Jump to content

Правилно регулиране на поплавъка на keihin 1


Goshkata

Recommended Posts

Здравейте колеги. Карам ауди 80 б3 1.8сф  с карбуратор keihin 1. Имах доста проблеми с вървежа на бензин, а газовата бутилка е на 15 години, изпарителя и той не е  много читав та както разбирате ми се налага от време на време да я карам на бензин. В един момент бях и нагласил всичко и си хвърчеше колата, бях много доволен и от разход и от вървеж, обаче радостта беше кратка и започна да се дави. Оказа се, че поплавъка в карбуратора се е спукал и се пълнеше с бензин. За щастие имах един стар карбуратор от който взех здрав поплавък, и го смених обаче тук идва проблема. След смяната на поплавъка разхода се вдигна значително защото не можах да го регулирам както трябва. Опитах още няколко пъти да го регулирам и последва още вдигане на разхода. В момента върви добре на бензин обаче разхода е доста висок и ще помоля някой ако знае как трябва да е регулиран да ми обясни, че явно трябва да бъде в някакво определено положение и нито милиметър повече или по малко. В момента ми харчи около 11\100  газ и 12\100 бензин което разбира се не е нормално, като се има предвид че преди ми харчеше 8-9 бензин макс 10. Също не съм много наясно и центровката за сместа как да я направа. Аз гледам да държи стабилни обороти и не знам дали не му е богата сместа. За това някой който разбира повечко от центроването на тези карбуратори ще ми е доста полезен да изкаже мнение, мерси предварително. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...