pirata71 Публикувано 7 Април 2016 Доклад Share Публикувано 7 Април 2016 Колеги,от няколко месеца чета тук и много съм доволен от информацията,която получавам.Затова реших да споделя как се сменя брава на дясна пасажерска врата,заради обичайният проблем със микрета.Доста се чудих дали сам да разглобявам или да ходя при майстор,но се престраших и се оказа ,че когато бавничко и с акъл го правиш се получава!!Досега ме спираше това ,че цялата рамка си мислях ,че трябва да се извади заедно със стъклото,но се оказа ,че няма нужда!!! Най напред двата проблемни болта,които не се развиха нормално и се наложи да си разпробия 3-4 мм ,по този начин,от жегата и с клещи с второ рамо се разхлабиха.Едва тогава почнах да махам кората,а болтовете оставих за накрая,но вече знаех ,че там няма има изненада!! Двете винтчета се развиват Следва копчето за прозореца В отворчето с малка отверка само се бута щипката Вадим бутона,буксата разкачаме,дърпаме кората нагоре и Откачаме жилото на вътрешната дръжка Останаха още 3 букси ,откопчаваме от държачите и си разкачаме.Тука няма изненади,няма как да ги объркаме после,всяка си е различна и си влиза където трябва. Вече можем да извадим внимателно кората и ето вратата как изглежда Двата болта ,които държат ключалката не са ни проблемни вече,знаем ,че са готови,жилото на вътрешната дръжка е откачено,но трябва да откачим лостчето хванато за механизма на външната дръжка.Ако извадим рамката със стъклото ще стане лесно,но може и без да се вади С по голяма и дълга отверка натискаме тази контра,която слиза надолу и виждаме лосчето ,което някакси трябва да извадим от леглото му.Аз не успях преди да развия двата болта ,които разпробих,бравата падна малко надолу и се отвори място да бръкна с по малка отверка за да освободя лостчето Тази букса не помръдна на лекия ми опит да я разкопчея и затова когато измъкнах бравата,която излезе много лесно(има достатъчно място) Я ЗАВЪРТЯХ и видях,че от вътрешната страна с малка отверка да подпъхна за да освободи и да излезе!!!!! Прехвърлих жилото и лостчето на новата брава и по обратният ред сглобих.Използвах старите леко разпробити болтове,но ако искате си ги сменете с нови .Аз просто със дрелката и със същото свредло си напънах малко да стегнат!!!Бравата купена от морга сменена.Проблема ми не се реши за съжаление.При отваряне на вратата не светват плафони купе,осветление под жабката,осветление на самата врата.Четох във форума за а4 има информация,но за а6 буксата на бравата не знам кои пинове да окъся за да тествам къде е проблема.Предният ден на задна дясна врата извърших същата процедура и там нещата се решиха.Всичко си проработи след смяна на бравата!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pesha Публикувано 7 Април 2016 Доклад Share Публикувано 7 Април 2016 Все пак е имало нужда от маистор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mountebank Публикувано 8 Април 2016 Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 А кабелите в маншона провери ли? Sent from my K920 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 8 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 Разбира се ,че от майстор има нужда,защото и те хляб трябва да ядат,но гледам да си спестя поне малко парични знаци:)))За 4 месеца съм ги нахранил за над 2500лв.Останаха още куп неща за правене и гледам такива дреболии сам да си ги оправям.Нали това е идеята на тези форуми-да получим информация как в домашна обстановка да си свършим малки дребни ремонти.Че не светели вратите едва ли е проблем,който е на 1 място!!!Колата имаше проблеми и във четирите врати.Шофьорска врата плаче за смяна на водачи на стъклото,задна лява пък въобще не сваля и вдига стъклото с никой бутон,предна дясна,която описах не реагира не пали осветление и задна дясна единствено успях да поправя със смяна брава!!! Самата смяна вчера ми отне 1 час време и бе направена ей така от интерес дали ще се получи.Бравите купени на символична цена от морга.Сега мисля да махна кората за 3 мин и да откача буксата.Питам се ,на кои пинове да сложа мостчета да видя нещо дали ще пресветне.Примерно 1и2 плафон,2и3 осветление и така....Светне ли нещо, ще знам ,че проблема е във бравата и почвам разглобяването и за да стигна микретата.Ако ли не, продължавам веднага с проверка кабелите в маншона,после проверка слаби връзки комфорт модула.....Както писах по горе 3 врати имам за разглобяване и ако не мога сам естествено ще се ходи на майстор!!!!! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 8 Април 2016 Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 Аз па не мога да разбера каква е логиката да смениш един износен елемент с друг? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 8 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 Е па нема нов елемент .ако имаше нова брава от некъде да бих я сложил.Ти четеш ли изобщо какво пиша??????На задна врата си тръгна идеално,ама на предната йок:)Ай като не знаеш и не си чак да помогнеш не се обаждай:) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angelpleven Публикувано 8 Април 2016 Доклад Share Публикувано 8 Април 2016 (Редактирано) Нов елемент има и струва 6-7лв,в нашия форум не знам дали някой предлага при братовчедите VW има със сигурност. Редактирано 8 Април 2016 от Angelpleven Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aleksiev Публикувано 9 Април 2016 Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 Пич ,шанса да си купиш от морга работеща брава е 50 на 50,а шанса да умре работещата в рамките на следващите няколко месеца е същия.Послушай колегата и си смени само микретата,след което правиш проба и ако не работи отново,отваряш бравата и припояваш вътре спойките. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 9 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 Алексиев напълно си прав.В случая двете брави ми ги подариха с куп други части и разбира се ,че това което следва е точно това ,което си написал.Отремонтиране на двете извадени брави,смяна микрета.За задна вече знам ,че проблема е точно такъв,резервната си тръгна перфектно.Друг е въпроса ,колко ще работи!!!Идеята на моя пост е ,че бравите могат да се извадят без да се налага изваждане на цялата рамка със стъклото.Цялата рамка на вратата ще вадя на предна лява,заради смяна водачи на стъклото.Има един майстор във Варна-Бай Марин-жилото му викат.Инвалид е човека,трудно подвижен,но е голям майстор.Работи в гараж в Трошево,.Има си водачи човека за всякакви автомобили,но трябва да му занеса разглобена рамката.Искаше ми се да окъся пиновете на буксата на бравата,но без информация от електричар не смея,да не изгоря нещо..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 9 Април 2016 Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 Кой бил в час, кой не... Не слагай брава втора ръка! Не си струва хамалогията по разглабянето. Микрета се продават на доста места, ако искаш мога да ти дам линк от продавалник. На предната кола ги сменявах. На 5та врата не е като на другите врати доколкото си спомням. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pesha Публикувано 9 Април 2016 Доклад Share Публикувано 9 Април 2016 Човека си знае неговото прави двойна работа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 10 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 Всеки си знае възможностите.....Не ми се разглобяваше брава досега,но намерих едно видео и по него мисля да започна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pirata71 Публикувано 10 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Април 2016 (Редактирано) Разглобява се по този клип,като има разлика накрая.Нашите на ауди са с щипки и не се вади пружината(кривата на тел подобна),а се откопчават щипките.Те са две пласмасови ще ги намерите лесно.Имам снимки,но лимита ми свърши за качване на файлове.Разглобяването е безпроблемно,няма как да се разхвърчат разни елементи и да не може после да се сглоби:))))))На първа снимка е показана метална щипка,която откопчавате и под нея се намира микро ключетоПри мен едното микре е изправно,другото е счупено.Ексцентрика ми е лошо надран и затваря веригата постоянно на предна лява брава .Снимките са на двете микро ключета на двете брави,задната ми ,която подмених се оказа счупено микре,а на предната микрето е здраво с нарушена изолация проти в прах и влага.Самото микре си работи перфектно!!!Това означава,че явно плафони и осветление са светели и при затворена врата дълго време,което е наложило някой малоумник да прекъсне веригата някъде другаде...........Ще се търси.... Редактирано 10 Април 2016 от pirata71 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Понеже и аз имам същия проблем, който искам да разреша много силно. Искам да попитам дали съм разбрал правилно. Въпросните микрета са тези ключета с цъкащо бутонче, които се намират в бравата и висят на син и червен кабел? Не е удачно да се смени цялата брава с друга втора ръка, а да се вземе ново ключе и да се смени това в нашата брава? И всичко би трябвало да е ОК? ПС. До колегите, които казаха, че това ключе може да се вземе от форума или продавалник, може ли да ви помоля за линкове защото ми трябват две? И различни ли са при различните модели и години? На мен ми трябва за A6 C5 99г? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 http://olx.bg/i2/ad/mikro-klyuche-ta-za-levi-i-desni-vrati-na-vag-avtomobili-ID5sFMs.html#:69a0894534 Заповядай колега. Има значение за лява и дясна врата, на 5-тата врата е друго микрето. До колкото знам няма значение годината(поне на 3 коли с различни години и марки съм сменял и са били еднакви). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 (Редактирано) Благодаря колега! Тези изглеждат доста различно от тези на клипчето по-горе и от тези от снимките на колегата (който ако не се лъже също кара C5). Май е по-вероятно да са тези - http://olx.bg/ad/mikro-klyuche-burgess-za-dyasna-vrata-vag-vw-seat-skoda-ID5FqtQ.html#0146d6bdd7 Какво ще кажете? ПС. Странното е, че на тази обява пише " за дясна врата", а на мен ми трябва за шофьорската, дали това значи, че на всички врати са различн и първо трябва да разглобя да го видя и след това да поръчам? Редактирано 19 Април 2016 от mitko.be Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
T.S.A. Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 (Редактирано) На 19/04/2016 at 6:59, mitko.be написа: Цитиране на предходно мнение! Да,тези са ключетата колега! Човека има и за дясна врата . Редактирано 24 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 19 Април 2016 Доклад Share Публикувано 19 Април 2016 Микретата които съм ти показал са същите. Просто нямат запоени кабели и трябва да се махне металната пластинка което е елементарно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitko.be Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 (Редактирано) На 19/04/2016 at 20:52, TiL написа: Цитиране на предходно мнение! Като принцип на действие най-вероятно са. Но имат няколко разлики по външния вид и тъй като не съм се захващал с тази манипулация се чудя дали по-евтините ще ми свършат работа, че нещо 17лв за такова ключе....... Тези от линка на колегата TiL имат по-голяма "пъпка", някакви пинчета от долната странта и двете стърчащи коносовидни пластмаси (където на оригиналното са бели, а на другите черни) изглеждат по-дълги и по-разделечени. Ако служат за захващане или закрепяне да не се получи така, че да не стане работата? Редактирано 24 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TiL Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Ми вземи си и от двата вида и пробвай. Аз преди две години слагах подобни микрета от по 6лв/бр. С поялника разтапях въпросните крачета в горния край и ги сплесквах за да се захванат. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
teac Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Ето това са точните ключета: http://olx.bg/ad/mikroklyuche-za-vrati-bravi-bagazhnik-vw-audi-skoda-seat-vag-mikro-ID4XXCA.html Не изглеждат като оригиналните но вършат даже по-добра работа от тях. Не махайте металното лостче, то предпазва пъпката от износване. Слагал съм ги много пъти, до сега не съм имал проблеми. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stiliboy Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 Колеги и аз да попитам нещо. При мен като отключа колата и отоаря шофьорската врата и след това я затворя след известно време колата се самозаключва. Все едно не ми отчита че вратата е била отворена, но пък плафоните като отворя вратата светват. Възможно ли е това да е от микрето или е от нещо друго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 26 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 26 Октомври 2017 При мойта като отключа и отворя вратата и си сядам затварям и ако не дам на контакт май около минута и се заключва сама. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Това с фабрична аларама ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 31 Октомври 2017 Доклад Share Публикувано 31 Октомври 2017 Не нямам аларма,мисля че има такава кодировка за сигурност май която искам да махна но не ми се занимава,свиква се Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване