Jump to content

Пуши бяло


MI7ko

Recommended Posts

  • Отговори 61
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги здравейте. Днес и аз имам същия проблем като се прибрах от работа запалих колата и двигателя работи на ниски обороти на VCDS  показжа 800-812 оборота грешка показа само БАНКа 2 не затваря пълно долно положение други грешки нямам но Двигателя няма мощност работи на ниски обороти и ПУШИ БЯЛО. Бесен съм направо.:wall: От какво ли може да е ?

Редактирано от Arcrain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да ги проверя тези дюзи. Пък и вчера колата си работеше безупречно. Къде да ги проверя в кои канали и в Engine модула ли ?

Редактирано от Arcrain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В енджин.

Другото е споменато в същата тема, в която си писал.

 

Може и друго да е станало. Дюзите от веднъж да се повредят едва ли, но трябва да се види. Лошото е, че щом вчера се е появил пушека едва ли данните за дюзите ще са го отразили.

Т.е. и да дава, че са добре не е гаранция. Ще се разбере след 100-200км каране, а по-сигурни данни след повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да де ама пушека е от днес. Вчера си ходих  насам натам и нищо и нямаше. Днеска след като се прибрах от работа мотора работи сякаш детонационно и няма мощност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно е станало друго, но все пак трябва да се прегледа с компютъра, да се види за грешки, данни в движение и т.н.

Без това си е гададене. Може и след това да е гадаене, но поне ще е проверено най-лесното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия показания на дюзите са с натрупване. Не се сменятъ веднага. Точно затова и пуши повече. Като ги адаптира ще се сменят стойностите и ще понамалее пушенето.

 

Я кажи какво си правил по колата. Нещо добавки?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Колеги и аз имам същия проблем БЯЛ ПУШЕК при ниски обороти. Използвам добавка bardahl bdc как мислите дали има полза от нея или не трябва да се използва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

АКо пикаят с добавката се влошават.

 

Трябва да се погледнат с компютър да се разбере дали е от дюзите.

 

Виж дали ти се вдига маслото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виждам, че си от Варна ще може ли да ми кажеш някой майстор, който да може да отстрани проблема?

Благодаря предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ти рециклаж на дюзите, ако нев ти се купуват нови.

 

Почети из форума обстойно и търпеливо и ще се ориентираш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Колега, препоръчвам ти да си направиш една разходка до Разлог. Петър е човека, който ще ти реши проблема.

Буквално вчера минах процедурата при него, можеш да срещнеш професионално отношение, ясни и прости обяснения на нещата.

Мога да кажа само едно БЛАГОДАРЯ на Петър /petarik/ за перфектно свършената работа и търпението с което посрещна и отговори на всичките ми тъповати въпроси. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този колега Петър /petarik/ от къде е че имам вече два комплекта дюзи и пак белия дим си остана. Втория комплект е от катастрофирал автомобил но и с тях днес майсторите пак казват че е пушило. Иде ми да сипя един литър бензин и да я запаля повече не ми се занимава. Ще можете ли да помогнете? От какво може да е ?

 

ЕДИТ: Извинявам се за тъпия въпрос недовидях от яд колегата от къде е . РАЗЛОГ.

Редактирано от Arcrain
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пиши му на лично, това е човека. Дюзи от друга кола, без да се знае в какво точно кофти състояние са били, въобще не си е на оферта да купуваш, както сам си се убедил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На помпа дюза 2.0 тди рециклират ли се дюзите? Не, че ми има нещо на моите, по принцип питам. И още един въпрос, някой имал ли е проблеми с кабелите към дюзите и големи горещини? Карах колата до Пловдив, по магистралата 150 на темпомат, пристигнах, седнах да обядвам, два часа я пече слънцето, качих се и почна да тресе. Закачих я на ваг ком-а и дюзите в някакви космически стойности +2, -2.00, 3.20, -3.20 и тн. Изгасих колата, пих две кафета, заваля дъжд, охади се, запалих - няма тресене, няма нищо 0.00, 0.00, 0.20, -0,20 както си е обикновено. Дали може кабелаците от жегата да са променили съпротивлението си или нещо такова и да са шашнали компа? Отделно светна чек енджин лампата и имаше няква грешка, която забравих каква беше обаче... за цикъла, че не можел да завърши или нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...