Goshkata Публикувано 27 Май 2016 Доклад Share Публикувано 27 Май 2016 Здравейте, преди малко паля колата (топла) и гледам пушек от мотора, отворих и се оказа, че горния щуцер на радиатора който влиза в дебелия маркуч отиващ към тройника се е счупил. Така като гледам не може да се сменя този щуцер и май съм за нов радиатор. Искам да питам дали да взема нов или втора употреба, ако е нов към коя марка да се насоча да не взема менте и дали е трудна смяната, има ли нещо особено за което да внимавам. Колата е ауди 80 б3 1.8 сф мотор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Радиатор се купува нов.Марка примерно "Нисенс". Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 (Редактирано) На 28/05/2016 at 8:56, veselin velchev написа: Цитиране на предходно мнение! Ан тъй. Към 60-70 лв е нов,поне толкова дадох за 1.6 карбуратор Редактирано 31 Май 2016 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
аутоюнион Публикувано 28 Май 2016 Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Преди 22 часа, Goshkata написа: Здравейте, преди малко паля колата (топла) и гледам пушек от мотора, отворих и се оказа, че горния щуцер на радиатора който влиза в дебелия маркуч отиващ към тройника се е счупил. Така като гледам не може да се сменя този щуцер и май съм за нов радиатор. Искам да питам дали да взема нов или втора употреба, ако е нов към коя марка да се насоча да не взема менте и дали е трудна смяната, има ли нещо особено за което да внимавам. Колата е ауди 80 б3 1.8 сф мотор. колега, по добре нов китаец от колкото стар незнаен. патил , от опит ти казвам преди имах В3 за по евтино от моргата и излезе задръстен след промиване протече, и си купих нов 50-60лв не помня каква марка беше но китаец. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 28 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 28 Май 2016 Добре, а относно подмяната има ли нещо по особено Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 Огледай маркучите от вътрешната страна , ако са нацепени, желателно е да се сменят. Провери и тези за парното. Първо разкачаш буксата от датчика на радиатора, като го смъкнеш, слагаш датчика на новия радиатор. Като стигнеш скобите на всички маркучи,закачиш буксата на датчика, наливаш вода, за да провериш има ли някъде течове. Огледай да не тече от датчика. Пълниш охладителната система догоре и запалваш мотора да загрее. Ако си сигурен, че всичко е наред, наливаш антифриз, желателно червен и палиш мотора, като не затваряш капачката на разширителния съд. Като загрее радиатора, ще се включи перката за охлаждане.Следиш стрелката на уреда за температура да не превишава 90градуса. Изчакваш да се включи/ изключи 2-3 пъти и затваряш капачката. След време, като покараш, ако евентуално температурата стане над 90 градуса, значи трябва да долееш антифриз. Други колеги могат да ти предложат друг вариант за обезвъздушаване, но този съм го правил над 20пъти на различни Аудита Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iovkom Публикувано 29 Май 2016 Доклад Share Публикувано 29 Май 2016 По-добре да не пипа много маркучите на парното , че ще сменя и радиаторче , ако не е сменяно още. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Goshkata Публикувано 30 Май 2016 Автор Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 Мерси колеги що се отнася до радиаторчето на парното него го сменях скоро, както и маркучите за парното. Пукнаха се един след друг. Водна помпа и термостата също са нови неразбирам защо е такава мъка с тая охл. система :Х Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
integrale45 Публикувано 30 Май 2016 Доклад Share Публикувано 30 Май 2016 какво можеш да очакваш от почти 30 годишен автомобил.По-новите и други марки автомобили още на 15-тата година умират Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване