Jump to content

Мнения за Audi A6 4F 2.4 V6


Recommended Posts

Здравейте първи пост тук от мен.Правя си проучване за гореспоменатия модел на Ауди и тъй като не намерих много инфо реших да попитам уважаемите собственици на марката АУДИ.До тук разбрах 1 че в сравнение с 3.2 FSI е като спъната,но постига същия разход на гориво 2 да се избягва ск.кутия мултитроник понеже е ненадеждна.Повече не можах да разбера и затова ще си задам въпросите.

1-надежден двигател ли е 2.4

2-слави ли се като"маслояд"(нещо което определено ще ме откаже)

3-агренажни вериги колко са на брой и каква е приблизителната сума за операцията по подмяната им,заедно с зъб.колелета,обтегачи,успокоители и прочие(за да го имам впредвид).

4-къде в гр.Бургас има сервиз в който наистина ще свършат качествена работа.

ПС на този етап започвам да гледам нетурбинирана атмосферна бензинова кола,с дизелите смятам да приключвам така че интересът ми към тях е нулев.Ще съм благодарен на собствениците на А6 2,4 ако споделят опит и мнение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма много коли с 2.4 във форума.

И аз мисля ,че andreis40 имаше такава,Пиши му ЛС.

Само ника му не знам точно така ли беше.

Потърси в 4Ф подфорума по-надолу

Иначе в Бургас съм поддържал всичките аудита последните 7-8г в Еврокар,но го затвориха и прехвърлиха екипа в бова Кар БМВ .

Другия вариант е Дидо срещу Кроношпан,но там е със записване за месец напред и най-евтината кола беше за 50-60к в двора.

Сега ходя при nikif1 и съм доволен ,може да му драснеш и на него

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, Ц Е Ц О написа:

Сега ходя при nikif1 и съм доволен ,може да му драснеш и на него ....

Ще е полезна повече информация .... адрес/телефон.

 

На 22.04.2016 г. at 0:44, stavanger написа:

.....

Както ЦЕЦО написа това е сервиза https://bg-bg.facebook.com/VAG-Service-318636128223060/

Цените са добри, но дългото чакане и политиката им с резервните части на мен не ми харесва. Клиентът не вижда и не печели нищо.

A6 4F с този двигател за който питаш са най-често с много бедно оборудване. А тази кола с платнен салон и липсващи глезотийки изглежда смешно. Предното предаване също не и отива. Ако напишеш колко е бюджета ще получиш конкретни препоръки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.
Аз карам такава. Търсех тоя автомобил повече от 5 месеца, защото държах да е ръчка задължително. В България имаше по 2-3 таван и бяха изключителни коптори.

Като поддръжка - смяната на всички филтри, свещи Beru и добро масло с труда ми стъпи на 350 лева.
Вериги все още не са се обадили но цената е около 3 хиляди лева.

От вървеж аз съм повече от доволен и за мен е напълно достатъчен. Моторът се държи чудесно - аз съм с Г.И. и няма разлика в вървежа. Разхода варира от 14-16/100 а извън града е  10. От както я имам тая кола съм сменил само преден лагер главина а сега една биалетка се обажда.
Ако се спреш на този мотор особено ръчка, което силно препоръчвам - подготви се за голямо чакане. Не само тук но и по немско. В Германия има не-повече от 50 автомобила 2.4 ръчка за продан. Другото е, че 90% от тях са бедни като пушки - аз се бях примирил, но пък като моята изкочи се оказа с доста доволно екстри за 2.4.

Ако имаш други въпроси питай - с радост ще ти отговоря.

Редактирано от noX
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички писали в темата,"noX "по специално на теб като собственик на такава кола.Тъй като знам че вероятността няма да е малка  веригите да са за подмяна,трябва да взема тези 3000лв в предвид,понеже след евентуалното и закупуване,това като проблем не искам да съществува.Впрочем имаш ли разход на масло?? това е нещото което мен много ме дразни в един двигател.Газ е много вероятно да не и слагам понеже си имам мое си мнение срещу това,ще гледам такава при която липсва газова уредба,пишеш че на газ разхода е 14-16/100км,значи ли че на бензин ще е 14-15/100км за градски условия??И още един въпрос,какво му е на автомата(мултитроник нали),защо  е проблемен?? и при този двигател с малко HM сравнен с много по мощните агрегати на Ауди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо му няма на мултитроника, много приятна за каране, но като цяло е чуплива кутия - има кой да я направи веднъж и забравяш за следващите да кажем 150к км, като е хубаво на 50-60к да я обслужваш.

Ако си намериш 2.4 quattro автоматикът е типтроник (води се по-здрав, но и той се чупи като всяко нещо), но тогава разходът на бензин е безумен - 16+ по каталог.... не искам да си помислям, че в София може да стигне 18-20 за 177 коня, ужас!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега. Автомат аз лично избягвам защото за мен има само минуси. А 2.4 за тая кола е слаб мотор, а с автомат направо е умрял. Разликата от 100 до 200 км е 10 секунди повече за автомата в сравнение с ръчка. Колата ми на 10 000 км и наливам около 100 милилитра масло, което смятам че е напълно нормално за кола на 240 000 км. Веригите всъщност не са толкоз голям проблем на тия аудита. Има къде къде неща които могат да създадат ядове. Колеги са ми казвали за чести проблеми с модули, перки на климатроника, клапите на климатроника, кормилната колона. Засега при мен не са се обадили но винаги си имам едно на ум. Веригите много зависи как е карана колата преди това - имам познати сменяли вериги на 150 000 имам и такива дето колите са им на 370 000 км и не са сменяни. Много е важно и маслото как е сменяно и на колко хил. км е сменяно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мултитроника не е толкова спъваща автоматична кутия, колкото типтроника. http://www.zeperfs.com/duel1261-3275.htm

Редактирано от martinich
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Тоя двигател 2.4 BDW си има доста  кусури....Основен кусур е покритието по вътрешните повърхнини на цилиндрите...Ако е задран цилиндър, колата започчва да гори масло, като луда...Двигателят не подлежи на гилзовка, а трябва нов блок, който в България, втора ръка, фактически не се намира...Много зависи, с какво двигателно масло е била експлоатарина колата от предишния/предишните собственик/собственици...

Смяната на обтегачи и вериги / оригинални такива / е над 3000 лева.....за всеки случай, си приготви 4000 лева.....

Купиш ли такава кола, не трябва да правиш компромис с качеството на двигателното масло и с консумативит...

Като цяло, по риските форуми, отзивите за двигател 2.4 BDW не са добри...Двигателят е муден, гори доста, а е сложен и скъп за ремонт...

Ако още не си закупил колата и имаш възможност, направи и диагностика с ендоскоп...Така поне ще узнаеш реалното актуално състояние на цилиндрите....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 years later...

@andrei_S40 Ако е задран цилиндър колко горе долу масло може да гори? Литър, два на 1000 километра пробег?

Към днешна дата пак ли е така трудно намирането на блокове, при евентуална промяна на стария?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карах 4Fка 2.4 ръчка на предно,масло гореше около литър на 4000К или макс 2 литра на 10К.Имах в началото драми с гарнитурите на едни "капаци" под капаците на главите(много течове),и с маркучите на картерните газове,смених всичко и мотора заспа :hilezh:...Е след година смених и веригите :schlaumeier: но като цяло останах доволен...Продадох я понеже беше седан а чакахме близнаци и оказа тесен багажника за количка...Търсех пак 2.4 комбЕ ама не намерих ,и въпреки че си бях забраних дизела изпадна една фейсова 2.0 комън рейл 170кс на невероятно малко километри :hilezh: отнесох я...и така до днес :hilezh:.

Редактирано от sunshai
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...