Jump to content

Вентилатор охлаждане, климатик и т.н.


drllxr

Recommended Posts

Трябва ти звездогайчен ключ /ако не се лъжа номер 15/, за да откачиш пистовия ремък и това е без да разглобяваш преди това нещо, а само да го охлабиш като с ключа върнеш обтяжната ролка на ремъка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах и в YouTube 2 клипа, както казваш, та определено ще се размина с махането на маската.

Благодаря за информацията :respekt::bia: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

При мен проблема се реши. Смених перката на охлаждането със целия й модул и радиатора на охлаждането, тъй като имаше дефект. Благодаря за отговорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Малко да повдигна темата. Сега уж всичко работи както трябва, но в купето не е толкова хладно, колкото трябва. Наляганията на компресора са наред, но едвам докарва до 10 градуса въздуха от духалките, Дайте някаква идея накъде да продължавам?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има една тема за климатичната система в Рено форума, която е много полезна: http://www.renault-bg.com/smf/index.php?topic=44548.0 

Първите няколко страници от темата са смислени откъм информация. След това темата е позасрана с коментари, но при четене лесно се отделя "зърното от плявата".

Редактирано от Docho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 10.07.2016 г. at 12:44, Docho написа:

Би било добре и да се смени дехидратора.                                                                                  

 

 

 

 

 

 

Най добре преди да сменяш излишни неща си смени капилярката и си почисти радиатора и ще усетиш положителния ефект ,защото капилярката е преди акумулатора(дехидратора) и боклуците се събират в нея.

Редактирано от arsenal88
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 19 часа, drllxr написа:

Цитиране на предходно мнение! 

виж да не ти е намалял фреона ,игличките са проблемни възможно е от там да поизпуска

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
На 12/07/2016 at 8:55, arsenal88 написа:

Цитиране на предходно мнение! 

След смяната беше се  загубило известно количество фреон, което сега е допълнено. Сега забелязвам, че когато духа на ниска степен, охлажда добре, но когато е на висока степен става марна струята.Остава само дехидратора да сменя, но сега нямам време да оставя колата на сервиза.

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, plamenof написа:

Цитиране на предходно мнение! 

 

Марна означава хладка, т.е. нито топла, нито студена...доколкото знам значението на думата. :)

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Така.....След поредна проверка на климатичната система, се оказа, че капилярката беше задръстена и след почистването вече имам духащ нормално климатик.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е тази капилярка, и как се почиства? На мен ми смениха дехидратора, но имам чуството, че не духа достатъчно студено. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Капилярката се намира в едната тръба пред филтъра на купето, пластмасова е и се сменя, а не се чисти и се прави подмяната след източването на фреона и маслото.

58_img.jpg

Редактирано от plamenof
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...