Jump to content

Почистване на дросел


N1995

Recommended Posts

Поради кофти въздух, кофти нафта и разни други кофти родни реалности, дроселите на нашите коли често заприличват на някаква такава кочина:

IMG_8122.jpg

IMG_8123.jpg

IMG_8124.jpg

 

Четох някакви неща, акъли даваха приятели пръсках с WD40, търках, пръсках, търках -> зеро. Обърса нещо, обаче нищо не става. Накрая пробвах с най-простия обезмаслител в нас:

 

IMG_8125.jpg

 

Не знам какво има в това, но направо разтвори всичката гняс за секунди. Пръскаш, обърсваш и свети като в реклама :D Ето и крайния резултат:

 

IMG_8127.jpg

IMG_8128.jpg

IMG_8129.jpg

IMG_8133.jpg

IMG_8134.jpg

 

Време: 15 мин, четка за зъби (стара) + медикс 5лв :D

 

 

Редактирано от N1995
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A и преди да почнете да се занимавате отворете да видите дали са изронени зъбите да знаете дали да си играете изобщо :)

 

 

IMG_8136.JPG

IMG_8135.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По празниците и аз ще я правя тази процедура, като мисля да полирам и тръбата преди дросела. 

 

Гледам, че сравнително лесно се свалят, но чак не ми се вярва. Има ли нещо по-специфично в демонтажа/монтажа. Освен 1 гарнитура/о-пръстен друго трябва ли да се сменя и зъдните колела да ги смазвам ли.

 

Ако остане време, ще кача снимки на дросел на 200 000 км без да е чистен никога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От "Да продадеш колата си " по дискавъри майсторчето каза че такива зъбчатки на които не може мазно се натъркват с молив малко графит и готово .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
On 4/22/2016 at 3:26 PM, nichirenshu said:

Само поясни, че караш дизел. Някой да не си помисли, че има такава гняс и в бензиновите.

Такъв нагар, сажди и полепнал прах се събират в дросолевите клапи и набензивовите А6 4F. Може би не е, чак толкова гъст и наситен, но има нагар и мръсотия...При мен Крематора го чисти преди време....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

Здравейте колеги, може ли някой да ми помогне малко имам въпрос относно смяна на дросел на Ауди а6 4ф 2006г. 3.0tdi.
Въпроса е следният, смених дросела и сега си купих диагностика и лаптоп за да мога да го адаптирам. но когато се оптивам да избера group 60 или 98  ми изписва "group not found". Да кажа , диагностиката не е оригинална.... , възможно ли е това да е проблема ? Някой има ли идея за друга група която мога да пробвам.

Във момента сензора на дросела според диагностиката не мърда от 86,4% мисля. дали след адаптирането, ще заработи като хората?
Мерси предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя версия ти е VAG-COM кабела?

 

Като влезеш в 01-Engine под протокол какво пише? Ако не е UDS, би трябвало да можеш да идеш на Group 098 или 060 от Basic Settings. Това е показано в първата част на клипчето по-долу.

 

Ако обаче е UDS, използвай инструкциите от втората част след 2:42:

 

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм, странна работа. Не знам какво друго да пробваш освен да минеш по всички канали и да търсиш тези параметри (при мен е на 060, но двигателя и ECU-то са други)

 

20201017_112010.thumb.jpg.58c0151d27e562c41e3f3a98883cc3f8.jpg

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на клипа е бензинов мотор

на дизела адаптира ли се тоя дросел? Аз му сменях зъбните колела преди 3г. и не съм го адаптирал. Той нали си следи положението и знае колко е отворен?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче забелязах, че като загася 3 пъти го врътка. И съм се чудил дали не е, защото не съм правил адаптация.

При вас врътка ли го след загасяне? То трябва да е тихо, за да го чуеш. Аз го чувам в гаража.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за шума, но специално тази адаптация е само за бензиновите двигатели - пише го и на сайта на РосТек. При TDI не съществува.

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен отваря затваря няколко пътя дросела.С разбита запчатка би трябвало тоя процес да продължава доста по дълго.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бях сигурен дали е нормално, явно да, благодаря за информацията.

Остава въпроса защо са го направили така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...