Jump to content

Климатроника не тръгва


Audi-Club Bulgaria

Recommended Posts

Колеги,днес ходих да ми заредят системата с фреон.И по време на процедурата установяваме,че при натискането на бутона със снежинката нищо не става,натискам пускам и снежинката не си остава ами гасне съответно неможе да тръгне компресора.Майстора изкара едни схеми гледа и след малко пробва да види дали съединителя на компресора действа.Оказа се,че действа гледа датчиците дава ги на късо няма проблем обаче снежинката не се появява нито при натискането си остава и да задейства компресора.На мен на климатроника ми показа 3 грешки свързани с климатичната инсталация.Едната е,че датчика за високото налягане е отворен,другата е,че датчика за външната обкръжаваща температура отпред е постоянно отворен и последната е датчика за температурата на охлаждащата течност на двигателя.Според вас има ли възможност заради някой от тези датчици да не иска да тръгне климатика.Като майстора твърди,че датчика за високото налягане си е отворен и само затварял,когато станело прекалено високо налягането и това не било грешка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам какво е положението при климатрониците,но при обикновените,заводски климатици,тоя пресостат за високо налягане е постоянно затворен и ако налягането се повиши над безопасна стойност,отваря веригата на съединителя на компресора и той спира.Пробвай да замостиш всички датчици,които дават "отворена верига" и би трябвало да подкараш компресора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще започна направо да ги сменям един по един.Първо ще сменя синия температурен.Интересното е,че при мен са 2 единия ми е на тройника а другия е на единия маркуч на радиаторчето на парното.И още нещо как да разбера дали датчика,който се намира под филтъра на купето до клапата работи адекватно.И може ли същия да се смени без да се налага да свалям таблото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този датчик под филтъра на купето е за външната температура.Той,а и всики останали датчици във веригата на компресора се проверяват елементарно с мултицет.Мериш между крачетата им дали има затворена верига и ако някъде покаже,че няма верига,значи този датчик е отворил веригата на компресора или поради дефект в него,или поради сработването му заради проблем в климатичната система.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо си изчисти грешките в блока на климатроника и може да заработи. Важен е т-датчика за външната температура защото ако отчита под 5С няма да позволи пускането на компресора (ще гасне снежинката).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвах да ги изчистя с Ваг-Ком обаче грешките в блока на климатроника си остават.Ако има някой начин как да ги изчистя от там,който не го знам би ли споделил този датчик под филтъра как се сваля мога ли да я извърша тая процедура като махна филтъра или трябва да се сваля специално таблото заради него?А и проверих,че цената не му е малка 53лв с отстъпката и то с поръчка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Провери другите неща за които ти отговорих на ЛС и пиши за резултатите в темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок малко да ми остане време и ще ги проверя Само да те попитам на всяка букса на датчиците става да направя мост и с мултицета да прозванявам на буксите на климатроника нали така.Иначе вчера мерих старите датчици,които смених и на омовете даваха около 1.04-1.12 ома.Според мен са били функционални.И забелязвам,че когато натисна бутона за рециркулация в купето вакума щтрака,но клапата не затваря

Sent from my D5803 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много вероятно проблема да е в спойките на климатроника. Миналата седмица имаше А4 със същите грешки и се оправи с презапояване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И така проверих за спукани спойки на климатроника.Всичко ми се видя наред.Нямаше и прекъснати писти след главоблъсканица реших да си включа буксите на управлението и запалих колата за тест пробвах не включваше компресора и реших за си го сглобявам.При последния опит климатика тръгна,взе да духа студено компресора въртеше.Повторен опит спиране от бутона и пускане пак включи.Реших да загася колата и да я запаля и пак засечка не тръгна.И сега не знам към къде да се насоча?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...