N1995 Публикувано 21 Април 2016 Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 (Редактирано) Поради кофти въздух, кофти нафта и разни други кофти родни реалности, дроселите на нашите коли често заприличват на някаква такава кочина: Четох някакви неща, акъли даваха приятели пръсках с WD40, търках, пръсках, търках -> зеро. Обърса нещо, обаче нищо не става. Накрая пробвах с най-простия обезмаслител в нас: Не знам какво има в това, но направо разтвори всичката гняс за секунди. Пръскаш, обърсваш и свети като в реклама Ето и крайния резултат: Време: 15 мин, четка за зъби (стара) + медикс 5лв Редактирано 21 Април 2016 от N1995 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 21 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 21 Април 2016 A и преди да почнете да се занимавате отворете да видите дали са изронени зъбите да знаете дали да си играете изобщо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Ти не го ли купува нов тоя дросел преди една година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 22 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Този е друг Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Цанчо Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 Извинявам се за ламерския въпрос, но - зъбната предавка на сухо ли работи? Не трябва ли да е гресирана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 22 Април 2016 Доклад Share Публикувано 22 Април 2016 И в бензиновите го има Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zahary_bg Публикувано 23 Април 2016 Доклад Share Публикувано 23 Април 2016 Обезмаслителят на Medix съм го признал. Не знам какво има в него, но разтваря всичко без желязо... Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 По празниците и аз ще я правя тази процедура, като мисля да полирам и тръбата преди дросела. Гледам, че сравнително лесно се свалят, но чак не ми се вярва. Има ли нещо по-специфично в демонтажа/монтажа. Освен 1 гарнитура/о-пръстен друго трябва ли да се сменя и зъдните колела да ги смазвам ли. Ако остане време, ще кача снимки на дросел на 200 000 км без да е чистен никога. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 28 Април 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 Зъбните колела не се смазват. Виж само да не са оронени и ако са направо е за смяна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 аз ги чистя със спрей за карборатори... С него си чистих и цедката в резервоара Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
strakov_m Публикувано 28 Април 2016 Доклад Share Публикувано 28 Април 2016 От "Да продадеш колата си " по дискавъри майсторчето каза че такива зъбчатки на които не може мазно се натъркват с молив малко графит и готово . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
andrei_S40 Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 On 4/22/2016 at 3:26 PM, nichirenshu said: Само поясни, че караш дизел. Някой да не си помисли, че има такава гняс и в бензиновите. Такъв нагар, сажди и полепнал прах се събират в дросолевите клапи и набензивовите А6 4F. Може би не е, чак толкова гъст и наситен, но има нагар и мръсотия...При мен Крематора го чисти преди време.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vexman Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 Здравейте колеги, може ли някой да ми помогне малко имам въпрос относно смяна на дросел на Ауди а6 4ф 2006г. 3.0tdi. Въпроса е следният, смених дросела и сега си купих диагностика и лаптоп за да мога да го адаптирам. но когато се оптивам да избера group 60 или 98 ми изписва "group not found". Да кажа , диагностиката не е оригинална.... , възможно ли е това да е проблема ? Някой има ли идея за друга група която мога да пробвам. Във момента сензора на дросела според диагностиката не мърда от 86,4% мисля. дали след адаптирането, ще заработи като хората? Мерси предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 (Редактирано) Коя версия ти е VAG-COM кабела? Като влезеш в 01-Engine под протокол какво пише? Ако не е UDS, би трябвало да можеш да идеш на Group 098 или 060 от Basic Settings. Това е показано в първата част на клипчето по-долу. Ако обаче е UDS, използвай инструкциите от втората част след 2:42: Редактирано 17 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vexman Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 Мерси за бързата реакция, не е UDS, аз се ръководех от същият клип, но и при двете групи (60,98) ми изписва "Group not allowed" Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 А коя версия ти е ВАГ-KOM кабела? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vexman Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 20.4.1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 Хмм, странна работа. Не знам какво друго да пробваш освен да минеш по всички канали и да търсиш тези параметри (при мен е на 060, но двигателя и ECU-то са други) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 на клипа е бензинов мотор на дизела адаптира ли се тоя дросел? Аз му сменях зъбните колела преди 3г. и не съм го адаптирал. Той нали си следи положението и знае колко е отворен? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 Прав си, TDI нямат такова нещо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 Обаче забелязах, че като загася 3 пъти го врътка. И съм се чудил дали не е, защото не съм правил адаптация. При вас врътка ли го след загасяне? То трябва да е тихо, за да го чуеш. Аз го чувам в гаража. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CVT Публикувано 17 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 17 Октомври 2020 (Редактирано) Не знам за шума, но специално тази адаптация е само за бензиновите двигатели - пише го и на сайта на РосТек. При TDI не съществува. Редактирано 17 Октомври 2020 от CVT Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chefoukr Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 И при мен отваря затваря няколко пътя дросела.С разбита запчатка би трябвало тоя процес да продължава доста по дълго.Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 18 Октомври 2020 Доклад Share Публикувано 18 Октомври 2020 Не бях сигурен дали е нормално, явно да, благодаря за информацията. Остава въпроса защо са го направили така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване