Jump to content

Проблеми с ОБОРОТОМЕР и КИЛОМЕТРАЖ на А4, 1.9tdi, 90hp, 95-96г.


djodji

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Гледах за въпростия проблем във форума и понеже няма пълна яснота дали този проблем може да се реши лесно (без подмяна на таблото или правена на 101 неща) а и последната тема е много стара, та може някой колега да е намерил решение от тогава :)

Проблема на повечето му е познат, когато колата е студена, след запалването няма проблем с стрелките. Ако е изгася и запаля наново, или е напекла слънчето, след завъртане на ключа стрелката на скоростомера седи на 0 и трепти, след запалването е същото като и стрелката на оборотите си седи на 0. Когато е студено или дъждовно този проблем почти го няма, нзн дали не се дължи на нещо което се нагрява!

Та моля, ако някой знае или се сеща за нещо да сподели, че е много кофти да се кара по точи начин а и незнам дали не е някакъв проблем за самата кола, освен това ми предстоят дълги патувания и е добре да съм го решил по някакъв начин :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелям в тъмното, но много ми прилича на прецакани спойки по таблото, един електричар с поялник вероятно би решил проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Втората въzможност е да е стъпковото моторче. Виж тази тема (съдържа и решението):

 

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, NIKO написа:

Стрелям в тъмното, но много ми прилича на прецакани спойки по таблото, един електричар с поялник вероятно би решил проблема.

+1

Аз на времето го имах същия проблем, но не успях да намеря човека с поялника и го реших с ново табло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CVT написа:

Втората въzможност е да е стъпковото моторче. Виж тази тема (съдържа и решението):

 

Благодаря колега, разгледах темата и мисля да го отворя да погледна това моторче
Извинявам се за глупавия въпрос, относно този поялник, със калай ли да го запоявам после?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тинол (преставлява сплав от 60% калай и 40% олово). Продава се навсякъде където се продават и поялници.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, CVT написа:

Купуваш си поялник и след това човека с поялника си ти. :)

 

Мразя да бърникам без да знам какво точно правя. :)

преди 48 минути, djodji написа:

Благодаря колега, разгледах темата и мисля да го отворя да погледна това моторче...

При теб симптомите са различни и са често срещани при модела Б5. Някаква връзка е между оборотомер и скоростомер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се иска да сменям таблото, защото парите са много :( Все си мисля че има някакъв по-лесен и по-евтин вариант, за който се надявам че част от колегите във форума знаят, тъй като този проблем е често срещнат и всеки е търсил някакви решения (кой по-трудни, кой по-леки).

Ще почакам още малко, да не би някои да даде друга, по-щура идея :) и мисля да го сваля това табло, да се опитам да го разглобя и ако има някъде видимо нещо да го запоявам :lupe:

Лошото е че, за някои неща и майсторите по сервизите не знаят какво точно да направят и предлагат най-лесното за тях решение, СМЯНА с друго :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти винаги проблеми които се появяват и изчезват при различни температури са резултат от лош контакт между различни метериали и се оправят лесно. Смяна на цялото табло ми се струва прекалено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да е някой който разбира от електроника, за да проследи спойките. .... е колко да е скъпо едно табло. Аз като го купувах преди 4-5 години беше 70лв. с бонус 60хил.км. по-малко на километража. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 5 часа, CVT написа:

Купуваш си поялник и след това човека с поялника си ти. :)

 

Ако си купя скалпел ще мога ли да оправя една малка херния?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че по-близката аналогия е: ако си купя тиган, ще мога ли да си изпържа яйца? :)

 

Относно проследяването на спойките - това е много трудно и по начало не се прави. Просто се презапоява всичко което изглежда съмнително. Отнема около 1 секунда на спойка. Те не са много. Ако е превъртяло стъпковото моточе пък, само трябва да се смени.

Редактирано от CVT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще пробвам това със запояване, да видим дали ще има някаква приятна изненада:huh:

Пак ако някой друг сподели нещо по приятно, ще пробвам и него :respekt:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:hilezh: Няма да е "приятно" и от финансова гледна точка, все пак едно табло не струва малко :( но си остава винаги като резервен вариант ;) 
Ще пробвам това с свалянето на бушоните, 12 или 15 мисля че беше. Да питам, има ли на друго място бушони, освен долу до ляватая врата?

Един колега беше поснал следното:

 

На ‎20‎.‎10‎.‎2013‎ г. at 19:47, stefko91 написа:

мом4ета,горд сам дави кажа 4е проблема с таблото е решено.на теа мотор4ета има пластмасов капак.на него има 2 пластмасови 4оп4ета които хващат тея запе4атки.при мен бяха с4упени и за тва невартеше.така4е проверетеги тея 4оп4ета дали сави на място ако ги няма ипровизираите

audi bushon shema.jpg

 

Но така и не разбрах какво точно трябва да се направи :( 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Здравейте колеги,

Пробвах какво ли не с това табло, разглобих го цялото и пак нищо, всичко си освава по старо му. Та сега ще минавам на понеприятния вариант☺, т.е. смяна с друго такова.

Исках да питам преди да си поръчам друго, какво трябва да гледам, как стои въпроса с обучаването  на ключовете и дали има нещо друго или направо свалям старото и слагам "новото"?

Благодаря!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледах в мегапартс и има най-разлини за ауди а4. Не ми трябва някакво скъпо или шарено, въпроса е да ми върши работа и да не се занимавам с обучаването за ключовете. 

Кое от тези би ми свършио работа?

 

https://www.megaparts.bg/search/%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%B6-%D0%B7%D0%B0-audi-a4?resultsPerPage=24&resultsOrderBy=price-asc&page=2

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти хубаво "го разглоби", а презапои ли всичко по платката?

Виж сега, тук не става въпрос за "скъпо и шарено", а за точното табло за ТВОЯТА кола, гледай в описанието най-вече двигателя и годината да са еднакви(айде годината не чак толкова) с твоите, оттам виж ако има снимка отзад, дали са еднакви буксите с твоите, другото е вече късмет дали ще баца "новото".

За твоя драгстер има само едно табло в момента, на 75 леа, почвай с предложение от 30-35 леа и докъдето стигнете.

 

Редактирано от NIKO
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Презапоих където виждах съмнения, но сам го правих и незнам колко добре е запоено. То дори и да го карам на майстор пак ще ми излезне около 40-50 лв, колкото струва друго табло. Затова съм се спрял на подмяната, стига да не иска обучаване че тогава ще е проблем. Ще пусна една тема за смяна на табло, да видим какво ще кажат и други колеги

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мне, минават се всички спойки наред, няма "съмнителни" или "надеждни". Ако е само за едното презапояване, тоя майстор трябва да работи със златен припой за такива пари, нещо бъркаш ценообразуването. Обучаване на имобилайзера си е закон, няма начин иначе.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...