Jump to content

Счупен щуцер на радиатора


Goshkata

Recommended Posts

Здравейте, преди малко паля колата (топла) и гледам пушек от мотора, отворих и се оказа, че горния щуцер на радиатора който влиза в дебелия маркуч отиващ към тройника се е счупил. Така като гледам не може да се сменя този щуцер и май съм за нов радиатор. Искам да питам дали да взема нов или втора употреба, ако е нов към коя марка да се насоча да не взема менте и дали е трудна смяната, има ли нещо особено за което да внимавам. Колата е ауди 80 б3 1.8 сф мотор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 28/05/2016 at 8:56, veselin velchev написа:

Цитиране на предходно мнение! 

Ан  тъй. Към 60-70 лв е нов,поне толкова дадох за 1.6 карбуратор 

Редактирано от VBI
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 22 часа, Goshkata написа:

Здравейте, преди малко паля колата (топла) и гледам пушек от мотора, отворих и се оказа, че горния щуцер на радиатора който влиза в дебелия маркуч отиващ към тройника се е счупил. Така като гледам не може да се сменя този щуцер и май съм за нов радиатор. Искам да питам дали да взема нов или втора употреба, ако е нов към коя марка да се насоча да не взема менте и дали е трудна смяната, има ли нещо особено за което да внимавам. Колата е ауди 80 б3 1.8 сф мотор.

колега, по добре нов китаец от колкото стар незнаен.  патил , от опит ти казвам преди имах В3 за по евтино от моргата и излезе задръстен след промиване протече, и си купих нов  50-60лв не помня каква марка беше но китаец.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Огледай маркучите от вътрешната страна , ако са нацепени,  желателно е да се сменят.  Провери и тези за парното. Първо разкачаш буксата от датчика на радиатора, като го смъкнеш, слагаш датчика на новия радиатор. Като стигнеш скобите на всички маркучи,закачиш буксата на датчика, наливаш вода, за да провериш има ли някъде течове. Огледай да не тече от датчика. Пълниш охладителната система догоре и запалваш мотора да загрее. Ако си сигурен, че всичко е наред, наливаш антифриз, желателно червен и палиш мотора, като не затваряш капачката на разширителния съд. Като загрее радиатора, ще се включи перката за охлаждане.Следиш стрелката на уреда за температура да не превишава 90градуса.  Изчакваш да се включи/ изключи 2-3 пъти и затваряш капачката. След време, като покараш, ако евентуално температурата стане над 90 градуса, значи трябва да долееш антифриз. Други колеги могат да ти предложат друг вариант за обезвъздушаване, но този съм го правил над 20пъти на различни Аудита

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги :hilezh: що се отнася до радиаторчето на парното него го сменях скоро, както и маркучите за парното. Пукнаха се един след друг. Водна помпа и термостата също са нови неразбирам защо е такава мъка с тая охл. система :Х

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какво можеш да очакваш от почти 30 годишен автомобил.По-новите и други марки автомобили още на 15-тата година умират

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...