swat2 Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Здравейте колеги. От 5 месеца се боря с един проблем и няма майстор в София който да ми помогне. Имам АУДИ А-4 131кс.2002г. дизел. на 2 и 3 предавка, като връщаш газта имам стържене някъде от пред в дясно около турбото. И се почна.....Сваляне на турбо, ремонтен комплект, изчистен кулер, смяна на вакумите, нов егер, проба и смяна на соленоида, лаптопи живи данни сумати майстори и НЕ и НЕ и НЕ. Шумът го има и това е. Свалих катализатор НЕ. Същата работа от 1500 об. до 2500об. при връщане стърже. Няма вибрации и върви като луда, не пуши. Помагайте моля. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Чип има ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swat2 Публикувано 7 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Аз лично не съм слагал. Ако са слагали трябва да е било в Италия защото от там я купих. Сега направих друг експеримент. Издърпах вакума и шума го нямаше. Колата не набира върви все едно без турбо, но няма шум. Сега се питам дали този майстор стурбото да не го е само изчистил и да не е сложил никакви ремонтни комплекти, а аз да се лутам половин година. Или ако ги е сложил да е останал проблем в самата геометрия, която уж ми била добре. Доколкото знам в ремонтния комплект не влиза обслужване на геометрията. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Ако се чува уаууу.... при рязко отнемане на газта(точно когато турбото почва да се развърта) е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swat2 Публикувано 7 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Не не. Като стържене на желязо е. То с това и почнах по думите на първия майстор перката ми опирала в охлюва имала луфт и от там бил шума. сега след ремонтни комплект пак ли ми опира? Даже според този с турбините ми е била много нова турбината и не било от нея. Съвсем малък луфт имало и той го бил оправил. А защо го прави на студено??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vlado_tonev Публикувано 7 Май 2016 Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Ако си сигурен,че шумът идва от охлюва,неоременно трябва да ревизираш.Баланс правен ли е преди да я качите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swat2 Публикувано 7 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 7 Май 2016 Майстора който и прави рем. комплект каза, че е балансирал всичко на машина. После другия само я качи на колата. В понеделник се връщам при тоя с турбото ще си задаваме въпроси. Все пак ми е дал 6м. гаранция. Те ще ми изтекът по сервизите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi_di Публикувано 8 Май 2016 Доклад Share Публикувано 8 Май 2016 Сменете гарнитурата на изпускателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hranow Публикувано 9 Май 2016 Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Имам същото стържене на същата кола от 5 години. Вече свикнах с него и не ме дразни толкова а и явно не е нещо сериозно. Все пак ако го оправиш, пиши тук, за да го имам в предвид за по натам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
swat2 Публикувано 9 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 9 Май 2016 Утре ще пробвам да сменя един клапан, ако и с него не стане ще сменя цялото турбо с ново и ще пиша. Това е страшна гад трябва да се махне, че пет месеца съм така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dizelaki Публикувано 22 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2018 Колега какво се оказа това стържене, че и аз го имам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 28 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2018 и аз имам такова стържене и си мислих ,че е от перката на турбината .. поне досега . Вече 40к км карам така Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 29 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2018 Колеги от днес , стърженето е след всяко отпускане на газта за превключване и колата изгуби рязът който имаше при натискане на газта рязко.. След празниците ще гледам на Ваг-ком дали ще излезе нещо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2018 Геометрията на турбото чистена ли е някога? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Утре ще пробвам да сменя един клапан, ако и с него не стане ще сменя цялото турбо с ново и ще пиша. Това е страшна гад трябва да се махне, че пет месеца съм така Щом го прави повече на студено общо взето е относително нормално, ако се вземат предвид дадени фактори. Катализатор имаш ли? Аз лично бих го описал като виене, а не като стържене. Проверявал ли си за течове по генерация, турбо пътища. Те са предпоставки за подобни шумове без да имаш проблем. Съветвам те да не си сменяш скъпи клапани и/или неща без да знаеш конкретната причина да го правиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 30 Декември 2018 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2018 Нищо не е чистено никога .. Пренадува турбината . Може би гвометрията е зацапана. Ще пробвам като предния път , да я продухам на дълъг път с 3000 об. Но свалянето става все по неизбежно... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dizelaki Публикувано 6 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2019 След поредно сваляне на турбината и много мнения на майстори се оказа при мен че стърженето идва от перата която има луфт и стърже по охлюва на студената час Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetliu90 Публикувано 6 Януари 2019 Доклад Share Публикувано 6 Януари 2019 И? Смяна на средна част ли следва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване