Jump to content

бучене на мотора 1.9 tdi AVF


dakata 74

Recommended Posts

здравейте колеги, питането ми е следното

имам А4 1.9tdi 2003g PD avf motor, има страно бучене на мотора , гърнета и мека връзка- здрави, прочетох по форума за махане на пластмасата преди въздъшния филтър и се чува едно буботене , моля ви дайте инфо за проблеми касаещи това буботене, при по високи обуроти се чува като бучене.Ако някой е писал по подобен проблем дайте темата ,че не мога да намеря в форума. Благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

не ,колега . Тръгнах по мъките. Казаха ми за износен разпределителен вал , хубаво че бях при майстора като го проверихме - иначе бях изгорял с вал . Не е от него.

сега ми говорят за дюзи - по компа са си наред. Скоро ще ходя  в София да им сменям гумички и т.н. Изводи ,че няма майстори който да диагностират даден проблем и да го отстранят, всичко е на елиминация ( сменят и ако не е от това проблема към следващите измислени от тях проблеми  ) а знаете какви са разходите по този мотор. Та така с моя проблем ще ходим по "майстори " както казваше един мой приятел чешмеджий (ВИК майстори) докато не се реши проблема. Успешна и лека седмица , ако някой има добър майстор  по VAG , моля да сподели .

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега на бързай да се хвърляш в приключения с валове,клапани и дюзи.Първото нещо което трябва да  провериш са нитовете на кобилиците на разпределителния вал(които натискат дюзите).В края на всяка кобилица има по един алуминиев нит,ако някой от тези нитове е излязъл,там ти е проблема.Когато липсва някой нит,не се създава достатъчно налягане на маслото и от там не се пълни хубаво повдигачът,следователно не отваря и затваря хубаво клапана.Аз имах едно силно тупане от към филтърната кутия и аз като теб мислех за всевъзможни причини но се оказа точно това.Ето и снимка за какво говоря:

 

 

 

rocker-gallery-plug.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

подмяна с нова

благодаря за инфото tedyy, продават ли се тези нитове ,могат ли да се подменят. малко повече инфо за ремонта. иначе има логика в това  твърдение.ще проверя и ще пиша. още един път благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, аз също имам проблем с подобно бумтене от към кутията на филтъра. Вече повече от година е така. Това с нитовете е интересно, но не разбрах къде точно стоят. Когато сменях гумените опръстени на дюзите нямам спомен да съм видял такова нещо. Колега Teddy ще те помоля за малко по детайлна информация относно отстраняването на този проблем.Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,първо трябва да проверите  дали липсва някои от нитовете,те са общо 4 от двата края на двете кубилици.На снимката се вижда точно къде се намират.Трябва да намерите подобни по големина алуминиеви нитове и ги набивате в дупките,гледайте да влезнат плътно,така да се каже да ги запресовате.За жалост не мога да ви кажа точно от къде  да ги намерите защото аз не съм ги купувал,баща ми ги изрови от някаква кутия като ми каза че някога са ги ползвали да коват накладки с тях. Не си спомням 4 или 6мм бяха като дебелина но това ще го видите евентуално,просто трябва да потърсите и да импровизирате.В крайна сметка какъвто и подходящ материал да намерите за целта все ще свърши работа,стига да не е дъвка разбира се :hilezh:  Питайте ако още нещо ви интересува, за което не съм се сетил да ви кажа 

Редактирано от Tedyy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте отново, днес  нямах време за тези втулки на кобилиците но отстраних AGR клапана. колата стана малко по тиха но буботенето остана откъм филтъра.Ако колегата Teddy е прав колко и да са скъпи тези втулки не са по скъпи от един разп.вал. Затова трябва всеки който и с каквито проблеми да се сблъсква   да дава инфо за тяхното отстраняване и решение. Дано да стигнем до добър край.

Колега Teddy ще те помоля за малко инфо отностно цени ,начин на смяна  и  т.н.

колега Teddy .след смяната им мотора  спря ли да буботи???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,на първо време свалете капака на клапаните и се убедете дали наистина  проблема е в липсващите нитове.При мен се оказа точно това,дано и при теб да е така защото това е най-малкото зло.За цена на какво точно ме питаш?Иначе начинът на смяна е ясен,свалят се кобилиците и се набиват нитове в дупките,предполагам няма сам да го правиш този ремонт,всеки средно грамотен майстор би се справил,като след това задължително се регулират всички дюзи.При мен имаше едно тупане от филтъра като след това изчезна. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Искам да споделя че такова буботене имаше и моя AVF и няколко познати майстора ми казаха че е от хидравличните повдигачи, и бяха прави-смених ги и се оправи. Относно нитовете бяха изпадали по време на демонтажа на кобиличните валове но ми казаха, че са си ги върнали по местата. Старите повдигачи бяха омекнали и с лекота се стискаха с 2 пръста, и съответно клапаните не затварят на 100% и минава поток и се чува от филтърната кутия...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр.колеги , захванах се с изкопаването на канал в моят гараж. Затова ме нямаше няколко дни.

Ето как се  премахва AGR клапан.Отгоре има един  вакум маркуч който го изолирах, колата започна да върви по добре (може да е от внушение) ,грешки няма ,карам вече 1000км. Не съм нито софтуерно нито хардуерно отстранил въпросният клапан. Не си давайте парите 

по чешмеджйи  с лаптопи и програми на VAG групата. 

благодаря на колегата eckrimo, мисля че  и аз имам същия проблем . така го установих и аз  и смятам да карам докато не зъбуботи по силно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама сигурен ли си?

Преди 14 часа, dakata 74 написа:

здр.колеги , захванах се с изкопаването на канал в моят гараж. Затова ме нямаше няколко дни.

Ето как се  премахва AGR клапан.Отгоре има един  вакум маркуч който го изолирах, колата започна да върви по добре (може да е от внушение) ,грешки няма ,карам вече 1000км. Не съм нито софтуерно нито хардуерно отстранил въпросният клапан. Не си давайте парите 

по чешмеджйи  с лаптопи и програми на VAG групата. 

Интересно! Ама защо ли хората затапват механично и самият всмукатерен колектор?  Сигуррация са големи измамници.... А за  ЕГР клапата въобще не се притеснявай в какво положение е останала...кво ти пука дори при теб да е октанала затворена... другете с блокирал ЕГР да го дуфат. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Е не знам точно след колко,но и аз така бях направил и ми светваше чека,,,,съответно на ваг после ми показваше,че е от агр-а.Трябва да се изолира софтуерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
Преди 8 часа, Nikieva написа:

  Цитиране на предходно мнение! 

ша карам така ,като светне ще бутам на чешмеджите

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...