Jump to content

По какво се познава износен синхронизатор


val111111

Recommended Posts

Здравейте.Преди месец взех от Полша кола A6C4 Quattro. От няколко дни трудно включвам първа. За да я включа трябва да задържа педала на съединителя натиснат за 4-5 секунди и тогава включва по лесно. Когато сменям от първа на втора много бързо прехърква. Другите скорости са добре. Нивото на маслото в кутията е добре. Някои колеги казват че може да е съединител но имам още една такава кола но на предно и на нея съединителя като беше на свършване взе да отделя най отгоре.На тази отделя по средата.Също така ми направи впечатление че лоста се движи малко по стегнато.Махнах маншона но не виждам някакви видими износвания по пластмасовата ябълка.Педала на съединителя е по твърд от на другата ми кола.Когато задържа натиснат педала перва влиза по лесно.На какво се дължи това.....съединител,синхронизатор или друго.Препоръки за сервиз или правилна диагностика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съединител или някоя помпа си е заминала,това като за начало,най вероятно и задна влиза трудно.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених маслото на скоростите на моята и имаше балкан разлика. Старото излезна черно и като гъстота нямаше нищо общо с новото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а какво масло за тази кутия.Аз съм шофьор и в  момента съм в Германия колата е при мен. Ще видя какво ще препоръчат в сервиза където поддържат камионите.Дано да е от маслото.Ако проблема е в него не трябва ли да имам проблем и на другите скорости а не само на първа.Ще пиша за резултата когато имам интернет

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен преди смяната на съединителя често не искаше да включи първа на място, пускаш съединителя и пак и така 4-5 пъти понякога. Понякога без проблем. Движи ли се леко колата няма проблем.

 

На първа и задна май няма синхронизатори.

 

Маслото не е лошо да се смени. Сложи кастрол, не помня модела. С евтино масло ще имаш проблеми.

 

За маслото по-скоро да е проблем, ако е малко, а не до смяната.

Редактирано от mshbul
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Днес смених маслото и няма разлика.първа пак влиза трудно.маслото е castrol 75/90 GL4.Когато се прибера в България ще трябва да се сваля кутията за да се види дали проблема е в нея или в съединителя.някой да даде съвет за сервиз за да не сменям примерно само съединител пък той проблема да се окаже в кутията

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Източи 0,6л. от маслото и долей 0,5л за автоматични ск. кутии D4 ATF +100 мл. фюлеринова добавка.

Ефекта е потресаващ.

Има една малка подробност. Ако ти е протекла семерината на ск. кутия или на двигателя от към съединителя и влиза масло при самия съединител, феродовия диск започва да залепва в маховика и притискателя. Първа започва да влиза много трудно. За сметка на това на 4-та, 5-та и 6-та приплъзва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...