devedeve Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Колеги, имам въпрос относно ауспуха и се надявам някой да сподели опит и знание, защото не намерих подобна тема във форума. Колата ми е 3.0 TDI с премахнати DPF и катализатор (предишния собственик). Наскоро имах проблеми с дюзите и както се досещате, тая комбинация се отрази на вида на ауспуха. Проблема с дюзите е решен и ще взема и чисто нов катализатор (ДА, наистина). Обаче проблема с грозния ауспух си остава. Въпросът ми е дали мога да върна предишния му блясък? Мисля си да направя нещо подобно като за надраскани алуминиеви джанти - примерно последователност от мокри шкурки 400-600-1000-2000 + полиране + лак. Проблема е, че не знам дали това ще свърши работа, защото не знам колко е дебел "лъскавия" слой и не съм сигурен от какъв материал е направен края на самия ауспух. В крайна сметка може и да се боядиса преди лака, но предпочитам да е стандартния "алуминиев" блясък. Някой правил ли такава операция или да се сеща какви странични проблеми може да изникнат? Също така се чудя и за температурната устойчивост на лак или боя там. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Просто забрави с лак чиране с пистолет или спрей. Над 400 шкурка не хваща, какво остава за 2000. Накрайниците са от неръждавейка, но все пак корозират леко. Пробвай с 400-800-1200-2000, паста за полиране на метал + запечатка. На всеки 3-4 месеца се нанася нов слой запечатка и забравяш за безконтактно. Има и други начини, но трябва рязане на накрайниците за тях. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Имам приятел , който продава прави накрайници от А5. Ако искаш ми пиши на лично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Колега махай ги тия накрайници, намери си някакви подходящи и ги слагай, най-добре визуално според мен са правите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 27 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Колеги, много благодаря за бързите отговори! Да, мислил съм за нови накрайници, но много обичам да правя нещо пипкаво с колата - действа ми като терапия... Затова се замислих преди да ги сменя да се постарая да съживя малко старите. Имате ли представа дали се свалят лесно? Не знам дали има значение точно за това, но колата ми е 4F седан от 2006, 3.0 TDI. @zafirovp, каква е тази запечатка, която споменаваш? Аз мислех да започна от по-грубите шкурки и да стигна потепенно до към 2000 заради блясъка както и ти предлагаш и след това лак. Казвам лак, защото не знаех, че има друга алтернатива. Така както го споменаваш, май не се нанася със спрей или пистолет? С кърпа/гъба ли става (примерно подобно на пастата за полиране)? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Дай една снимка да ги видим в какво състояние са. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Да не забравиш да снимаме да се посмеем после какво става с тоя лаг като минат малко изгорели газове с висока температура през него Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Ще стане анти конти. Но щом ти се занимава пробвай Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Напълно съм съгласен, че няма как да стане с обикновен лак... Но нали има някакви температурно устойчиви бои и лакове, та затова питах. Е интерес на истината, ауспуха не е супер зле, но просто изглежда доста захабен и разваля визията на колата. След като колегата горе спомена за запечатка потърсих и наистина има нещо такова, но не знам дали тук го има и къде. Примерно в рози клип се говори точно за такова нещо: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Днес го погледнах по-сериозно и май ще се размине без нужда от боя и ще е достатъчно едно изглаждане и полиране, което в зависимост от степента на увреждане се надявам да бъде направено и с по-фина шкурка или друг абразивен материал и препарат (отказвам се от първоначалната идея за примерно шкурка по-едра от 600-800). След това полиране с паста. Проблема ми след това е как да запазя резултата по-дълго време. Фабрично направените явно имат някакво покритие, което няма как да го стигна, но поне да изкара няколко месеца... С избягване на безконтакно миене, разбира се. Всякакви идеи са добре дошли! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Аз като спрях Егр-а и кюнците са ми чисти като с DPF. Преди се получаваха язви по хрома и по ръбовете беше леко черно. Сега стоят по-чисти от бензинова кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 За какъвто и да е лак забравете. Може с покритие по химичен път, но трябва да се режат кюнците(забравих как се казва но рамка за колело така съм правил). Най-лесно си купуваш някаква запечатка за джанти и с гъбичката през 1-2 месеца. Другия варябт е керамична запечатка, но е скъпо. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Комплект нови накрайници Е 70лв без никаква отстъпка + 20лв на заварчик да тингинсложи що се знаничавате с глупости не знам... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 29 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 То май към нови ще иде рано или късно... Ама добре, че е форума, та да получи човек и някоя друга идея, че аз като си наумя нещо за колата съм като кон с капаци Сега ще видя да действам другия уикенд и ще кажа до какво съм стигнал Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
N1995 Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Имам някъде едни стари накрайници оригинални ако не ти се занимава да махаш твоите мога да ти ги дам да си лъскаш на спокойствие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 29 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Айде нема нужда! Ще ми омалеят ръчичките Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Е точно затова си купи нови, на предната кола бях слагал някакви за 20-30 лева и за три години не бяха ръждясали, така че няма никакъв смисъл от упражнението. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 И аз така, хромиран накрайник за 15 лв ми седя 4 години на колата без да му стане нищо. Бих сменил и на аудито, но само с прави такива. Фабрично съм без ДПФ и ме е шубе да не пуши много. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Тя и без ДПФ не трябва да пуши. Аз също съм фабрично без и с прави накрайници и не ми цапа бронята Тя и без ДПФ не трябва да пуши. Аз също съм фабрично без и с прави накрайници и не ми цапа бронята Тя и без ДПФ не трябва да пуши. Аз също съм фабрично без и с прави накрайници и не ми цапа бронята Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
hysterics Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Тя ако пуши и с криви ще завихря саждите.. Тя ако пуши и с криви ще завихря саждите.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mili 75 Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 (Редактирано) И на мене лично визуално ми харесва повече с прави накрайници, както писах по-нагоре. Та имах предвид колегата вместо да търка старите накрайници, да си вземе едни нови прави, хем по-хубаво, по-лесно и по-трайно. Редактирано 30 Май 2016 от mili 75 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
devedeve Публикувано 30 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Да, определено правите са по-красиви. Май натам ще отиде работата да не се занимавам толкова много. Благодаря на всички за отговорите! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
4okoman Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Никелиране+хромиране ако си падаш по блинг-блинг ефекта. Ако не , само никел и стават страхотни. Пп. Може и да ти излезе късмета да те тушира някое шиле отзад па каското да плати за оригинал комплект. Sent from my Lenovo Z2 using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pe6koo Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 (Редактирано) Koлко струват оригинални прави? Редактирано 30 Май 2016 от pe6koo Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zafirovp Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Може и да се тушира сам в някой бордюр (от жената знам) Когато давате кикдаун от спряло положение вижда ли се пишек/прах зад вас. Не мога да разбера това е защото ми е много бърз трошляка и прави 200 от място или просто ми пуши колата. Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване