,6V това директно върху акумулатора !

On 5/5/2016 at 7:22 PM, congo said:

При заверка на гаранцията трябва да имаш кабел под ръка за да включите тестов режим на генератора и да качи напрежението до 14.6V иначе го дъжи около 13 и доставчиците се мръщят.

 

 Ето го отговора от 1ва страница на темата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, благодаря колега, това го видях. Трудно ще стане това с кабела, но ще опитам. Имам програма на тлф Torque Pro (по - пълната версия) с нея дали мога да направя нещо. От нея гледам напрежението ама, това което пуща модула. Дали има и опция да се види директно генератора? А и друго, дали ще искат да примерят директно с мултицета на генератора за заверка на гаранцията? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом има батери мениджмънт може и да е нормално 13.1. Не съм запознат.

Но ако не го прави той, значи има проблем.

 

То излиза, че тия с батери мениджър нямат реле регулатор щом той управлява напрежението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, драмата днес приключи! След около 700-800 км (5дни) днес вече всичко си показваше в нормални стойности, явно толкова време му трябва на модула (поне при мен) за да се усети, че има нов акумулатор. Продавача на акумулатора вече доволен от показанията (13,8-14,1)завери гаранцията. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Като отвориш предния капак, по средата под чистачките има капаче с + на него, е за тази цел.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравейте,

Какво представлява пластмасата покрай акумулатора? Съответно има ли начин той да се свали скобата без да се сваля тя?
50674a6734b94347d553642a105b4e9b.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми показваше 60-70 % на MMI дисплея. Зареждх го и се учудих, че като го сложих пак толкова показваше.

Покарах малко и бързо се напълни на 100%. Нормално ли е това?🤔

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си го зареждал без да сваляш клемите (директно както е свързан към колата) би трябвало да покаже 100%. Ако си откачал клемите тогава компа няма как да "разбере", че акумулатора е зареждан и ще показва старите стойности (60-70% както в твоя случай) и ще ги вдигне до 100% като се покара малко.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...