Jump to content

Пуши черно и прекъсва на бензин


ge2e

Recommended Posts

Ауди 80 Б4 2,0 АБК с обикновенно АГУ.

 

От вчера наблюдавам следният проблем:

Запалва без пролем на бензин. Прекъсва, пуши черно и мирише много на неизгорял бензин. При студена/ топла без промяна. При по-високи обороти се усеща по малко , но на празен ход много. При движение се получава едно забавяне, придърпване, забиване.

При превключванте на газ - проблеми няма. Върви си, не прекъсва, не забива. 

 

Четох доста от темите и проверих следните неща:

Кабели и свещи - ок, сменени преди 15х.км

Температурен датчик - ок

Бензин - 15-20л;

Дистрибуторна капачка и палец - сменени преди 15 х.км

 

Ламда сонда  - не съм сменял

Бензинова помпа - сменена преди 20 х.км

 

Споделете, ако имате предложения.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобни симптоми и се оказа от дебитомера. Палеше добре, но на празен ход гаснеше ако не подавам газ и в движение придърпваше и изкарваше черни кълба дим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много полезно инфо, но не искам да експериментирам и евентуално да прецакам настройките на дебитгомера. 

Някой познава ли някой наистина добър специалист на такива инжекциони във Варна?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък от личен опит казвам, че дебитомера влияе пряко и при работата на газ... Като взех колата беше с откачена букса, карах близо 2 години без него и наскоро си набавих от VW форума, 2 бр. такива дебитомери, разликата е от земята до небето и 3 литра надолу разход на газ (на бензин още не съм я подкарал).

 

Към автора на темата: Центровката гледана ли е?
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ще се ходи при специалист. 

 

Предложения за Варна - имаше един Христо Мерсинков. Само, че знам че коли с газ ги отказва. Други идеи?

 

PS. Ако отворя гофрираният маркуч ще мога ли визуално да огледам клапата и да видя дали там нещо е прецакано?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен дали така ще се види нещо, но може да се отвори капачето на дебитомера от горната страна и да се завърти клапата на рака. Не трябва да има никакво запъване никъде при движението й.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Страх ме е да не прецакам здрав дебитомер - ако е такъв.

 

В понеделник се разбрах с Ицо Мерсинков да я види. Ще пиша какво е казал.

 

PS Между другото да попитам дебитомера на Ауди Б4 ABK среща ли се на модели на VW ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, ge2e написа:

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, дебитомера на Ауди Б4 ABK среща ли се на модели на VW ?

Всички VW-та с код на мотора 2E са с такъв дебитомер,а и още една маса коли от тея години,но с други марки,го използват същия.Ти виж първо какво не му е в ред,т.е. дали има механичен проблем,или платката е приключила с резистивния си слой.Ако е второто,направо си поръчвай нова платка от Пловдив и си го ремонтирай.

Редактирано от jordanik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих дебитомера. Клапата опира леко от едната страна и задържа. Явно след гърмеж. Има ли шанс за изправяне или да търся друг?

Sent from my LG-H320 using Tapatalk

uploadfromtaptalk1464437029231.thumb.jpguploadfromtaptalk1464437036677.thumb.jpguploadfromtaptalk1464437041178.thumb.jpg

Sent from my LG-H320 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понаместих я чука още малко и вече не закача. Събрах всичко и запалих. Чудооо...Няма претрисане и черен дим. Позагрях я и направих тест - всичко е ок. Ще карам така.

Мерси на всички за коментарите!

Sent from my LG-H320 using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...