roadfucker Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Здравейте колеги, Наскоро си купих а6 3.0тди 2006, но забелязах след това, че когато пуснеш по инерция колата и оборотите паднат до 1200 вместо да свободи или да свали скорост тя остава на тази и почва едно халцане 1200-900-1200 оборота. На диагностика не дава грешки в кутията и параметрите и са в норми. Някакви съвети или мнения какво да се прави? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sokolchev Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 на мен за този симптом ми казаха че ми е тръгнал втория съединител,само че при мен съвсем леко се мести стрелката,но пък ми влиза в авариен режим ако не успее да превключи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 (Редактирано) Имаше тема по проблема с разисквания на дълго и на широко. Потърси я в раздела, мисля даже е в първите 20-30. Иначе ако помня добре, проблема беше в хидротрансформатора. Редактирано 3 Април 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 При хидро има и претрисане. При всяко превключване на по ниска скорост ли го има този ефект? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Предлагам всеки да си отвори една тема със заглавие регистрационния номер на колата и да си споделя проблемите на колата. Естествено трябва да се отговаря бързо. Нужда от четене на предни теми няма. Тъкмо мислих да пусна една че ми светна лампа на таблото, но долях течност за чистачки и изчезна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roadfucker Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Колега предната тема приключи с ремонт на хидросъединител.... Но нокой от вас не даде коректна оценка, момчето каза в сервиз, че са му го сменили и всичко е ок, но дали е било само това кой знае.... Така че чета аз темите спокойно. Да колега, като почна пробите от 6та надолу, стигам до 2ра и на всяка си е абсолютно едно и също. Претрисане няма, превключва идеално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Broom Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 А на празен ход като подеш газ и отнемеш има ли това играене на обороти? Пробва ли да спреш моторчетата на вихровите клапи и дали има разлика? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 И при мен е така , сигурен съм че хидрото е за ремонт. Въпросът е покрай него какво други ще излезе Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roadfucker Публикувано 3 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Откъде си сигурен, кой диагностицира този проблем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 3 Април 2016 Доклад Share Публикувано 3 Април 2016 Това си е чест проблем, особено при бмв-тата с по-голям въртящ момент със същите кутии. В Джемини 4 бяха категорични , после и Стефан каза ,че е хидрото. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roadfucker Публикувано 4 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 4 Април 2016 Щом той е казал!;) Другата седмица ще го посетя и аз. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tipp Публикувано 8 Април 2016 Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 (Редактирано) И мен ме засилиха по симптомите, че е хидро ама си викам абе то и блъска я да сменим масълцето и поръчах от EBay дори ZF LIFEGUARD FLUID 6 , а не ZF LIFEGUARD FLUID 8 щото нямаше кой да ми прави адаптацията ако се наложи и другите дивотии та изкарахме 6 литра старо масло сменихме филтъра измихме хубаво хидро блокът 6 литра ново масълце и колата заспа от тогава. Няма вибрации няма ритане няма нищо.Акъла ми го даде един португалец дето се занимава само с BMW -та и каза че кутията е много подобна на BMW E60 530i и на тях уш била доживотна ама се сменя маслото.. Само ми каза че след 30 000 км е хубаво отново да сменя маслото защото имало и старо останало и след втория път да съм забравял за кутията. Редактирано 8 Април 2016 от Tipp Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
roadfucker Публикувано 17 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 17 Април 2016 Проблемът решен! Благодарност на kpematop! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) Преди 11 часа, roadfucker написа: Цитиране на предходно мнение! Би ли споделил малко повече? Редактирано 18 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Колеги, не е лошо като отваряте такива някакви теми със супер общо заглавие, тип "Проблем в еди-си-кво" и след като после се включат сума ти други колеги търсещи какъв точно е този път проблемът, дали се повтаря, дали е разискван вече и т.н., накрая все пак да споделите какво точно се е оказало и как евентуално е разрешено. Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Ми аз за това пиша, че си има теми, в които се обсъждат тия работи ама всеки си купил някъв милионник идва плеска 10 теми за една седмица за най-баналните и стандартни проблеми на разпада си, някой се излъже да му отговори, сглоби колата да върви и ай чау И следващия пак отначало. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 И аз имам проблем със моята кутия, забива между 3и4 и дава гре6ка P0783. Това е соленоид за превключване между 3и4. Двама майстори вече се произнесоха че е за ремонт, и даже единия каза цена от 3200 лева. Сменят всичко вътре и със 1 година гаранция, а другия не каза цена. А колата иначе си върви на другите скорости, дайте съвет! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Съвета ми е следния - плати си ремонта и ще ти оправят скоростната кутия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 4 Май 2016 Доклад Share Публикувано 4 Май 2016 Ами май ми се струва скъпичко, апък и не е умряла на цяло деда знам да не ме излъжат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Еми иди при някой доказан - Коко ги лекуваше тия кутии май виж из темите и да ти даде второ мнение ама тръгне ли кутия са си 2-3хил изваждане Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan2256 Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Ами май май така ще стане накрая ама поне ремонта да е качествен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 5 Май 2016 Доклад Share Публикувано 5 Май 2016 Прочети внимателно тая тема: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване