Jump to content

1.9 тди на стереоиди


Recommended Posts

Преди 3 часа, united_17 написа:

Ще започна от генерацията ....Ще се прави в Бургас. Неръждавейка .....

Генерацията я остави за последно .... Щом няма да отваряш мотора, почни от турбина, турбопътища, кулер и т.н

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 54
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Меката ми връзка е много зле трябва да се сменя, за това ще направя направо цялата генерация, че ме дразни да фъщи и да не върви...

Аха, добре тогава няма да бързам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес седнахме сериозно с един приятел монтьор пред компютъра с лист и химикал, започнахме да търсим части и да смятаме цените. Оказа се, че ми трябват към 3000 лв за да я докарам до към 200 коня и то без да вклщчваме дребните проблеми, които ще излязат по време на работата. Решихме че не си заслужава да правя този мотор. Зимата може да си купя нещо по-мощно и него да засиля. Засега ще отделя към 400-500 лева да стигна до към 130-140 коня. Решил съм се на следните леки "подобрения" по колата. Ще махна катализатора и крайното гърне и на местата им ще има черна тръба. Заводския кулер ще го изкарам някъде челно, но зад бронята, че е много грозен :D (тази малоумна идея сам я измислих не знам дали ще има ефект), ще затапя ЕГР-а и още някои джунджурии... Накрая - ТСТ Варна... И това ще е прословутия проект...

Редактирано от united_17
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само ще я чипосваш, спести си нервите, труда, усилието и парите...минал съм го тоя път, само че с друга кола...слагай и единия чЕп и генерация и я карай така...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И без генеразия е същото. Слагай чип и свиркай. Генерация и кулер са още толкова пари, че даже и повече, а ще докарат 5-6коня и то под съмнение...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако намериш хубави разпръсквачи от 110hp-то, на тънка цена, пак ще има осезаем ефект особено с комбинация с чипа...казвам го защото навремето слагахме на AHU директно от AFN разпръсквачи, срещу цената от 50лв за 4-рите разпръсквача, като човека още си кара с тях. После и на реното си слагах директно същите 0.205um от голф 4 110hp на меган 1 1.9дти-то такива...има осеазаем ефект, ама и пушилката се вдига повече :D
Съгласен съм с колегата че и от генерация няма много смисъл, освен ако не те кефи да ти бръмчи главата...

Редактирано от Lenin89
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генерацията няма са я правя от началото до края, а само ще заменя кутията на катализатора и крайното гърне с тръби към 50тина лева ще ми излезе. За дюзи от 110 днес се сетих, на оферта са ще ги добавя в списъка. А от доста време карам с пукнат кулер, тъй ли иначе ще го сменям, има ли смисъл да слагам по-голям ? И някакви идеи за по евтин вариант на пътища за да изкарам челно кулера...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без крайно гърне те спират от движение на секундата,ако те спрат за проверка.

Всеки сам си преценя бюджета ,ама тръгне ли се с икономии ,не е добре работата.

и какво се разбира под евтин вариант за пътища ?

До колко пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам никаква представа, но мисля, че със заводско турбо няма смисъл от силиконови пътища, продават ли се гумени като заводските, че аз не успях да намеря? И още един въпрос-карал съм с пукнат кулер от както взех колата, освен загуба на мощност, някакви фатални последствия може ли да има по колата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както казах кулера ми е пукнат, така или иначе ще купувам нов, има ли смисъл да взема от а3 131кс тоѝ по-голям ли е? Питам защото цените им са близки ако ще има някакъв ефект да търся такъв. за напасватето мисля, че ще го измисля...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги започнах работа по колата. Засега целта и 130-40 коня със сток кутия, съединител и турбо. Тази седмица махнахме катализатора и пустахме тръба ф60 от турбото до към средата на генерацията. В средата ще остане заводското ф55. Другата седмица махаме крайното гърне и ще сложим един резонатор с накрайник. Освен това си харесах челен кулер от бмв 320д, ако не се отрази на вървежа, то поне ще изглежда добре колата с челен кулер... Притеснява ме само да не дойде голям и да спъне колата. Това е засега, другата седмица пак ще пиша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на колегата, че ще спамя в темата му но не ми се пуска нова за един въпрос.

 

GT1749VA от пасат 5.5 PD ще пасне ли без фланец, без промяна в маслената магистрала и тръбата от кулера на A4 AFN, в смисъл plug & play ли е, защото чета противоречиви мнения?

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не,с разпръсквачите идват другите бели.маховик  и тн,всъщност има едно преправяне ,колегата по горе е прав ,преправя се ст  част при връзката с маркуча за високо налягане,при пасата е на бърза връзка ,аз я отрязах и заварих от  обикновена vnt 15,беше отдавна и съм забравил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята ще я продавам и не мога да режа от нея. Някаква идея как да го направя?

Ако взема тръбата до кулера от пасата - дължината и отвора долу съвпадат ли?

Sent from my HTC One S using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо? Не е като да има страшно развитие в тази тема или да се случва нещо интересно. 

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм пуснал темата за да ти е интересно на теб. Пуснях я да задавам въпроси докато си правя колата. Извинявай, че нямам 5000 бона за да правя кола, която да ти е интересна на теб, но въпреки това имам мерак и с малкото пари, с които разполагам ще си я направя да върви прилично. И пак казвам, темата я написах за да си задавам въпросите, понеже това са ми първите стъпки в тая сфера, а не за да е интересна на някой друг.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...