Jump to content

Ауди а3 1.8т забива муцуна


Георги С.

Recommended Posts

Здравейте,

 

Нов съм в форума и се надявам ако съм допуснал грешка да ме извините.

От около половин година съм собственик на Ауди а3 1.8т 150 к.с.Quattro 2002г. с газов инжекцион сложен след покупката на колата. Когато взех я веднага смених маслената магистрала с чисто нова (180 лв.), защото ме предупредиха, че им било слабо място. До сега не съм имал проблеми от към вървеж и турбо, но от няколко дни ми се случва на 2-3 пъти следния проблем.. при ускорение на 3-та (на първите скороски рядко правя повече от 3к обороти) около 3к оборота заби муцуната, отпуснах газта и пак я настъпих и на 3к отново заби муцуната.. включих 4-та и покарах 400-500 метра леко и после пак я настъпих и нямаше вече този проблем.. турбото си фучеше.. след това правих няколко опита отново от 3-та нагоре, но всичко си беше нормално. Мисля, утре да отида да я закачим, за да проверя дали ще има някакви грешни, но за последно нямаше. :nixweiss:

 

П.П Забравих да спомена, че пипа малко масло. За 4к км. налях 400 мл, но с които и да съм говорил било нормално. (Ползвам TITAN GT1 PRO C-3 XTL /SAE 5W-30/ 109 лв за 4 л. В магазина ми го препоръчаха. Пише, че е за дизелов двигател, но в интернет прочетох, че този клас масло може да се ползва и за бензинов мотор.

 

Отново се извинявам ако съм пропуснал нещо, но да кажем, че съм още начинаещ.

Благодаря Ви предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закачете я на Vag com и ще си покаже ,възможните причини за забиването са бобини ,свещи ,лули ,настройка на газовото ,пробив в някой маркуч или скъсан клапан.Харча за на масло е перфектен за този мотор ,обикновено около 1 литър за 10000км не е нещо което да буди безпокойство.Маслото по спецификация за този мотор е 502 00, 505 00 като най-добро за нормално каране е

5w-40.

Редактирано от Shonx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Там където отидох за диагнотика ми казаха, че нямало как да ми помогнат ако не светил чек или не го прави в момента.. :steinigung: свещите ги сменях преди няма и 1000 км с NGK Iridium уж специално за газ. Газовата съм ходил няколко пъти след като я сложихме да я проверяваме и да нагласим сместа и мисля, че не би трябвало да е от нея. В нашия град е много сложно с майсторите.. "майстори" много, а при тези които наистина разбират неможеш на се доредиш от тези автокъщи. 

 

Редактирано от Георги С.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да те светна че за мен лично харча си е голям.....Много зависи преди това с какво е карана и в момента с по-хубавото масло просто да се чисти двигателя и за това да заминава малко повече . Търси си масло с Mid saps спецификация и висок TBN и пламна температура...да отговаря на vw 502.00 стандарта. Свещите щом са NGK iridium би следвало да нямаш ядове с тях. Сменят се след около 30К. км. пробег. Закачия на компютър за живи данни и повтори ситуациите при които ти забива за да хванеш кое се дъни ....иначе само ще гадаеш.

Изпратено от моят LG-D855

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да обаче от няколко дни вече не го е правила.. прави го само на моменти и се оправя няма как да угодя момента. :nixweiss: 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето сего пак го направи.. направила ми е впечатление, че го прави само когато е стояла повече време и когато тръгна.. искам да кажа че когато е загреяла вече не го прави.. също така чека на двигателя почва да мига известно време и после гасне.. и колата отново започва да се върви нормално. :-(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...