N1995 Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Понеже се отварят 10 теми на ден, дайте тук да пишем добавянето на екстри към колите. Аз съм направил следните неща по колата, голяма част съм ги качил на сайта от подписа ми, други са прекалено малки за да се качват там. - Смяна на халогенни фарове с ксенонни - Смяна на крушки с ледове в цялата кола от плафоните, през номера до DRL-а - Смяна на бял таван с черен заедно с плафоните - Смяна на четирилъчев волан с трилъчев - Смяна на не-мулти волан с мултиволан - Добавяне на темпомат - Смяна на пластмасата на централната конзола - Смяна на пластмасата около таблото - Смяна на табло от монохромен на цветен фис - Смяна на скоростен лост - Смяна на всички духалки - Смяна на салон - Смяна на клима юнит - Добавяне на заден парктроник с визуализация - Смяна на брони от нормални към s-line пакет - Добавяне на пръскачки за фарове - Добавяне на блутут модул - Добавяне на централно огледало със затъмняване - Добавяне на странични огледала с автоматично затъмняване и прибиране от копчалък - Смяна на ММИ контролите, както и всички копчета с фейслифтови такива - Смяна на моторчета за прозорци с фейслифтови такива Това са нещата за които може да помогна с акъл и съвети. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 (Редактирано) Аз мога да помогна със съвети за поставяне на неоригинална камера за задно виждане и изкарване на визуализацията й както е оригинално през парктроника. Хубаво е обаче да има линк към всеки ретрофит или направо да се направи темата със снимки за всяко нещо. Редактирано 14 Април 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 14 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Аз викам като пита някой за нещо да му се отговаря и да качваме тука снимки, щото 20 теми по задните страници никой не ги чете и пускат нови по пет на ден. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Някой мод най-добре да я качи "важна". Всъщност няколко теми е хубаво да се направят важни или поне една FAQ, щото верно много неща се повтарят. Иначе и аз като имам малко време ще драсна всички простотии които съм ръчкал по колата. Отделно ще пусна и някой друг линк към ретрофити, които съм си буукмаркнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 (Редактирано) Моята е с ММИ Бейсик. Познава се по това,че е с 4 ММИ бутона,вместо 8. Възможно най-неприятният вариант за добавяне на екстри. И все пак добавих няколко/благодарение на всеизвестния Мишо/: 1.Бордкомпютър: Купих само лостче чистачки. Ново оригинално преди 3 г. беше 190 лв.. От техническа страна се наложи пускане на допълнителен кабел от буксата на таблото 1-ви крак до маса,за да не сигнализира постоянно за липса на течност чистачки. Ако на някой му се разправя,трябва да купи съответно казанче и да пусне кабел/правил съм го някога на Б4-та,но в случая не ми се разбутваше повече колата/. 2.Мултифункционален волан и темпомат: Освен волана,трябват още лентов кабел,модул/4F0 953 549 A/,долна кора волан и лостче темпомат. Купих ги втора употреба,нови са непосилно скъпи,особено кабела и модула. От техническа страна и във връзка с темпомата се наложи пускане на допълнителен кабел от разпределителната кутия /компютъра на мотора/ бяла букса 10-ти крак до модула голямата/черна/ букса 5-ти крак,при което се сряза съществуващ. Кабелът го има в Куфатек,но няма нужда. 3.Лумбална функция предни седалки: Купил съм кит от Куфатек/има го и във вариант с кабели за подгряване на предните седалки/ и чакам ред при Мишо. Като мине, пак ще пиша. П.С.: Накрая винаги имаше кодиране. Редактирано 14 Април 2016 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 14 Април 2016 Доклад Share Публикувано 14 Април 2016 Някакво инфо за амбиентното осветление? в частност пурите във вратите и страничните огледала. Къде точно в модулите на вратите се свързват , кои модули поддържат амбиентното и може ли модул, който не поддържа, с флашване да го подкара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dink Публикувано 15 Април 2016 Доклад Share Публикувано 15 Април 2016 Открих видео, което показва как да се сложи темпомат, когато колата си има правилния модул и мултиволан. В случая видеото е само за смяна на лоста с темпомат към такъв с темпомат + дистроник, но като цяло всичко е същото: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Eddie23 Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Добавяне на AMI(audi music interface) Дава възможност да си слушаш mp3 през usb както и да свързваш всякакви устройства(тел,таблети) през блутут към колата и оттам също да слушаш музика... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Никакъв смисъл няма тази тема. Изреждате само какво може да се ретрофитне , някои неща даже не са ретрофит , примерно куки в багажника и т.н пишете подробно в един коменнтар кое как се прави , иначе какъв е смисъла? Ще стане като общата тема, където 2ма 3ма си чатят. Примерно една препратка от сайта на колегата и от там нататък всеки който е правил нещо и има желание да го сподели , да го напише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Някой да пита нещо тук, не да отваря нова тема и ще му се отвори Какво искаш да напишем? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 По-горе писах за амбиентното. За монтирана и т.н нямач проблеми , интересува ме само 2та кабела от пурите , къде точно в модула на вратата влизат и дали осветлеението може да се подкара на всеки модул с флаш без значевние буквата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 И явно никой не знае, за да ти отговори или ги мързи да проверят в ELSA. Аз си преинсталирах компа и още не съм я слагал иначе щях да се опитам да го открия. Алтернативния вариант е, тези дни като имам време и мина през където си държа частите, ще замеря с мултицета, на кой пин отиват 2-та кабела от крушката, понеже я имам инсталацията свалена. В този ред на мисли, някой има ли си на идея "Valet" бутона към кой модул се връзва? Предполагам трябва да е към Комфорт модула и друго да не му трябва. Също така наще коли с Valet ключ ли са (ако я има екстрата) или модът се спира по друг начин? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 18 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 (Редактирано) 8-ми пин на 32 пиновия конектор в блока на модула на вратата: http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_11298.html#1 Валет модула от къде пък го изкопа, някоя американка ли То е с отделен ключ валет-а какъв кодинг му трябва? Редактирано 18 Април 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 18 Април 2016 Доклад Share Публикувано 18 Април 2016 Нали в мегапартс имат американка и сега видях че има и вале мода, та ми беше интересно къде се връзва понеже е на таблото с ЕСП-то, т.е. Освен в комфорт модула не знам къде другаде би се вързало. Съмнявам се да е с допълнителен модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Онзи ден свалях теглича от седана за един колега и ще го постна тук, в случай че на някой му е интересно, какво включва ретрофита. Не знам дали колегата ползва форума, за да сподели като го сложи, ако има някакви тънкости. От механична страна ретрофита е доста лесен. Подменя се целия рог зад бронята и най-много да трябва да се разпробие дупка за жилото на теглича, ако няма подготвена такава. Бронята не се сменя, само дифюзъра. Пипкавата работа е в окабеляването. Кабелния сноп отива на 4 основни места (ако не се лъжа) 1. В модула регулатор на акумулатора 2. В таблото с бушоните в багажника, в дясно 3. В модула за теглича (4F0 907 383), който е някъде зад бушоните 4. И няколко кабела ходят навътре в купето към предното табло. Къде отиват не знам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Колеги дайте малко акъл с интериорното LED осветление - смених крушките в плафоните с лед такива обаче малките (тези за четене) светят само при отворени врати, след като затворя вратите и ги пусна от копчето ледовете премигват доста слабо и не искат да светнат както си трябва. Пробвах да слагам съпротивления 330 ома но без успех. Самите крушки уж са canbus. Става въпрос за предния и задния плафони, крушката в жабката и тези на сенниците. Понеже гледам сте го правили това - какви съпротивления трябва да сложа или какви лед крушки да си взема ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Няма проверки на тези лампички, вземи по един тип в ръчичка и иди в омегалайтс и си купи ледови заместители. Тези на багажника са 50лв от порше комплекта, вземи си ги оригинални иначе светят гадно и мигат и тн. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 20 Април 2016 Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Тези от омегалайт светят ли нормално при затворени врати ? Да поясня какво имам предвид - отключвам колата, плафоните светват нормално, влизам и затварям вратата без да давам на контакт или да вкарвам ключа, след 10-15 секунди плафоните изгасват сами и ако цъкна малкото копче за светлините за четене започват да светят слабо и да премигват, ако включа и големите светлини всичко светва нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 20 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 20 Април 2016 Ако си купиш хубави диоди, те са с вградено съпротивление и с радиаторче за охлаждане, нищо не мига, нищо не трепка, всичко свети колкото трябва винаги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 за да не пускам нова тема, а и виждам, че колегата е запознат искам да попитам дали е възможно да се сложи лед лента във фаровете като при фейслифта ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 22 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 (Редактирано) Винаги можеш да си одрежеш фала да си набиеш вътре ледовете от коледната елха, да го залепиш с поксипол и ще стане супер якия голф Иначе ако си смениш фаровете с оригинални има при кой да те пратим да ти ги привърже културно вече Редактирано 22 Април 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Papi123 Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 (Редактирано) Виждал съм нещо подобно като по-горе описаното. Беше върха на циганията. Май ще си стоя така. 700-800 кинта за две ледчета ми се свидят. Благодаря за разяснението. Редактирано 22 Април 2016 от Papi123 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 (Редактирано) Колеги, както драснах в другата тема, понеже лятото вече се обажда сериозно, то е време да се насоча към ретрофитване на соларния шибедах. Понеже ми е от кола донор, би трябвало да имам всичко необходимо да сменя сегашния ми нормален шибедах със соларния такъв. Номерът обаче е да разбера, какво от донора ще ми трябва преди да почна с разглобяването Малко по-късно ще си сложа ЕТКА, за да се разровя и из нея, но засега порових из ELSA и открих диаграма за връзването на шибедаха с духалката. По схемите нещата излизат доста прости (ако ги чета правилно), а именно, че от модула на соларния шибедах (който ако не се лъжа седи пред него на тавана) се връзва едно кабелче към земята и едно отива директно в духалката (което най-вероятно го няма подготвено). В най-лошия случай ще трябва да сменя и духалката. Ако е само това, би трябвало да е доста лесен ретрофит. Някакви идеи дали пропускам нещо? Редактирано 23 Април 2016 от kainy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 24 Април 2016 Доклад Share Публикувано 24 Април 2016 Някой да се е занимавал с ретрофит на ел. управление на задния капак на Авант-а? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fr0sT Публикувано 25 Април 2016 Доклад Share Публикувано 25 Април 2016 Ето колега: http://www.audi-sport.net/xf/threads/my-a6-3-0tdi-avant-bit-of-a-rebuild-and-repair-thread.211351/page-2 Пича от темата доста неща е правил по колата си, който му е интересно може да разгледа цялата тема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване