Jump to content

A6 4f Retrofits / насаждане на екстри


N1995

Recommended Posts

Понеже се отварят 10 теми на ден, дайте тук да пишем добавянето на екстри към колите. Аз съм направил следните неща по колата, голяма част съм ги качил на сайта от подписа ми, други са прекалено малки за да се качват там. 

 

- Смяна на халогенни фарове с ксенонни

- Смяна на крушки с ледове в цялата кола от плафоните, през номера до DRL-а

- Смяна на бял таван с черен заедно с плафоните

- Смяна на четирилъчев волан с трилъчев

- Смяна на не-мулти волан с мултиволан

- Добавяне на темпомат

- Смяна на пластмасата на централната конзола

- Смяна на пластмасата около таблото

- Смяна на табло от монохромен на цветен фис

- Смяна на скоростен лост

- Смяна на всички духалки

- Смяна на салон

- Смяна на клима юнит

- Добавяне на заден парктроник с визуализация

- Смяна на брони от нормални към s-line пакет

- Добавяне на пръскачки за фарове

- Добавяне на блутут модул

- Добавяне на централно огледало със затъмняване

- Добавяне на странични огледала с автоматично затъмняване и прибиране от копчалък

- Смяна на ММИ контролите, както и всички копчета с фейслифтови такива

- Смяна на моторчета за прозорци с фейслифтови такива

 

Това са нещата за които може да помогна с акъл и съвети.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да помогна със съвети за поставяне на неоригинална камера за задно виждане и изкарване на визуализацията й както е оригинално през парктроника. 

 

Хубаво е обаче да има линк към всеки ретрофит или направо да се направи темата със снимки за всяко нещо. 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз викам като пита някой за нещо да му се отговаря и да качваме тука снимки, щото 20 теми по задните страници никой не ги чете и пускат нови по пет на ден.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой мод най-добре да я качи "важна". Всъщност няколко теми е хубаво да се направят важни или поне една FAQ, щото верно много неща се повтарят.

 

Иначе и аз като имам малко време ще драсна всички простотии които съм ръчкал по колата. Отделно ще пусна и някой друг линк към ретрофити, които съм си буукмаркнал :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е с ММИ Бейсик. Познава се по това,че е с 4 ММИ бутона,вместо 8. Възможно най-неприятният вариант за добавяне на екстри. И все пак добавих няколко/благодарение на всеизвестния Мишо/:

1.Бордкомпютър:

Купих само лостче чистачки. Ново оригинално преди 3 г. беше 190 лв..

От техническа страна се наложи пускане на допълнителен кабел от буксата на таблото 1-ви крак до маса,за да не сигнализира постоянно за липса на течност чистачки. Ако на някой му се разправя,трябва да купи съответно казанче и да пусне кабел/правил съм го някога на Б4-та,но в случая не ми се разбутваше повече колата/.

2.Мултифункционален волан и темпомат:

Освен волана,трябват още лентов кабел,модул/4F0 953 549 A/,долна кора волан и лостче темпомат. Купих ги втора употреба,нови са непосилно скъпи,особено кабела и модула.

От техническа страна и във връзка с темпомата се наложи пускане на допълнителен кабел от разпределителната кутия /компютъра на мотора/ бяла букса 10-ти крак до модула голямата/черна/ букса 5-ти крак,при което се сряза съществуващ. Кабелът го има в Куфатек,но няма нужда.

3.Лумбална функция предни седалки:

Купил съм кит от Куфатек/има го и във вариант с кабели за подгряване на предните седалки/ и чакам ред при Мишо. Като мине, пак ще пиша.

 

П.С.: Накрая винаги имаше кодиране.

 

 

 

 

 

 

 

Редактирано от Emillion
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някакво инфо за амбиентното осветление? :) в частност пурите във вратите и страничните огледала.

Къде точно в модулите на вратите се свързват , кои модули поддържат амбиентното и може ли модул, който не поддържа, с флашване да го подкара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Открих видео, което показва как да се сложи темпомат, когато колата си има правилния модул и мултиволан. В случая видеото е само за смяна на лоста с темпомат към такъв с темпомат + дистроник, но като цяло всичко е същото:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добавяне на AMI(audi music interface)

Дава възможност да си слушаш mp3 през usb както и да свързваш всякакви устройства(тел,таблети) през блутут към колата и оттам също да слушаш музика...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никакъв смисъл няма тази тема. Изреждате само какво може да се ретрофитне , някои неща даже не са ретрофит , примерно куки в багажника и т.н

пишете подробно в един коменнтар кое как се прави , иначе какъв е смисъла? Ще стане като общата тема, където 2ма 3ма си чатят. 

Примерно една препратка от сайта на колегата и от там нататък всеки който е правил нещо и има желание да го сподели , да го напише

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-горе писах за амбиентното.

За монтирана и т.н нямач проблеми , интересува ме само 2та кабела от пурите , къде точно в модула на вратата влизат и дали осветлеението може да се подкара на всеки модул с флаш без значевние буквата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И явно никой не знае, за да ти отговори или ги мързи да проверят в ELSA. Аз си преинсталирах компа и още не съм я слагал иначе щях да се опитам да го открия.

 

Алтернативния вариант е, тези дни като имам време и мина през където си държа частите, ще замеря с мултицета, на кой пин отиват 2-та кабела от крушката, понеже я имам инсталацията свалена.

В този ред на мисли, някой има ли си на идея "Valet" бутона към кой модул се връзва? Предполагам трябва да е към Комфорт модула и друго да не му трябва. Също така наще коли с Valet ключ ли са (ако я има екстрата) или модът се спира по друг начин?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8-ми пин на 32 пиновия конектор в блока на модула на вратата:

http://www.audi-portal.com/en/diagnostic/ecu_11298.html#1

 

Валет модула от къде пък го изкопа, някоя американка ли :) То е с отделен ключ валет-а какъв кодинг му трябва?

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали в мегапартс имат американка и сега видях че има и вале мода, та ми беше интересно къде се връзва понеже е на таблото с ЕСП-то, т.е. Освен в комфорт модула не знам къде другаде би се вързало. Съмнявам се да е с допълнителен модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Онзи ден свалях теглича от седана за един колега и ще го постна тук, в случай че на някой му е интересно, какво включва ретрофита. Не знам дали колегата ползва форума, за да сподели като го сложи, ако има някакви тънкости.

 

От механична страна ретрофита е доста лесен. Подменя се целия рог зад бронята и най-много да трябва да се разпробие дупка за жилото на теглича, ако няма подготвена такава. Бронята не се сменя, само дифюзъра.

 

Пипкавата работа е в окабеляването. Кабелния сноп отива на 4 основни места (ако не се лъжа)

1. В модула регулатор на акумулатора

2. В таблото с бушоните в багажника, в дясно

3. В модула за теглича (4F0 907 383), който е някъде зад бушоните

4. И няколко кабела ходят навътре в купето към предното табло. Къде отиват не знам :)

 

20160409_093156396_iOS_zpsxy8gw4on.jpg

 

20160409_084932552_iOS_zpsescxmrrv.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги дайте малко акъл с интериорното LED осветление - смених крушките в плафоните с лед такива обаче малките (тези за четене) светят само при отворени врати, след като затворя вратите и ги пусна от копчето ледовете премигват доста слабо и не искат да светнат както си трябва. Пробвах да слагам съпротивления 330 ома но без успех. Самите крушки уж са canbus. Става въпрос за предния и задния плафони, крушката в жабката и тези на сенниците.

 

Понеже гледам сте го правили това - какви съпротивления трябва да сложа или какви лед крушки да си взема ?

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проверки на тези лампички, вземи по един тип в ръчичка и иди в омегалайтс и си купи ледови заместители. Тези на багажника са 50лв от порше комплекта, вземи си ги оригинални иначе светят гадно и мигат и тн.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези от омегалайт светят ли нормално при затворени врати ?

Да поясня какво имам предвид - отключвам колата, плафоните светват нормално, влизам и затварям вратата без да давам на контакт или да вкарвам ключа, след 10-15 секунди плафоните изгасват сами и ако цъкна малкото копче за светлините за четене започват да светят слабо и да премигват, ако включа и големите светлини всичко светва нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си купиш хубави диоди, те са с вградено съпротивление и с радиаторче за охлаждане, нищо не мига, нищо не трепка, всичко свети колкото трябва винаги.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за да не пускам нова тема, а и виждам, че колегата е запознат искам да попитам дали е възможно да се сложи лед лента във фаровете като при фейслифта ? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги можеш да си одрежеш фала да си набиеш вътре ледовете от коледната елха, да го залепиш с поксипол и ще стане супер якия голф :) Иначе ако си смениш фаровете с оригинални има при кой да те пратим да ти ги привърже културно вече :)

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм нещо подобно като по-горе описаното. Беше върха на циганията. Май ще си стоя така. :) 700-800 кинта за две ледчета ми се свидят. Благодаря за разяснението.

Редактирано от Papi123
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, както драснах в другата тема, понеже лятото вече се обажда сериозно, то е време да се насоча към ретрофитване на соларния шибедах. Понеже ми е от кола донор, би трябвало да имам всичко необходимо да сменя сегашния ми нормален шибедах със соларния такъв. Номерът обаче е да разбера, какво от донора ще ми трябва преди да почна с разглобяването :)

 

Малко по-късно ще си сложа ЕТКА, за да се разровя и из нея, но засега порових из ELSA и открих диаграма за връзването на шибедаха с духалката. По схемите нещата излизат доста прости (ако ги чета правилно), а именно, че от модула на соларния шибедах (който ако не се лъжа седи пред него на тавана) се връзва едно кабелче към земята и едно отива директно в духалката (което най-вероятно го няма подготвено). В най-лошия случай ще трябва да сменя и духалката. Ако е само това, би трябвало да е доста лесен ретрофит. Някакви идеи дали пропускам нещо?

 

Sun_roof_diagram_1_zps7zi6vdiu.png

 

Sun_roof_diagram_2_zpspr9blppv.png

Редактирано от kainy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето колега:

http://www.audi-sport.net/xf/threads/my-a6-3-0tdi-avant-bit-of-a-rebuild-and-repair-thread.211351/page-2

 

Пича от темата доста неща е правил по колата си, който му е интересно може да разгледа цялата тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...