герги Публикувано 8 Май 2016 Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 Помпата на хидравликата,може да я свалиш без да сваляш или разкачаш маската. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 8 Май 2016 Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 Трябва ти звездогайчен ключ /ако не се лъжа номер 15/, за да откачиш пистовия ремък и това е без да разглобяваш преди това нещо, а само да го охлабиш като с ключа върнеш обтяжната ролка на ремъка! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SCHwabata Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Погледнах и в YouTube 2 клипа, както казваш, та определено ще се размина с махането на маската. Благодаря за информацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drllxr Публикувано 22 Юни 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Юни 2016 При мен проблема се реши. Смених перката на охлаждането със целия й модул и радиатора на охлаждането, тъй като имаше дефект. Благодаря за отговорите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drllxr Публикувано 10 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Малко да повдигна темата. Сега уж всичко работи както трябва, но в купето не е толкова хладно, колкото трябва. Наляганията на компресора са наред, но едвам докарва до 10 градуса въздуха от духалките, Дайте някаква идея накъде да продължавам? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Би било добре и да се смени дехидратора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drllxr Публикувано 10 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Извинявам се за невежеството, но какво представлява това и къде се намира? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 Дехидратора е филтър,който обира влагата,а този който ще ти го смени знае къде се намира. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 10 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 10 Юли 2016 (Редактирано) Има една тема за климатичната система в Рено форума, която е много полезна: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=44548.0 Първите няколко страници от темата са смислени откъм информация. След това темата е позасрана с коментари, но при четене лесно се отделя "зърното от плявата". Редактирано 10 Юли 2016 от Docho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 (Редактирано) На 10.07.2016 г. at 12:44, Docho написа: Би било добре и да се смени дехидратора. Най добре преди да сменяш излишни неща си смени капилярката и си почисти радиатора и ще усетиш положителния ефект ,защото капилярката е преди акумулатора(дехидратора) и боклуците се събират в нея. Редактирано 11 Юли 2016 от arsenal88 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 11 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Никога не е излишно да се сменя дехидратора, това е консуматив! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drllxr Публикувано 11 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 11 Юли 2016 Преди 7 часа, arsenal88 написа: Капилярката е сменена, радиаторите са почистени, даже единия е сменен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
arsenal88 Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 (Редактирано) Преди 19 часа, drllxr написа: Цитиране на предходно мнение! виж да не ти е намалял фреона ,игличките са проблемни възможно е от там да поизпуска Редактирано 12 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drllxr Публикувано 12 Юли 2016 Автор Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 (Редактирано) На 12/07/2016 at 8:55, arsenal88 написа: Цитиране на предходно мнение! След смяната беше се загубило известно количество фреон, което сега е допълнено. Сега забелязвам, че когато духа на ниска степен, охлажда добре, но когато е на висока степен става марна струята.Остава само дехидратора да сменя, но сега нямам време да оставя колата на сервиза. Редактирано 13 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 А какво е "марна струя", че и в тълковния речник я няма? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Docho Публикувано 12 Юли 2016 Доклад Share Публикувано 12 Юли 2016 (Редактирано) Преди 15 часа, plamenof написа: Цитиране на предходно мнение! Марна означава хладка, т.е. нито топла, нито студена...доколкото знам значението на думата. Редактирано 13 Юли 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
drllxr Публикувано 9 Август 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Август 2016 Така.....След поредна проверка на климатичната система, се оказа, че капилярката беше задръстена и след почистването вече имам духащ нормално климатик. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
герги Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 Каква е тази капилярка, и как се почиства? На мен ми смениха дехидратора, но имам чуството, че не духа достатъчно студено. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
plamenof Публикувано 10 Август 2016 Доклад Share Публикувано 10 Август 2016 (Редактирано) Капилярката се намира в едната тръба пред филтъра на купето, пластмасова е и се сменя, а не се чисти и се прави подмяната след източването на фреона и маслото. Редактирано 10 Август 2016 от plamenof Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване