dakata 74 Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 здравейте колеги, питането ми е следното имам А4 1.9tdi 2003g PD avf motor, има страно бучене на мотора , гърнета и мека връзка- здрави, прочетох по форума за махане на пластмасата преди въздъшния филтър и се чува едно буботене , моля ви дайте инфо за проблеми касаещи това буботене, при по високи обуроти се чува като бучене.Ако някой е писал по подобен проблем дайте темата ,че не мога да намеря в форума. Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
netizen Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Незатварящ клапан? Износен разпределителен вал? Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 Залагам на клапан....моят му се скъса мембраната и така бучи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 16 Март 2016 Доклад Share Публикувано 16 Март 2016 за EGR клапан ли става въпрос? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 17 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Март 2016 за EGR клапан ли става въпрос, леко е омаслен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стилян Публикувано 27 Март 2016 Доклад Share Публикувано 27 Март 2016 Разбра ли от къде е проблема колега? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 не ,колега . Тръгнах по мъките. Казаха ми за износен разпределителен вал , хубаво че бях при майстора като го проверихме - иначе бях изгорял с вал . Не е от него. сега ми говорят за дюзи - по компа са си наред. Скоро ще ходя в София да им сменям гумички и т.н. Изводи ,че няма майстори който да диагностират даден проблем и да го отстранят, всичко е на елиминация ( сменят и ако не е от това проблема към следващите измислени от тях проблеми ) а знаете какви са разходите по този мотор. Та така с моя проблем ще ходим по "майстори " както казваше един мой приятел чешмеджий (ВИК майстори) докато не се реши проблема. Успешна и лека седмица , ако някой има добър майстор по VAG , моля да сподели . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 А колата върви ли добре,има ли тяга?При мен бучеше от докато не смених ваккум клапана на акутатора.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 28 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Колата върви много добре (пу,пу) да Я ЗАПЛЮЯ, има тяга ,пали от раз, гори градско 6-6.5l; извън 4.7-5.4l. Къде се намира този клапан? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kx3m Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Колега а меката връзка как я проверихте че е здрава? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 28 Март 2016 Доклад Share Публикувано 28 Март 2016 Колега на бързай да се хвърляш в приключения с валове,клапани и дюзи.Първото нещо което трябва да провериш са нитовете на кобилиците на разпределителния вал(които натискат дюзите).В края на всяка кобилица има по един алуминиев нит,ако някой от тези нитове е излязъл,там ти е проблема.Когато липсва някой нит,не се създава достатъчно налягане на маслото и от там не се пълни хубаво повдигачът,следователно не отваря и затваря хубаво клапана.Аз имах едно силно тупане от към филтърната кутия и аз като теб мислех за всевъзможни причини но се оказа точно това.Ето и снимка за какво говоря: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 29 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 подмяна с нова благодаря за инфото tedyy, продават ли се тези нитове ,могат ли да се подменят. малко повече инфо за ремонта. иначе има логика в това твърдение.ще проверя и ще пиша. още един път благодаря. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Gatev Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Здравейте колеги, аз също имам проблем с подобно бумтене от към кутията на филтъра. Вече повече от година е така. Това с нитовете е интересно, но не разбрах къде точно стоят. Когато сменях гумените опръстени на дюзите нямам спомен да съм видял такова нещо. Колега Teddy ще те помоля за малко по детайлна информация относно отстраняването на този проблем.Благодаря предварително. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 (Редактирано) Колеги,първо трябва да проверите дали липсва някои от нитовете,те са общо 4 от двата края на двете кубилици.На снимката се вижда точно къде се намират.Трябва да намерите подобни по големина алуминиеви нитове и ги набивате в дупките,гледайте да влезнат плътно,така да се каже да ги запресовате.За жалост не мога да ви кажа точно от къде да ги намерите защото аз не съм ги купувал,баща ми ги изрови от някаква кутия като ми каза че някога са ги ползвали да коват накладки с тях. Не си спомням 4 или 6мм бяха като дебелина но това ще го видите евентуално,просто трябва да потърсите и да импровизирате.В крайна сметка какъвто и подходящ материал да намерите за целта все ще свърши работа,стига да не е дъвка разбира се Питайте ако още нещо ви интересува, за което не съм се сетил да ви кажа Редактирано 29 Март 2016 от Tedyy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 29 Март 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 здравейте отново, днес нямах време за тези втулки на кобилиците но отстраних AGR клапана. колата стана малко по тиха но буботенето остана откъм филтъра.Ако колегата Teddy е прав колко и да са скъпи тези втулки не са по скъпи от един разп.вал. Затова трябва всеки който и с каквито проблеми да се сблъсква да дава инфо за тяхното отстраняване и решение. Дано да стигнем до добър край. Колега Teddy ще те помоля за малко инфо отностно цени ,начин на смяна и т.н. колега Teddy .след смяната им мотора спря ли да буботи??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Как точно отстрани АГР клапана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedyy Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Колега,на първо време свалете капака на клапаните и се убедете дали наистина проблема е в липсващите нитове.При мен се оказа точно това,дано и при теб да е така защото това е най-малкото зло.За цена на какво точно ме питаш?Иначе начинът на смяна е ясен,свалят се кобилиците и се набиват нитове в дупките,предполагам няма сам да го правиш този ремонт,всеки средно грамотен майстор би се справил,като след това задължително се регулират всички дюзи.При мен имаше едно тупане от филтъра като след това изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eckrimo Публикувано 29 Март 2016 Доклад Share Публикувано 29 Март 2016 Здравейте колеги. Искам да споделя че такова буботене имаше и моя AVF и няколко познати майстора ми казаха че е от хидравличните повдигачи, и бяха прави-смених ги и се оправи. Относно нитовете бяха изпадали по време на демонтажа на кобиличните валове но ми казаха, че са си ги върнали по местата. Старите повдигачи бяха омекнали и с лекота се стискаха с 2 пръста, и съответно клапаните не затварят на 100% и минава поток и се чува от филтърната кутия... Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 2 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 2 Април 2016 здр.колеги , захванах се с изкопаването на канал в моят гараж. Затова ме нямаше няколко дни. Ето как се премахва AGR клапан.Отгоре има един вакум маркуч който го изолирах, колата започна да върви по добре (може да е от внушение) ,грешки няма ,карам вече 1000км. Не съм нито софтуерно нито хардуерно отстранил въпросният клапан. Не си давайте парите по чешмеджйи с лаптопи и програми на VAG групата. благодаря на колегата eckrimo, мисля че и аз имам същия проблем . така го установих и аз и смятам да карам докато не зъбуботи по силно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Така ще ти запише грешка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Ама сигурен ли си? Преди 14 часа, dakata 74 написа: здр.колеги , захванах се с изкопаването на канал в моят гараж. Затова ме нямаше няколко дни. Ето как се премахва AGR клапан.Отгоре има един вакум маркуч който го изолирах, колата започна да върви по добре (може да е от внушение) ,грешки няма ,карам вече 1000км. Не съм нито софтуерно нито хардуерно отстранил въпросният клапан. Не си давайте парите по чешмеджйи с лаптопи и програми на VAG групата. Интересно! Ама защо ли хората затапват механично и самият всмукатерен колектор? Сигуррация са големи измамници.... А за ЕГР клапата въобще не се притеснявай в какво положение е останала...кво ти пука дори при теб да е октанала затворена... другете с блокирал ЕГР да го дуфат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Преди 1 час, Nikieva написа: Така ще ти запише грешка! след колко време или км . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikieva Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Е не знам точно след колко,но и аз така бях направил и ми светваше чека,,,,съответно на ваг после ми показваше,че е от агр-а.Трябва да се изолира софтуерно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dakata 74 Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 (Редактирано) Преди 8 часа, Nikieva написа: Цитиране на предходно мнение! ша карам така ,като светне ще бутам на чешмеджите Редактирано 3 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване